86 Reacties

één maand geleden

Reactie op Narges2022

Wat gaan jullie nu doen qua ziekenhuis? Bij mijn eerste bleef ik 3 dagen (m ...
Ik zal mijn dochtertje afzetten bij mijn zus paar dagen voor ik ga bevallen. Stel als het toch echt heel onverwacht ga gebeuren gaat ze dan gewoon mee met ons naar het ziekenhuis en komt mijn zus haar dan daar afhalen.

één maand geleden

Reactie op xxxxxxxjjj

Ik zal mijn dochtertje afzetten bij mijn zus paar dagen voor ik ga bevallen ...
Denk je dat je kleintje dat niet erg zal vinden? Is het de bedoeling dat je ze dan elke dag laat bezoeken in het ziekenhuis, of....? Mijn zoontje zal als alles goed gaat namelijk pas 1,5 zijn wanneer ik beval.

één maand geleden

Hier ook! Nu 20 weken 🥰🥰

één maand geleden

Ja hier vorige week achter gekomen! Hebben er een van augustus '21 en april '23 en nu als het goed mag gaan april '25 🥰

één maand geleden

Reactie op xxxxxxxjjj

Hier ook mijn dochtertje is 21/4 geboren en nu ben ik begin april 2025 uitg ...
Wat leuk, onze dochter is van 20/4 en nu ook eind maart/begin april uitgerekend

één maand geleden

Ja! Zoon is van april ‘23 en ben over 3 maanden uitgerekend

één maand geleden

5 december uitgerekend van onze derde zoon 🩵

één maand geleden

Ik heb zo'n gevoel dat ik weer zwanger ben, maar misschien is dat ook alleen maar hoop. De test drang is groot haha, maar ik denk dat het nog te vroeg is.. Toch maar geduldig afwachten 🙃😭

één maand geleden

Ons zoontje is van mei 23 en nu verwachten we onze dochter in december 24 ❤️❤️❤️🥰 vroeger dan gepland maar kijk er naar uit!

één maand geleden

Ik ben bijna uitgerekend van de tweede! April 2023 en augustus 2024

één maand geleden

Ja! Morgen alweer 35 weken zwanger 🤗

één maand geleden

Zo leuk! Er zijn al zo veel die terug zwanger zijn ❤️ ik kijk ernaar uit om onze kleine wondertje te ontmoeten😍

één maand geleden

Reactie op Yanaaaa

Ik ben bijna uitgerekend van de tweede! April 2023 en augustus 2024
Zo spannend succes met de laatste loodjes ❤️

één maand geleden

Reactie op zalmwrapje

Ik heb zo'n gevoel dat ik weer zwanger ben, maar misschien is dat ook allee ...
Op gevoel afgaan! Hihihi Ik had ook die gevoel en het klopte bij mij wel. Het was wel onverwacht maar meer dan welkom😍

één maand geleden

Ja hier vorige week achter gekomen! Hebben er een van augustus '21 en april ...
Jaah voor mij ook voor april 2025 🫶🏻

één maand geleden

Reactie op xxxxxxxjjj

Op gevoel afgaan! Hihihi Ik had ook die gevoel en het klopte bij mij wel. H ...
Haha jaa, ik heb testen weer in huis gehaald, maar ik moet echt nog even wachten. Ik heb alleen een angst dat mijn lichaam er nog niet klaar voor is, is dit herkenbaar?

één maand geleden

Yes! Hier nu 13 weekjes 🥰

één maand geleden

Ik ben 3,5 week geleden bevallen van de tweede 🤗 Onze oudste (klinkt gek, nog maar 15 maanden), is zo dol op haar kleine zusje. Ze aait en kust haar de HELE dag door. En roept de hele tijd haar naam. Ze gaf zelfs haar knuffel aan haar zusje 😭❤️ Mijn man en ik zijn echt aan het overleven. De nachten zijn pittig en ik ben nog aan het herstellen van mijn keizersnede. Mijn tweede zwangerschap was trouwens veel minder pittig dan de eerste en de bevalling ook een veel fijnere ervaring 🥰 Zo gezegend met mijn twee meisjes ❤️❤️

één maand geleden

Ja! Vandaag de positieve test gehad. Op mijn zoontjes verjaardag uitgerekend 😅😂

één maand geleden

Yes. Hier ook een tweede op komst. April 2025