10 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb inderdaad 1 dag gehad dat mijn dochter diaree heeft gehad ... dit was na haar rota vaccinatie, dus dat was ook terug te leiden...
Ik schrok op dat moment en ben goed haar drinken in de gaten gaan houden en ipv om de 3 uur om de 2,5 gegeven zodat ze wat extra vocht binnen zou krijgen
3 maanden geleden
Ja, elke ochtend is het hier raak. Allebei diarree en meestal ook allebei tot in de nek. Grotere luiers geprobeerd, grotere rompers.. luier anders om, want buikslaper. De rest van de dag nog 2 tot 3 keer diarree, maar meestal blijft het dan wel in de luier..
Dacht een virusje ofzo.
3 maanden geleden
Wat vervelend! Hier ook al ruim 3 weken hetzelfde. Haar billetjes worden ook helemaal rood van het vaker verschonen. Gisteren een jeugdarts gesproken. Zij vermoedt dat dit komt door het rota vaccin. Hier kan/ mag een baby tot 4 weken last van hebben. Langer dan 4 weken is niet oké. Mijn dochter drinkt wel goed en heeft geen verhoging. Zou dat wel in de gaten houden. Sterkte!
3 maanden geleden
Reactie op Mama van Luna✨💛🌙
Wat vervelend! Hier ook al ruim 3 weken hetzelfde. Haar billetjes worden oo ...
15 juli heeft ze rota vaccin gehad en 2 weken later is het begonnen. wanneer had jou kindje last gekregen na het vaccin?
3 maanden geleden
Reactie op Mommy2beinapril2024
15 juli heeft ze rota vaccin gehad en 2 weken later is het begonnen. wannee ...
Eigenlijk pas een week na het vaccin.
3 maanden geleden
Is dit na het rota vaccin gekomen? Hier 1,5 /2 weken diarree daardoor
3 maanden geleden
Is het echt diarree? Diarree bij baby’s is echt waterdun en trekt de gehele luier in dacht uk.. Als het gewoon dunne ontlasting is, is 6x poepen op een dag vervelend, maar niet erg.. een vriendin van mij geeft borstvoeding en bij elke voeding poept haar kleine, niks aan te veranderen.
3 maanden geleden
Onze baby poept tussen de 5 en de 8 keer per dag. Is nu bijna 14 weken en dit speelt al zo lang. Hij heeft toen hij 7 weken was een antibioticakuur gehad van 10 dagen waardoor zn darmen helemaal van de rel zijn. Daarna herstel ervan en nu de rota vaccinatie. Ik weet eigenlijk niet meer wat een normale luier is. Hij heeft vaak slijmdraden en soms wat bloed. Het eindeloze verschonen is wel vermoeiend en ga er zelfs minder graag de deur door uit met hem.