398 Reacties

één jaar geleden

Meet Scott 💙👶 Vannacht (13-04, 02.48) met een termijn van 40 weken precies zijn mijn vliezen gebroken, al vrij snel kwamen de weeen. Helaas ondanks dat de kleine man goed leek te liggen, lag hij als sterrenkijker niet gunstig om door mijn bekken te komen. Na ruim 18 uur weeën zonder pijnstilling toch naar OK moeten gaan, omdat mam niet meer kon slapen en niets kon binnenhouden tijdens de arbeid. Een bevalling die in eerste instantie volgens het boekje verliep is dus helaas toch uitgelopen in een (spoed) keizersnede. Het team hier heeft hun uiterste best gedaan om toch aan al onze wensen te voldoen en ondanks de uitputting kijk ik, so far, vol trots terug op de bevalling en ben ik blij dat onze kleine man zich zo goed heeft gehouden 💙👶

MOD

één jaar geleden

Reactie op JessicaPS

Meet Scott 💙👶 Vannacht (13-04, 02.48) met een termijn van 40 weken precie ...
Gefeliciteerd met jullie Scott! Klinkt ook weer als een pittige bevalling! Fijn dat je er vol trots op terugkijkt. Nu lekker bijkomen en genieten van het nieuwe gezin 💙🍀

één jaar geleden

Hier inmiddels 1 dag over tijd.. vandaag komt de verloskundige om te kijken of ik gestript kan worden, aangezien het lichamelijk al weken niet lekker loopt. (Al vanaf week 16 bekken instabiliteit en slecht slapen)

één jaar geleden

Reactie op JessicaPS

Meet Scott 💙👶 Vannacht (13-04, 02.48) met een termijn van 40 weken precie ...
Gefeliciteerd 💙

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op JessicaPS

Meet Scott 💙👶 Vannacht (13-04, 02.48) met een termijn van 40 weken precie ...
Gefeliciteerd met Scott. Heel veel succes met je herstel, je mag trots zijn op jezelf om de 18 uur weeën te doorstaan. Nu lekker bijkomen en genieten van je gezin.

één jaar geleden

Reactie op JessicaPS

Meet Scott 💙👶 Vannacht (13-04, 02.48) met een termijn van 40 weken precie ...
Ahhh gefeliciteerd! Goed gedaan!!💙

één jaar geleden

Gefeliciteerd 🌻

VRIEND

één jaar geleden

Okay het is toch echt zo. Hij is echt moeders mooiste ☺️ hoe verliefd je kan zijn op je kind. Kan uren naar hem kijken.

één jaar geleden

Reactie op JessicaPS

Meet Scott 💙👶 Vannacht (13-04, 02.48) met een termijn van 40 weken precie ...
Ahh gefeliciteerd met Scot💙

MOD

één jaar geleden

Reactie op Dizvis

Okay het is toch echt zo. Hij is echt moeders mooiste ☺️ hoe verliefd je ka ...
Heerlijk he 🥰🥰

één jaar geleden

Reactie op Dizvis

Okay het is toch echt zo. Hij is echt moeders mooiste ☺️ hoe verliefd je ka ...
Haha ja, herkenbaar gevoel🥰💕

één jaar geleden

Hoe gaat de borstvoeding bij jullie? Ik heb gelukkig maar 1 dag hoeven kolven daarna was het goed op gang gekomen 🥰 laatste 3 keer wegen is ze goed aangekomen. Morgen de laatste dag van de kraamzorg alweer, het is veel te snel voorbij gegaan!😭

MOD

één jaar geleden

Reactie op Lazyfitgirl

Hoe gaat de borstvoeding bij jullie? Ik heb gelukkig maar 1 dag hoeven kolv ...
Wat fijn! Hier gaat het goed. Wel meestal nog steeds 1 borst per voeding. Tepels lijken ook (weer) gewend aan t voeden. Nog geen echte regeldag gehad hier. Maar zoontje komt overdag sowieso wel vaak om de 2u. Nacht laat ik momenteel nog max 5u tussen. Wil wel binnenkort, na de eerste ochtend voeding, gaan kolven. Vast een voorraadje aanleggen. Ook om op tijd te beginnen met oefenen met de fles. Ik lees iets te vaak over fles weigeraars en hoop zoiets te voorkomen 🙈 Gaat heel snel hè! Hier is Eloi gisteren door cb bij ons thuis gewogen. Hij weegt nu 3640 gram. Dus iets boven geboortegewicht inmiddels 😊

