36 Reacties

één jaar geleden

Ik heb dit gehad met mijn innesteling en was toen 4 weken (bij zwangerschap van m’n zoontje wat meer nog dan op jouw foto en bij deze zwangerschap vergelijkbaar). Eventjes in de gaten houden of het morgen over is en anders eventjes bellen naar je verloskundige, die kan het het beste beoordelen!

één jaar geleden

Dit kan het begin zijn maar wil ook niets zeggen. Het is nu afwachten. Hopelijk mag alles goed gaan

één jaar geleden

Mijn ervaring met beginnend bruine afscheiding met kleine stolseltjes is slecht😅 3 miskramen gehad. In de dagen erna werd het vaak wel rood en kwam de rest ook mee. Hoop voor je dat het niks is. Zolang het niet rood word is het denk ik wel ok.

één jaar geleden

Ik heb ook twee keer een lichte bloeding gehad. Maar dat was geen oud bloed, maar licht roze. Het kan idd beide kanten op. 5 weken is ook nog heel vroeg. Het kan wel degelijk te maken hebben met een beter innesteling.

één jaar geleden

Reactie op MamaVanVlinder

Ik heb ook twee keer een lichte bloeding gehad. Maar dat was geen oud bloed ...
Kan het dan nog een late innesteling zijn? Ondanks dat ik 2 weken geleden al positief testte?

één jaar geleden

Reactie op MarissT

Mijn ervaring met beginnend bruine afscheiding met kleine stolseltjes is sl ...
Hoeveel dagen hield de bruine afscheiding bij jou aan dan? Ik heb het nu sinds gisteravond, maar nu alweer wat lichter. Zo geschrokken dat ik ook inwendig ging vegen met wc papier maar dat mag nu niet meer van de verloskundige. Bij gewoon vegen amper nog, tot net bij inwendig vegen nog een beetje lichtbruin

één jaar geleden

Reactie op DenH1609

Ik heb dit gehad met mijn innesteling en was toen 4 weken (bij zwangerschap ...
Hoe snel testte jij positief dan? Want ik testte 2 weken geleden positief, kan het dan nu nog wel van een innesteling zijn?

één jaar geleden

Ik heb dit ook al 2 dagen, net gestopt. Ben nu 4 weken en 5 dagen, maar ook geen oplopende testen. Hoop dat het nog goed komt

één jaar geleden

Mijn ervaring met bruine afscheiding verliep tot een miskraam helaas.. Hoop voor jou niet🙏

één jaar geleden

Reactie op Yssiim

Mijn ervaring met bruine afscheiding verliep tot een miskraam helaas.. Hoop ...
Had je het dan ook doorlopend of met tussenpozen? Nu heb ik het namelijk weer niet

één jaar geleden

Reactie op Selina14

Hoeveel dagen hield de bruine afscheiding bij jou aan dan? Ik heb het nu si ...
De laatste keer was het een paar dagen. Dan dacht ik weer dat het minder werd en de andere keer weer wat meer. Ik zag toen ook dat mijn testen lichter werden. De eerste miskraam ongeveer 2 dagen bruin en toen werd het rood. De miskraam met 7 weken begon vrijwel meteen met rood bloed

één jaar geleden

Reactie op Selina14

Had je het dan ook doorlopend of met tussenpozen? Nu heb ik het namelijk we ...
Ik had het ook met tussenpozen dus het begon met bruine afscheiding daarna 1/2 dagen niks.. daarna weer.. en eindigde met bloedingen.. had ook bijna geen stolsels heel appart.. Maar hoop echt voor je dat dit niet het geval bij jou is! Ieder lichaam is anders, en ieder met andere ervaringen

één jaar geleden

Ik weet niet hoe het met stolseltjes zit, maar ik heb tot 15 wk bij mn zoontje een innestelingsbloeding in mn baarmoeder gehad. Kon er nog uitkomen tot die tijd maar is er nooit uit gekomen.

één jaar geleden

Ik heb hetzelfde als jou maandag avond begon bij mij licht bruin afscheiding in mijn broek, nu ondertussen is het op en af en wat roze bloedverlies.. niet veel en niet heel heftig ben 4 weken 1 dag.. het is afwachten zegt het ziekenhuis meer kan nu niet

één jaar geleden

Reactie op Selina14

Kan het dan nog een late innesteling zijn? Ondanks dat ik 2 weken geleden a ...
Wie weet….ik had het ook 2x in week 4/5….

één jaar geleden

Reactie op MamaVanVlinder

Wie weet….ik had het ook 2x in week 4/5….
2x op 1 dag of 2 dagen meerdere keren?

één jaar geleden

Vandaag amper meer bruine afscheiding, alleen nog een klein beetje bij inwendig vegen. Maar vanavond bij de ontlasting heb ik ineens dit aan het wc papier. Daarna gezocht waar het vandaag kwam (welk gat zeg maar), maar alle veegjes erna nergens meer bloed te vinden...

één jaar geleden

Reactie op Selina14

Vandaag amper meer bruine afscheiding, alleen nog een klein beetje bij inwe ...
Ik weet dat het allemaal onzekerheid is. Maar je hebt geen ander kans dan wachten.. het kan echt alle kanten opgaan! Ik hoop oprecht voor je dat het allemaal goed gaat♥️

één jaar geleden

Reactie op Yssiim

Ik weet dat het allemaal onzekerheid is. Maar je hebt geen ander kans dan w ...
Dankje, ik vind dit zo moeilijk. Ben de hele tijd aan het huilen. Die onzekerheid is gewoon bijna niet te doen

één jaar geleden

Reactie op Selina14

Vandaag amper meer bruine afscheiding, alleen nog een klein beetje bij inwe ...
Heb je je VK al gebeld? Ze kunnen namelijk wel kijken of er wat in je baarmoeder te zien is (vruchtzakje)