609 Reacties

één jaar geleden

Ik kijk regelmatig naar onze echo waar de baby zijn duimpje omhoog houdt, om me eraan te herinneren dat alles goed komt

één jaar geleden

Dat mn dochter van 1,5jaar weet dat 'zusje' in mama's buik zit❤️

één jaar geleden

Reactie op San Dan

Ik kijk regelmatig naar onze echo waar de baby zijn duimpje omhoog houdt, o ...
Hahaha kei leuk! Een van m'n meisjes heeft pinkie promise gedaan🤣

één jaar geleden

Reactie op Liesjee96

Hahaha kei leuk! Een van m'n meisjes heeft pinkie promise gedaan🤣
Ohh super elegant ook 😍

één jaar geleden

Reactie op Brwx

Dat mn dochter van 1,5jaar weet dat 'zusje' in mama's buik zit❤️
Haha mijn dochter van 2 negeert het feit liever dat ze een broertje krijgt... vind ik ergens ook wel aandoenlijk.

één jaar geleden

Leuk topic!! Geluk zit in zo veel kleine dingen. We hebben elke avond een geluksmomentje als we samen uitrusten voor de televisie op de bank. Dochtertje van 2 op schoot, die heerlijk tegen me aan hangt en mijn handen vastpakt. En ondertussen de baby die dan altijd begint te schoppen vanuit mijn buik. Ondertussen man aan het koken, het leven is goed 🥰

één jaar geleden

Mijn dochtertje werd net overstuur wakker(slaapt in ons bed) en ik vind het zo mooi dat ik haar zo goed ken dat ik weet wat haar rustig maakt. Ik pak haar voetjes vast en meteen is ze rustig en valt in slaap... ze heeft iets met haar voeten. Dit weet en kan alleen ik bij haar. Zo bijzonder die band, ben heel benieuwd wat het bij baby 2 gaat zijn. Die zat ondertussen wat te trappelen tussen mijn ribben. (Ps. Ik ben echt een negatieve doemdenker... ik heb hier toch al 3 positieve dingen geschreven😍)

één jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Mijn dochtertje werd net overstuur wakker(slaapt in ons bed) en ik vind he ...
Super knap! Ik vind het lastig vandaag. Hoop morgen op wat mooie momentjes 😉

één jaar geleden

Ik las ergens dat je de baby zo'n 10 keer per dag zou moeten voelen. Geen idee waar en geen idee of het klopt. Ik ben dus gaan tellen, gewoon omdat ik benieuwd was, en ergens in de 40 gestopt. Dat was nog geen uur later. Ik snap dat ik er nu heel erg op gefocust was en je dan meer voelt dan als je bezig bent. Maar hoe verder ik kwam, hoe groter het trotse gevoel werd.

één jaar geleden

Vandaag begon beter. In bed lekker gesandwicht worden door de kids en mijn dochtertje die achter me tegen me aan ligt en haar armpje over mijn buik legt. Daarna in het winkelcentrum de heerlijke geur van verse worstenbroodjes 🤤

één jaar geleden

Reactie op Ellybelly

Vandaag begon beter. In bed lekker gesandwicht worden door de kids en mijn ...
Zo simpel is het eigenlijk hè! Hier een ochtend die om 5:00 begon met een dreumes die niet meer naar bed wilde, uiteindelijk geëindigd in samen nog even knuffelend in ons bed slapen 🥰

één jaar geleden

Heerlijk een avondje op de bank na druk verjaardagweekend voor mn peuter. En gelijk de baby heel uitgebreid aan het bewegen, incl bewegende buik. 🥰Heerlijk! Was paar daagjes wat minder, hij lag ook ff anders..want als ik het duidelijk voelde was het naar achter of beneden ipv richting mn buikwand. Dus nu extra fijn!

één jaar geleden

Ik voel me fysiek beter. Ik denk zelfs inmiddels al: wat gaat het snel, nog maar 12 weekjes. En hoe bijzonder dat ik nog maar zo’n korte tijd voor het laatst een kindje in mijn buik voel.

één jaar geleden

27 weken vandaag! 🎉 Gek om voor te stellen dat het alweer 4.5e week geleden is dat de eerste bloeding was, en dat 3.5e week geleden duidelijk werd dat een vroeggeboorte een reële optie was, en de longrijpingsprikken erin gingen. En ze zit er nog steeds! Elke dag worden haar kansen beter, maar wat ze ook doet, ik ben nu al onmetelijk trots op haar en haar eigenwijze karakter. ❤️ Ik hang vandaar de slingers op en zo te voelen doet zij dat in m'n buik vandaag. 🥰

één jaar geleden

Ik ben medisch (ziekte van Crohn) en heb nog nooit zulke goede bloed/ontlasting uitslagen gehad in 13 jaar tijd!! Wat een blessing. Vandaag weer controle gehad, onze kleine dikkie doet het super goed en ligt al sinds 2 weken met het hoofdje naar beneden🙏 Straks nog achterkomen wat het wordt, zo spannend!!! Ik heb continu verliefdheidsgevoel als ik aan onze baby denk, en het straks echt mogen vasthouden en zien.. Vandaag 30+3 dus gaat snel..🙏❤️

één jaar geleden

Reactie op Kaastosti

27 weken vandaag! 🎉 Gek om voor te stellen dat het alweer 4.5e week geled ...
Ohhh wat goed om te horen, en ook wat spannend. Come on kleine baby nog lekker in de buik blijven 😃

één jaar geleden

Fijn dit forum. Zat er vanochtend ff doorheen, maar laat ik m omdraaien naar positief. M’n gemiddelde bloedsuiker kan door voor een ‘gezond’ mens (heb diabetes type 1), de baby groeit in een normale lijn, en dat gevoel alsof de baby eruit viel dit weekend? Komt omdat het hoofdje al diep in mn bekken ligt en naar beneden. 💕

één jaar geleden

Fijn dit forum. Zat er vanochtend ff doorheen, maar laat ik m omdraaien naa ...
Knap om positief te kijken! Wat fijn dat je suiker goed is! Over dat eruit vallen… ik heb dat gevoel af en toe bij of na het plassen. Bij mijn 2e was ik op het eind bang dat ik hem op de wc eruit zou persen 🙈 maaaruuuh, uiteindelijk moest ik bij de bevalling toch nog bijna een uur persen. Dus dat gevoel kan ons goed voor de gek houden.

één jaar geleden

Reactie op Ellybelly

Knap om positief te kijken! Wat fijn dat je suiker goed is! Over dat eruit ...
Hahaha ja nou precies DAT gevoel! 🙈

één jaar geleden

Ik ben vandaag naar de efteling geweest echt super fijn. Lekker rustig aan met mijn meisje en veel tussendoor gaan zitten. Nu dus heel moe en bekkenpijn, maar het was het waard.