8 Reacties
één maand geleden
Geen tips maar ook herkenbaar en het kan ook echt lang duren voor ze weer slaapt…
één maand geleden
Reactie op Hjc29
Geen tips. Wel herkenbaar! Zo raar. Echt een andere huil inderdaad. Ze word ...
Exact! Alleen aan de borst bij mij ook. Zo apart🥲 het duurt al weken, dus dacht eerst dat het een fase was of onderdeel van de slaapregressie, misschien is dat het ook hoor.. maar twijfel soms zo erg dat ik iets verkeerd doe met hem in bed leggen of omgeving😅
één maand geleden
Lees even de andere topics ober sprong 5! Klinkt helemaal hetzelfde. Hier 2 weken lang echt om de 30 minuten wakker snachts en jammeren (overdag niks aan de hand), alleen aan de borst stil. Na 2 weken is het eindelijk voorbij🎉 nu nog maar 2 navhtvoedingen en een vrolijke baby haha. Ik heb een Barnsteen armbandje gekocht en misschien is het wat anders maar sinds ze die om heeft is het voorbij
één maand geleden
Hier ook echt een maand of 2 gehad. Meestal werd hij gewoon vaak wakker nadat we de nacht ingingen vanaf 19:00. Nu we hem op z’n buik laten slapen gebeurt het niet meer, het is zo’n verademing!
één maand geleden
Reactie op Ari🩷
Poeh! Die van mij moet per se aan de borst terwijl hij een uur daarvoor een ...
Nabijheid! Hier ook aan de orde sinds een paar dagen. Ineens huilend wakker worden en moeilijk te troosten. Overdag ook drama met naar bedje gaan. Verlatingsangst is dat hier. Ze weet dat we weglopen als ze naar bedje gaat, dus direct volle paniek. Wie weet trekt dit zich door in onrust in de nachten. Hier slaapt ze weer lekker naast ons en soms in ons bed als dat nodig is. 🌸 Als iedereen maar lekker zijn slaap kan pakken in de nacht, dat is het aller belangrijkste!
één maand geleden
Hier ook hetzelfde, maar dan na 30 of 45 min. Ze valt dan vaak weer in slaap en wordt dan weer na een uurtje slapen weer wakker. Vervolgens ga ik dan ook slapen en wil ze niet meer terug in de co-sleeper, waardoor ze in ons bed
Slaapt. Zo pakken we de meeste rust en wordt ze ongeveer nog
2:3x wakker. Vind het geen ideale situatie, want lig de hele nacht in dezelfde houding. Wat mijn rug niet heel fijn vind. Weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet. Enerzijds wil ik gewoon dat ze ook leert in eigen bedje te slapen, maar we hebben beide ook niet de puf om de strijd aan te gaan. Ik heb inmiddels de hoop verloren dat dit vanzelf stopt (is hier namelijk al 5/6 weken zo)