36 Reacties
één jaar geleden
Ik heb dit gehad met mijn innesteling en was toen 4 weken (bij zwangerschap van m’n zoontje wat meer nog dan op jouw foto en bij deze zwangerschap vergelijkbaar).
Eventjes in de gaten houden of het morgen over is en anders eventjes bellen naar je verloskundige, die kan het het beste beoordelen!
één jaar geleden
Dit kan het begin zijn maar wil ook niets zeggen. Het is nu afwachten. Hopelijk mag alles goed gaan
één jaar geleden
Ik heb ook twee keer een lichte bloeding gehad. Maar dat was geen oud bloed, maar licht roze. Het kan idd beide kanten op. 5 weken is ook nog heel vroeg. Het kan wel degelijk te maken hebben met een beter innesteling.
één jaar geleden
Reactie op MarissT
Mijn ervaring met beginnend bruine afscheiding met kleine stolseltjes is sl ...
Hoeveel dagen hield de bruine afscheiding bij jou aan dan? Ik heb het nu sinds gisteravond, maar nu alweer wat lichter. Zo geschrokken dat ik ook inwendig ging vegen met wc papier maar dat mag nu niet meer van de verloskundige. Bij gewoon vegen amper nog, tot net bij inwendig vegen nog een beetje lichtbruin
één jaar geleden
Ik heb dit ook al 2 dagen, net gestopt. Ben nu 4 weken en 5 dagen, maar ook geen oplopende testen. Hoop dat het nog goed komt
één jaar geleden
Reactie op Selina14
Hoeveel dagen hield de bruine afscheiding bij jou aan dan? Ik heb het nu si ...
De laatste keer was het een paar dagen. Dan dacht ik weer dat het minder werd en de andere keer weer wat meer. Ik zag toen ook dat mijn testen lichter werden. De eerste miskraam ongeveer 2 dagen bruin en toen werd het rood. De miskraam met 7 weken begon vrijwel meteen met rood bloed
één jaar geleden
Reactie op Selina14
Had je het dan ook doorlopend of met tussenpozen? Nu heb ik het namelijk we ...
Ik had het ook met tussenpozen dus het begon met bruine afscheiding daarna 1/2 dagen niks.. daarna weer.. en eindigde met bloedingen.. had ook bijna geen stolsels heel appart.. Maar hoop echt voor je dat dit niet het geval bij jou is! Ieder lichaam is anders, en ieder met andere ervaringen
één jaar geleden
Ik heb hetzelfde als jou maandag avond begon bij mij licht bruin afscheiding in mijn broek, nu ondertussen is het op en af en wat roze bloedverlies.. niet veel en niet heel heftig ben 4 weken 1 dag.. het is afwachten zegt het ziekenhuis meer kan nu niet
één jaar geleden
Reactie op Selina14
Kan het dan nog een late innesteling zijn? Ondanks dat ik 2 weken geleden a ...
Wie weet….ik had het ook 2x in week 4/5….