8 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op SA2021
Bij ons ook. Geen verschil hoelaat ik de droomvoeding geef elke dag tussen ...
Inderdaad, die drinkt ze ook niet op bij ons.
3 maanden geleden
Hier nooit aan begonnen. Ze slaapt hier rond 19.00 uur en komt voor een voeding rond 5.00 uur.
Hele avond voor ons zelf, heerlijk!
Nooit gedacht aan wakker maken. Wil ik zelf ook niet😂
3 maanden geleden
Ik zou eens kijken hoe ze het doet als je die overslaat. Misschien slaapt ze evengoed door tot 4 uur. Dan hebben jullie in ieder geval de avond voor jullie zelf
3 maanden geleden
Reactie op shauny1ebaby
Ik zou eens kijken hoe ze het doet als je die overslaat. Misschien slaapt z ...
Dat ga ik inderdaad doen vanavond! Ben benieuwd.
3 maanden geleden
Zonder droomvoeding werd ze wakker om half 2 en om half 5.
Ik ga denk ik toch maar een fles geven voor ik slaap en hopen dat het van 4 naar 6 of 7 gaat. 😄
3 maanden geleden
Onze laatste voeding was altijd rond 21.30 a22.00 hij sliep dan al bij ons op de arm of in de box beneden, omdat z'n zusjes boven al slapen
De volgende voeding werd vanzelf steeds wat later , best lang 3.00 u zoiets
Sinds 3 weken ofzo werd het half 6, en nu sinds paar dagen is het half 7 7 uur
Die avondfles laat ik wel erin
En dan komen we ongeveer op
6.30
10.30
14.15
17.45
En 21.45
Flessen van 180 gaan niet altijd helemaal op
Snachts dacht ik vaak dat hij wakker werd, heb nooit gewacht tot huilen. Ik pakte hem dan bij me in bed /tegen me aan en met speentje werd het duidelijk dat het geen honger was. Hij sliep gewoon verder
Hij slaapt in ledikant aan ons bed vastgemaakt als co sleeper zeg maar
3 maanden geleden
Ons ventje slurpt de 23.00 fles zo leeg. De ene nacht heeft hij wel een extra (klein) flesje andere nacht niet. Soms word hij wakker rond 2 uur maar valt tegenwoordig zelf weer in slaap. Extra fles is vaak tussen half 4 en 5 uur hier
Kennelijk heeft hij het nog nodig. Ik wacht wel eventjes tot ik zeker weet dat het hem niet lukt terug in slaap te vallen. Dat flesje word overigens wel streeds kleiner om hem af te bouwen