15 Reacties

4 maanden geleden

Hii, hier beetje vergelijkbaar, zitten wel volgens de app in sprong 4. Ze huilt voor de rest niet maar beetje kletsen en jengelen. Zij is ook 15 weken.

4 maanden geleden

De 4 maanden slaapregressie die zich aandient? En de sprongen komen niet ecact op het moment die de app van Oei ik groei aangeeft. Dat schrijven ze ook in het boek ;) Er zit vaak een marge van een week omheen, bij sommige zelfs weken

4 maanden geleden

De app is inderdaad niet precies! Kan dus echt zo zijn dat je al in sprong 4 zit, dat is ook een van de heftigste sprongen (vind ik dan haha).

4 maanden geleden

De 4 maanden slaapregressie misschien.. ons kindje maakt er ook een potje van s nachts op het moment. Steeds wakker op rare tijden. Was voorheen niet zo

4 maanden geleden

De 4 maanden slaapregressie misschien.. ons kindje maakt er ook een potje v ...
Wat naar zeg! En is hij/zij dan ook huilerig of puur wakker?

4 maanden geleden

Reactie op dando

Hii, hier beetje vergelijkbaar, zitten wel volgens de app in sprong 4. Ze ...
Is het bij jullie elke nacht raak? Of ook goeie nachten ertussen?

4 maanden geleden

De 4 maanden sprong / slaapregressie is in onze ervaring bij de vorige 2 kinderen de heftigste die er is van allemaal. Beetje combi van leeftijd baby (je kan nog niet echt iets uitleggen en het is vooral huilen), vermoeidheid van de afgelopen maanden, soms recente start van werken, enzovoorts.. Hele nachten wakker, overdag ook geen land mee te bezeilen, en zo plots als ie begint zo plots kan het ook over zijn. Hangt hier meestal samen met iets nieuws leren (in dit geval rollen gok ik).

4 maanden geleden

Heb je ookal geprobeerd een voeding te geven? Vaak willen ze rondom grote ontwikkelingen (zoals 4 maanden) wat vaker en meer drinken.

4 maanden geleden

Hier precies hetzelfde… sliep sinds 3 weken door.. van 7 tot 7 zelfs en de afgelopen nachten kwam ze opeens tussen 1 en 2, tussen 4 en 5 en dan rond 7 weer. De fop geven helpt een paar minuten dus we geven haar dan toch maar een klein flesje. Daarna slaapt ze wel weer redelijk snel door! Wij zitten volgens de app ook nog niet in sprong 4… duurt volgens de app nog een week, maar wellicht heeft dit er wel mee te maken?

4 maanden geleden

Reactie op Kersvmama

Heb je ookal geprobeerd een voeding te geven? Vaak willen ze rondom grote o ...
Dat hebben we inderdaad wel een aantal keren geprobeerd. Soms ging dat goed. Soms was het alleen maar met huilen. Misschien maar een kleiner flesje aanbieden vannacht.

4 maanden geleden

Reactie op hmg1994

Hier precies hetzelfde… sliep sinds 3 weken door.. van 7 tot 7 zelfs en de ...
Wat fijn dat ze doorslaapt na het flesje! Speentje helpt bij ons inderdaad ook maar een aantal minuten. Als ik de reactie van Kersvmama lees kan dat dus wel door een sprongetje komen dat ze meer honger hebben. Mijn zoontje had ook vanochtend een fles van 210 op en normaal 180.

4 maanden geleden

Bij de eerste was de 4 maanden slaapregressie ook killing. Toen hebben we haar maar een aantal weken tussen ons in gehad in t nestje. Dit was de enige manier waarop ze redelijk sliep (heel vaak de speen geven). Ik ben benieuwd deze keer

4 maanden geleden

Reactie op shauny1ebaby

Bij de eerste was de 4 maanden slaapregressie ook killing. Toen hebben we h ...
Oh ja herkenbaar! Merkte je verder ook wat aan je kleintje behalve de nachten?

4 maanden geleden

Klinkt als de 4 maanden slaapregressie. Is inderdaad heel normaal! Er komen er helaas nog wel meer. 😅

4 maanden geleden

Reactie op DravikMep

Oh ja herkenbaar! Merkte je verder ook wat aan je kleintje behalve de nacht ...
Vgm ging het overdag ook veel moeizamer, maar dat is alweer 2,5 jaar geleden. Ik weet wel dat ik periodes heb gehad dat ik dacht ‘ga jij OOIT nog normaal slapen’ 😂😂. Maar ineens deed ze dat dan ook weer super