9 Reacties

2 maanden geleden

Geen idee wat het is. Maar mijn dochter doet dit ook regelmatig. Soms dagen achter elkaar. Dan drinkt ze 60 per fles en wel gewoon 5 flessen. Wat ik ook probeer, niets werkt dan. Ze gaat dan al huilen als ze de fles ziet. Al pak ik hem in folie of lepel ik het. Ze moet het niet. Geef ik haar dan wat vanille vla, gaat het er zo in. Doe ik stiekem wat melk, weigert ze meteen. Na een aantal dagen is het weer over en drinkt ze weer een paar dagen zo'n 100-110 per fles. Ik denk dan maar, als ze borstvoeding had gekregen, had ik ook niet exact geweten hoeveel ze dronk, dus ze zal nemen wat ze op dat moment nodig heeft.

2 maanden geleden

Misschien dat ze nu haar zuigreflex kwijt is? Dit is normaal en kan zijn dat ze nu daarom wat slechter drinkt?

2 maanden geleden

Zijn vaak van die fases en waarschijnlijk met een paar dagen wel over😊 ik let altijd op de standaard dingen: plassen, poepen, vrolijk? Dan is het oké.

2 maanden geleden

Reactie op Annick33

Zijn vaak van die fases en waarschijnlijk met een paar dagen wel over😊 ik ...
Ja 4 weken terug had ze het ook en toen naar een week was ze weer goed bezig met het drinken maar kort daarna ging het weer berg afwaarts Ik houdt inderdaad haar luiers goed in de gaten en haar humeur en daar is verder niks op aan te merken

2 maanden geleden

Misschien vaker kleine hoeveelheden geven?

2 maanden geleden

Die van mij doet dit tijdens, of vlak voor een sprongetje. Duurt soms wel een week of twee. Hij is altijd blij, goede luiers ed.

2 maanden geleden

Misschien een grotere speenmaat dat het er wat makkelijker uit komt

2 maanden geleden

Misschien een grotere speenmaat dat het er wat makkelijker uit komt
Ze heeft al een 2 speen met johannesbroodpitmeel we proberen nu zonder jbp

2 maanden geleden

Mijn dochter heeft hier ook last van, ze krijgt 5x180 + 5 aangeboden maar de afgelopen week is het weer een drama met drinken. Vandaag ook, gelukkig om 7 uur 120 op, maar om 11 uur met moeite 50,en nu om 3 uur 40.. Maak mij erg veel zorgen, ga denk ik morgen ook maar d kinderarts bellen. Gisterenavond heeft ze ook tot 3 keer toe melk overgegeven, leek alles er weer uit te komen 😭