Hey allen, ik ben weer ongesteld geworden na de bevalling 2 mei. Niet alleen is het veel heviger (moet elk uur wel verschonen) maar ik heb ook gigantisch pijn in mn bekken/vagina. Een heel drukkend, brandend gevoel. Alsof m鈥檔 bekken eruit kan vallen bijna. 馃ゲ herken dit van na m鈥檔 eerste bevalling. Kan bijna niet langer dan 10 minuten staan. Herkent iemand dit? Kan het verminderen door bijv weer anticonceptie te gaan gebruiken? Na de eerste heb ik hier heel lang last van gehouden elke maand.
Ik heb deze pijn ook nogsteeds vaak, zo鈥檔 drukkend gevoel in de v*gina alsof iets zwaar is ofzo geen idee hoe ik het moet uitleggen het is na de kraambloeding weggegaan dus na 6 weken. Maar nu is het deze week weer terug gekomen maar zonder menstruatie. vanaf 18 juni geen menstruatie meer gehad.
Herkenbaar. Ik had dit na m'n vorige bevalling bij elke menstruatie. Een heeel zeurend gevoel waardoor je eigenlijk niet kan staan, alleen wiebelen of zitten. Ben toen bij een bekkenfysio geweest, maar die kon niks doen omdat het hormonaal was.