12 Reacties
3 maanden geleden
Heel herkenbaar ! Het komt zelden maar goed uit voor de nacht. Wij zetten de nacht wel eerder in, de kleine geeft echt aan dat hij er klaar mee is ‘‘s avonds. Bedtijd is hier nu tussen 18 en 19 uur.
3 maanden geleden
Reactie op Kersvmama
Kan hij niet gewoon eerder de nacht in? Hier gaat hij tussen 18.00 en 19.00 ...
Mag ik vragen hoe jou dagindeling eruit ziet? Ik ben wel heel benieuwd namelijk
3 maanden geleden
Ik start het avondritueel en de fles standaard om 7 uur. Wat er ook gebeurd qua slaapritme. Hij is gewoon echt op rond die tijd.
3 maanden geleden
Onze dochter gaat tussen 18.00 en 19.00 naar bed. Als het ‘niet klopt’ met de wakkertijd, dan gaat ze een halfuurtje later👍🏼
3 maanden geleden
Reactie op Kersvmama
Kan hij niet gewoon eerder de nacht in? Hier gaat hij tussen 18.00 en 19.00 ...
Dat proberen we wel. Mijn voorkeur zou zijn half 8/8 uur. Maar meneer gaat dan gewoon nog niet slapen. Is dan of heel snel weer wakker of het is enorme strijd en überhaupt niet slapen. Dus stel ik leg hem er om 19.00 in dan wordt hij vaak half 8 weer wakker, en voor je hem dan weer in bed hebt....
3 maanden geleden
Heel herkenbaar ! Het komt zelden maar goed uit voor de nacht. Wij zetten d ...
Ja klopt. Alleen gaat hij zelf z'n nacht nog niet in en doet dan vaak nog een dutje.
Dat is dus waar ik zoekende in ben wat handig is. Doorzetten en hij leert het vanzelf?
Ik geef ook bv op verzoek dus dat is soms ook nog wat er tussendoor fietst.
3 maanden geleden
Reactie op Hermieke
Dat proberen we wel. Mijn voorkeur zou zijn half 8/8 uur. Maar meneer gaat ...
Krijgt hij nog een fles rond die tijd? Ik doe verschonen, slaapzak aan en dan gordijnen sluiten, dan geef ik de fles met de lampen uit. Werkt hier enorm goed.
3 maanden geleden
Reactie op nicoleb1994
Mag ik vragen hoe jou dagindeling eruit ziet? Ik ben wel heel benieuwd name ...
Ja hoor, het is niet een super strak schema, volgen hem ook nog wel. Ook lijken de dutjes lang maar vaak moet ik ze verlengen door hem na 30 minuten in mijn armen te nemen. Hij begint nu pas af en toe volledig lange slaapjes in bed te doen!
Tussen 6.30 en 7.30 wakker
7.30 fles 150cc
Tussen 8.15 en 8.45 naar bed
Wakker Tussen 10 en 10.30
11.00 fles 150cc
Tussen 12.00 en 12.30 naar bed
Wakker Tussen 14.00 en 15.00
15.00 fles 150cc
Tussen 16.00 en 17.00 nog half uurtje a drie kwartier slapen
18.15/18.30 fles 150cc en naar bed
Verder krijgt hij nog 2 flessen tussen 19.00 en 7.00, vaak 23.30 en 5.00 oid.
3 maanden geleden
Krijgt hij nog een fles rond die tijd? Ik doe verschonen, slaapzak aan en d ...
Ja normaal geef ik de borst. Maar laatst tijd is hij wat rommelig. Heb nu gekolft en m'n man geeft deze nu. Doen we savonds ook in donker inderdaad
En dan tussen 10 en 11 krijgt hij nog een voeding. En dan komt hij tussen 4 en 5 weer.