1 Reacties

4 maanden geleden

Hoi, Ik begrijp je frustratie heel goed. Mijn baby drinkt vanaf de geboorte al heel slecht. Nu is ze inmiddels al 12 weken en we zijn pas kunnen ophogen naar 6x 90 cc en dan nog doen we per fles bijna een uur over en dit 6x per dag komen we moeilijk uit op 540 soms meer soms minder maar we komen zeker niet over de 590 terwijl ze 720 cc moet drinken. Sinds haar geboorte drinkt ze maar net het helft of soms 3 kwart van wat ze moet drinken. Ik maakte mij ook heel erg druk om. Ik bracht haar elke week naar cb om te wegen en psygisch zuipte het ook heel veel van mij. En omdag ze net op de ondergens is van de groeicurve wordt er niks aan gedaan. Ik heb volgens mij wel elke fles geprobeerd die er bestaan, verschillende soorten spenen, voedingen en nee hoedan ook ze drinkt niet zoals het hoort. En na een tijdje merkte ik dat ik me gek maakte en na een tijdje heb ik het geaccepteerd zoals het is want ik heb van alles geprobeerd. Ik begrijp je zo goed. Af entoe raak ik ook de draad kwijt omdat ik vind dat ze weinig drinkt maar in mijn geval helpt niks anders dan accepteren. Gelukkig groeit ze wel ookal gaat het wat langzaam. Ik zou zeggen als je het speennummer en het speensoort hebt veranderd en het helpt nog niet zou ik het beter kunnen accepteren want anders zit jij als moeder zijnde heel erg mee, dat was wat er met mij gebeurde.