398 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Anneloes22

Hier ondertussen 40+2… nog meer meiden in afwachting wanneer er wat gebeurd ...
Hier vandaag 41 weken. Alhoewel mijn eerste ook pas met 41 weken kwam, had ik toch de hoop dat het nu eerder zou gebeuren 😅 Dinsdag een afspraak bij de verloskundige voor eventueel strippen. Voel me gelukkig nog wel goed. Hoe voel jij je?

één jaar geleden

Reactie op Marloes_D

Hier vandaag 41 weken. Alhoewel mijn eerste ook pas met 41 weken kwam, had ...
Fijn dat je je goed voelt! Ik voel me op zich ook goed, alleen zoals ik hieronder ook zei begint nu alles wel echt zeer te doen. Maar het is voor n goed doel 😅 Hoop echt dat het dit weekend mag komen!

één jaar geleden

Reactie op Anneloes22

Fijn dat je je goed voelt! Ik voel me op zich ook goed, alleen zoals ik hie ...
Ah niet goed gelezen, maar dan begint het wel tijd dat te worden dat de kleine zich meldt! Laten we hopen dat we er allebei na dit weekend vanaf zijn!

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Lazyfitgirl

Hoe gaat de borstvoeding bij jullie? Ik heb gelukkig maar 1 dag hoeven kolv ...
Hij was 1g verwijderd van de 7% daarna kroop hij weer omhoog nadat we meer het tepelhoedje zijn gaan gebruiken. Ik heb het vermoeden dat zijn lipbandje te kort is en heb zojuist een bericht gestuurd naar een lactatiekundige om daarnaar te kijken. En tips voor houdingen want grote borsten zijn leuk maar ik zie helemaal niks.

één jaar geleden

Reactie op Anneloes22

Hier ondertussen 40+2… nog meer meiden in afwachting wanneer er wat gebeurd ...
Ja ik ook! ☝️

één jaar geleden

Reactie op Anneloes22

Hier ondertussen 40+2… nog meer meiden in afwachting wanneer er wat gebeurd ...
Hier ook! 😅 donderdag had ik nog geen ontsluiting, wel weke baarmoedermond.. ik ben zo benieuwd

één jaar geleden

41 weken vandaag , vanmiddag gynaecoloog ene kant denk ik strippen andere kant denk ik geef haar nog wat tijd…….

één jaar geleden

Reactie op Rmcvh

41 weken vandaag , vanmiddag gynaecoloog ene kant denk ik strippen andere k ...
Lastig hè! Met 40 weken werd de baby 4100 gr geschat. Nu weet ik dat dit maar een schatting is, maar als dit klopt én het blijft nog 2 weken zitten…… mygod wat moet er dan uit 🙈😂 ikzelf ben wel lang dus de VK vind het niet zorgwekkend oid, maar denk dat ik dan wel een keer zou kiezen voor een inleiding (al hoop ik het echt niet….)

één jaar geleden

Strippen bij mij weer mislukt.. vanmiddag naar zh voor ballon te laten plaatsen 🤞

MOD

één jaar geleden

Reactie op Fleur-x

Strippen bij mij weer mislukt.. vanmiddag naar zh voor ballon te laten plaa ...
Heel veel succes!! 🍀

één jaar geleden

Reactie op Fleur-x

Strippen bij mij weer mislukt.. vanmiddag naar zh voor ballon te laten plaa ...
Spannend, succes! Ik duim voor een vlotte bevalling en een mooie baby 🤗

één jaar geleden

Mijn geduld wordt echt op de proef gesteld. Nu 40+4 maar voel me gewoon normaal (alleen moe), geen krampen meer, niks. Maandag met 40+6 staat een afspraak om te strippen, maar ik zie hier eigenlijk een beetje tegenop.

één jaar geleden

Reactie op Fleur-x

Strippen bij mij weer mislukt.. vanmiddag naar zh voor ballon te laten plaa ...
Ik lees dit zovaak dat ik denk moet ik me wel laten strippen vandaag…..

één jaar geleden

Reactie op Rmcvh

Ik lees dit zovaak dat ik denk moet ik me wel laten strippen vandaag…..
Ik heb dat ‘mislukken’ dus gisteren met mijn VK besproken. Dit is dus een reden waarom ze het niet te vroeg doen, vanaf 40+5 is eigenlijk pas kans van slagen en dan wekt het bij 50% een bevalling op en bij 50% gebeurt er niet veel (vertelde ze mij). Dus ja … ik twijfel zelf ook maar dan heb ik iig iets geprobeerd. Al die andere foefjes helpen sws niks (acupunctuur, voetreflex etc).

één jaar geleden

Nou 40 weeken hoop dat ze zig meld donderdag anders strippen mandag Zh wil wel voor 42 weeken voor minder werking van plasenta hoop dat ales goed gaat komen met jou dit wiekend zal duimen

één jaar geleden

Reactie op Anneloes22

Ik heb dat ‘mislukken’ dus gisteren met mijn VK besproken. Dit is dus een r ...
Ik lig nu aan de ctg en dan komt de gynaecoloog. Ik ben vandaag 41 weken….. ik wil inleiden voorkomen. Dus misschien moet ik die poging tot strippen toch wagen zometeen als dat kan.

één jaar geleden

Reactie op Rmcvh

Ik lig nu aan de ctg en dan komt de gynaecoloog. Ik ben vandaag 41 weken….. ...
Ja lastig, weet het ook niet. Heb er ook geen ervaring mee. Ik denk dat ik het dinsdag (40+5) wel ga proberen als het kan.

één jaar geleden

Reactie op Rmcvh

Ik lig nu aan de ctg en dan komt de gynaecoloog. Ik ben vandaag 41 weken….. ...
Succes! Kan t altijd vragen bij mij ging het niet omdat de baarmoedermond niet helemaal verweekt was nog en nog dicht zit.

één jaar geleden

Nou zit nog potdicht. Maandagmiddag weer terug en anders toch inleiden midden volgende week pff

één jaar geleden

Reactie op Rmcvh

Nou zit nog potdicht. Maandagmiddag weer terug en anders toch inleiden midd ...
Vervelend zeg ik hoop voor je dat het maandagmiddag wel gaat lukken