86 Reacties

één maand geleden

Yes, dezelfde uitstekende datum voorlopig maar het gaat in ieder geval heel dicht bij elkaar zitten. Zolang het maar geen Koningsdag wordt😄

één maand geleden

Reactie op Prax

Yes, dezelfde uitstekende datum voorlopig maar het gaat in ieder geval heel ...
Hahah mijn man onlangs nog hopelijk niet op 1april😅

één maand geleden

Yep, uitgerekend maart 2025 😬 van de derde.

één maand geleden

Onze dochter is van 3 april 2023. Nu (als het goed is) uitgerekend op 31 maart 2025 🤍

één maand geleden

Reactie op Kiwinasje

Yep, uitgerekend maart 2025 😬 van de derde.
🤝🏻

één maand geleden

Oeh best nog wat mensjes weer in de maart groep dus 😏 leuk!

één maand geleden

Yess eind januari uitgerekend!

één maand geleden

Yes! Nu 12 weken zwanger

één maand geleden

Inmiddels in juni bevallen van onze 2e dochter 🩷, ze schelen 14 maanden en een week

één maand geleden

30 maart 2023 mijn zoontje gekregen en nu 26 weken zwanger ;)

één maand geleden

Ja, 3 December uitgerekend van een meisje 🩷

één maand geleden

Eind december uitgerekend van de tweede ❤️

één maand geleden

Hier ook vanmorgen, toch een beetje onverwacht, een positieve test. Fingers crossed! April’25 💕

één maand geleden

Ik heb een dochter van 092016. Een dochter van 200423, en ik ben nu 16 weken zwanger van een zoon uitgerekend 2 februari’25 🥹 zit straks maar 1 jaar en 9 maanden tussen ik vind het spannend.

één maand geleden

Hier alweer bijna 33 weken zwanger van een dochtertje. Als ze geboren wordt, zal ons zoontje tussen de 17 en 18 maanden zijn. 🩵🩷

één maand geleden

Reactie op Roosseboos

Ja, 3 December uitgerekend van een meisje 🩷
Ohh ik 4 December ook meisje! ❤️

één maand geleden

Ja, ik ben nu 19 weken. Begin januari uitgerekend

één maand geleden

Hoe gaat het nu bij jullie? Ik ben nu 36 weken en merk echt heel erg de fysieke achteruitgang.. Gelukkig veel hulp om de dagen alleen met de dreumes door te komen maar ik vind het toch pittig worden. Ik merk wel dat het zelf spelen steeds beter gaat en hij wil overal bij helpen dus laat ik hem ook vooral dingen aangeven enzo dus dat is wel fijn.

één maand geleden

Hier ook zwanger van nummer 2. Ons zoontje is eind april geboren en zal nu half april uitgerekend zijn dus ook ongeveer twee jaar ertussen 🥰

één maand geleden

Yes :) uitgerekend dec 24 ❤️ 3 kids straks Zoon van 10-2011 Meisje van 04-2023 Jongen als goed is 12-24