één jaar geleden

Reactie op Lazyfitgirl

Hoe gaat de borstvoeding bij jullie? Ik heb gelukkig maar 1 dag hoeven kolv ...
Hier lijkt het niet op gang te zijn terwijl iedereen dacht van wel. Gisteren voor de zekerheid een kolf gehuurd, de kleine is nu 9% afgevallen. Gisteren en vandaag geprobeerd te kolven maar er komt geen druppel. Op dit moment kijk ik er echt naar uit om iemand naar de winkel te laten rennen voor flesvoeding, het voelt zo vervelend om je kindje (nog) geen voeding te kunnen geven. M’n borsten voelen ook nog steeds prima, dus hoop dat er vandaag wat gaat veranderen en de kraam tranen gaan komen 🤣. Ik ben zo ontzettend moe door het ijzer te kort, ik heb echt 0 idee wat ik überhaupt aan het doen ben 🙃

MOD

één jaar geleden

Reactie op sjeroo

Hier lijkt het niet op gang te zijn terwijl iedereen dacht van wel. Gistere ...
Dit herken ik wel van mn eerste. Was toen ook veel bloed verloren en een zware bevalling gehad. De eerste dagen was het aan de borst leggen, man erna zoontje bijvoeden met kunst dmv vingervoeden en ik aan t kolven. In het begin ben je al blij met een druppel. Heel intensief maar als t dan op gang komt, voelt het nog specialer dat het lukt (had ik tenminste 🤭) Heel veel succes 🍀❤️

één jaar geleden

Reactie op Lazyfitgirl

Hoe gaat de borstvoeding bij jullie? Ik heb gelukkig maar 1 dag hoeven kolv ...
Hier komt het ook nog niet op gang, ondanks de goede pogingen van de kleine man en het tussentijds kolven om het extra te stimuleren. Hoop vandaag hem wel een paar druppels te kunnen geven 🤞 ik moet zeggen dat het wel.pittiger is dan ik dacht, vooral omdat onze temperamentvolle kerel erg boos kan worden wanneer er na 15 minuten proberen nog niets uitkomt. Soms wel een beetje medelij met hem 🥴 de aanhouder wint 💙

één jaar geleden

Hier ondertussen 40+2… nog meer meiden in afwachting wanneer er wat gebeurd? 😅

één jaar geleden

Reactie op Anneloes22

Hier ondertussen 40+2… nog meer meiden in afwachting wanneer er wat gebeurd ...
Hier ook 40+2.. gisteren heeft de verloskundige gekeken en heb wel 2 cm ontsluiting maar mijn baarmoedermond is nog niet verweekt helaas.. Heb wel het idee de slijmprop te verliezen sinds ze getoucheerd heeft.. dus hopelijk komt het toch snel op gang! Maandag heb ik weer een nieuwe controle.

één jaar geleden

Reactie op foreverours

Hier ook 40+2.. gisteren heeft de verloskundige gekeken en heb wel 2 cm ont ...
Ah ik dinsdag! Wil dan ook laten strippen als dat kan. Zit al vanaf week 15 met flinke bekkeninstabiliteit, nu gaat dat op dit moment eigenlijk heel goed gelukkig! Maar daardoor dacht ik telkens dat de kleine eerder zou komen, en doordat mijn moeder 4x rond 38 weken is bevallen en in mijn omgeving ook iedereen eerder… Merk wel dat alles nu zwaar wordt en voel veel druk op de liezen. Slapen lopen zitten liggen, alles doet zeer ondertussen, heb jij dat ook? Heb ook bracen voor snachts ivm tintelende vingers. Het wordt er allemaal niet fraaier op 👵🏻😜 Wat dat betreft laat hem/haar maar komen!! 🥰🥰 mooi weer erbij, dat is wel heerlijk!

één jaar geleden

Hier 40+3. Gisteren wel slijmprop verloren maar verder weinig aan de hand. Hoop toch echt dat er snel verandering in komt. En anders volgende week bij 41 weken afspraak om te strippen. 🤞ik heb maar veel geduld en vertrouwen in mij lichaam en onze baby dat hij/zij komt wanneer de tijd rijp is.