86 Reacties

één maand geleden

Yep! Vandaag erachter komen 😱

één maand geleden

Ja hier inmiddels alweer 25 weekjes zwanger. Was een hele leuke verrassing toen wij erachter kwamen 🫢

één maand geleden

Hier al 40+2 weken zwanger 😊

één maand geleden

Jep! Het is voor ons voor begin december

één maand geleden

Gefeliciteerd! Hoe voel je je? Ik ben bijna 10 weken nu, van derde kindje. En voel me heel slecht 🥴

één maand geleden

Jep 3de (18.4weken)2de moeten afgeven op 27weken (24/01/'24)

één maand geleden

Hier ook net van de week een positieve test gehad! Als alles goed gaat begin april uitgerekend van ons 2e kindje. 1e is van 20 april 2023 dus ongeveer 2 jaartjes ertussen 😍

één maand geleden

Ik zou heel graag willen alleen is vriendlief nog niet overtuigd 🥺

één maand geleden

Reactie op elb2023

Hier ook net van de week een positieve test gehad! Als alles goed gaat begi ...
Hier ook mijn dochtertje is 21/4 geboren en nu ben ik begin april 2025 uitgerekend ook zelfde maand toevallig 🥰

één maand geleden

Yes! Kindje 15 maanden en kan elk moment bevallen van m’n tweede kindje🥰

één maand geleden

Ja! 1e is van begin april en verwacht de 2e halverwege september, dan zit er net geen 1,5 jaar tussen. Veel last van misselijkheid en weinig energie? Ikzelf had een heel goed 2e trimester, nu 3e is wel weer heel zwaar

één maand geleden

38 + 4 weken momenteel en toch wel spannend hoe alles gaat zijn met een peuter in huis 🥰

één maand geleden

Ja uitgerekend in november van ons 2e meisje💕

één maand geleden

Ja! 28 weken zwanger alweer en het gaat top! Dochter is van eind april en eind oktober wordt hopelijk onze zoon geboren 🥰. 1.5 jaar ertussen 🎉

één maand geleden

Ja! Halverwege maart uitgerekend van de tweede🥰

één maand geleden

28 + 5 vandaag! Eind oktober uitgerekend. Maar kindje wordt eerder gehaald, dus geen 1,5 jaar tussen..

één maand geleden

Hier ook! Nog een kleine 2 weken tot de uitgerekende datum 😊

één maand geleden

Reactie op blondine015

Yep! Vandaag erachter komen 😱
Ik vorige week! het zal dus ook voor jou voor april 2025 zijn 🥳

één maand geleden

Reactie op xxxxxxxjjj

Ik vorige week! het zal dus ook voor jou voor april 2025 zijn 🥳
Echt spannend allemaal! Vind ik iig. Ik ben er best laat achter gekomen denk dus word eind maart. Eerste is van 31 maart 2023 dus zit straks precies 2 jaar tussen. Erg leuk. Bij jou dan ook! Succes 🤞🏻

één maand geleden

Wat gaan jullie nu doen qua ziekenhuis? Bij mijn eerste bleef ik 3 dagen (mijn man overnachtte mee) en zo deden we dat dan. Maar nu we al een kleintje hebben, moeten we het anders aanpakken.. enig idee?