14 Reacties

VRIEND

茅茅n maand geleden

Heerlijk in zijn Leander meegroei bedje.

茅茅n maand geleden

Hier werd vorige week het vloerbed in elkaar gezet. Heerlijk de ruimte, kunnen er zelf naast liggen en bij haar middag slaapje gaat ze er zelf uit en bladeren in haar boekjes. In de ochtend blijft ze als een verdwaalde panda zitten tot dat ze wordt opgepakt 馃槄

茅茅n maand geleden

Oh wat leuk! Ik zit ook te denken aan een vloerbed, ging de transitie vlot bij jullie?

茅茅n maand geleden

Hier vanaf de geboorte al in een groot 70x140 ledikant. Straks bouwen we hem om tot peuterbed 馃槂

茅茅n maand geleden

Reactie op tesselina

Oh wat leuk! Ik zit ook te denken aan een vloerbed, ging de transitie vlot ...
Was niet echt een transitie, enkel even in de middag leren hoe ze er zelf uit moest. Voor de rest was er geen verandering, anders dat ik niet een kind hebt wat aan de tralies staat te schudden 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op mamavanevje

Hier werd vorige week het vloerbed in elkaar gezet. Heerlijk de ruimte, kun ...
Wat een leuk bedje. Wij zijn ook op zoek naar een bedhuisje/vloerbed. Hebben jullie een aanrader voor welk bedrijf/site?

茅茅n maand geleden

Reactie op LucyTeamApril2023

Wat een leuk bedje. Wij zijn ook op zoek naar een bedhuisje/vloerbed. Hebbe ...
Gele Flamingo 馃Ι, ze hebben af en toe kortingen erop. We hebben zelf los een matras gekocht bij de wehkamp - dikte 18 cm is echt de max!

茅茅n maand geleden

Reactie op mamavanevje

Gele Flamingo 馃Ι, ze hebben af en toe kortingen erop. We hebben zelf los ee ...
Dank voor de fijne tip! Merken jullie al snel verschil met het slapen? Zowel overdag als in de nacht.

茅茅n maand geleden

Reactie op LucyTeamApril2023

Dank voor de fijne tip! Merken jullie al snel verschil met het slapen? Zowe ...
Naar welk verschil ben je opzoek ? Onze dochter is voornamelijk blij met het feit dat ze niet meer opgesloten zit. Er uit kan als ze wilt en gaat dan met de boekjes aan de gang - maar vaak wacht ze met uit bed komen tot 茅茅n van ons er is.

茅茅n maand geleden

Reactie op mamavanevje

Naar welk verschil ben je opzoek ? Onze dochter is voornamelijk blij met he ...
Sorry ik was niet duidelijk inderdaad. Onze zoon wordt vaak wakker en wilt niet alleen liggen, ik hoop dat een bedhuisje iets meer ruimte geeft om bij hem te komen liggen zo nodig om toch te proberen dat hij op zijn kamer slaapt. Ik denk dat ik met mijn vraag meer doel op of het slapen iets minder inderdaad opgesloten voelt zoals de ledikant en nu meer geaccepteerd voelt bij het nieuwe bed ( meer ruimte, open en zelfstandigheid/vrijheid)

茅茅n maand geleden

Ivm de 2e die komt in dec hebben we nu een meegroeibed gekocht voor onze oudste van 15 maand en gewoon als ledikant de komende maanden. Zij slaapt hierin heerlijk, het meegroeibed is 70x140 dus wel wat ruimer dan standaard ledikant.

茅茅n maand geleden

Reactie op LucyTeamApril2023

Sorry ik was niet duidelijk inderdaad. Onze zoon wordt vaak wakker en wilt ...
Ja dat is bij ons echt wel. Haar vorige bedje was ze echt boos aan de spijlen aan het trekken. Nu ze er zelf uit kan en kan rommelen - kan ze zichtbaar waarderen. Dat ik er naast kan liggen en ze weer terug op of man lief in slaap valt is een echte plus voor ons. We hebben 1 spijl van het dakje niet gedaan, zodat onze instap niet hoofdstoot waardig is.

茅茅n maand geleden

Reactie op mamavanevje

Was niet echt een transitie, enkel even in de middag leren hoe ze er zelf u ...
Hah dat is wel fijn voor jullie 馃槃 mijn dochtertje kruipt niet en loopt nog niet, dus ik twijfel een beetje over een vloerbed.. ik zou er een hekje rond zetten zodat ze er niet uit kan rollen. Er zelf in en uitklimmen zit er dus nog niet in 馃槃 maar lijkt me vooral fijn dat ze meer ruimte heeft en wanneer ze dan wel gaat lopen, kan ze er makkelijk in en uit