28 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Mamajaju

Je klinkt zelf eigenlijk ook best wel standvastig… Ik ben het wel eens met ...
Jaa omdat ik daar een goede reden voor heb , mijn ex heeft geen inkomen dus ik heb geen poot om op te staan dan ga ik niet duizenden euros uitgeven aan een rechtzaak.. wat niks op gaat schieten

één jaar geleden

Reactie op Mama29jaaroud

Mijn ex heeft geen inkomen dus ik heb geen poot om op te staan dat is het p ...
Leeft hij van de lucht dan? Bedoel moet toch ergens zijn dingen van betalen

één jaar geleden

Reactie op Lotte1984v

Leeft hij van de lucht dan? Bedoel moet toch ergens zijn dingen van betalen ...
Uhm nee zn vriendin betaald blijkbaar alles. En er bestaat ook nog zwart werk

één jaar geleden

Wat een nare situatie. Ik wens je heel veel sterkte toe! Mijn advies zou zijn, om toch mensen op te zoeken die je kunnen steunen. Verre familie opbellen, een vriendin, of een praatje met de buurvrouw, maar ook professionals kunnen je ondersteunen in deze fase. Er komt vast veel op je af, waaronder ook praktische zorgen. Je kunt het ook je verloskundige vertellen bij je volgende afspraak. Je hoeft er niet alleen doorheen!

één jaar geleden

Reactie op Mama29jaaroud

Uhm nee zn vriendin betaald blijkbaar alles. En er bestaat ook nog zwart we ...
Dan zal die moeten gaan werken als je alimentatie gaat eisen. Of zijn partner in spe.

één jaar geleden

Betekend niet dat ik je niet snap hoor, vechten tegen de bierkaai zoveel energie voor niks. Maar ik bedoel ik snap wel dat je vriend er wat over te zeggen heeft . Snap je Sterkte

één jaar geleden

Reactie op Lotte1984v

Dan zal die moeten gaan werken als je alimentatie gaat eisen. Of zijn partn ...
Dat is niet aan mij... En denk dat niemand hem kan gaan verplichten om te gaan werken..

één jaar geleden

Als dit de enige reden is waarom hij je verlaat, dan ben je hem liever kwijt dan rijk. Jij kunt hier niets aan veranderen en toch dwingt hij je. Mannen gaan niet vaak zomaar weg bij hun partner, zeker niet als er kinderen in het spel zijn. Ik denk dat er veel meer speelt, of dat hij al een nieuwe vriendin heeft. Sterkte!