8 Reacties

3 maanden geleden

Bij ons ook. Geen verschil hoelaat ik de droomvoeding geef elke dag tussen 4 en 5 uur wilt ze en flesje. De droomvoeding gaat hier ook niet heel goed erin en het lijkt dat het flesje van 4/5 een gewenning is. Een paar slokjes en ze slaapt weer..

3 maanden geleden

Reactie op SA2021

Bij ons ook. Geen verschil hoelaat ik de droomvoeding geef elke dag tussen ...
Inderdaad, die drinkt ze ook niet op bij ons.

3 maanden geleden

Hier nooit aan begonnen. Ze slaapt hier rond 19.00 uur en komt voor een voeding rond 5.00 uur. Hele avond voor ons zelf, heerlijk! Nooit gedacht aan wakker maken. Wil ik zelf ook niet😂

3 maanden geleden

Ik zou eens kijken hoe ze het doet als je die overslaat. Misschien slaapt ze evengoed door tot 4 uur. Dan hebben jullie in ieder geval de avond voor jullie zelf

3 maanden geleden

Reactie op shauny1ebaby

Ik zou eens kijken hoe ze het doet als je die overslaat. Misschien slaapt z ...
Dat ga ik inderdaad doen vanavond! Ben benieuwd.

3 maanden geleden

Zonder droomvoeding werd ze wakker om half 2 en om half 5. Ik ga denk ik toch maar een fles geven voor ik slaap en hopen dat het van 4 naar 6 of 7 gaat. 😄

3 maanden geleden

Onze laatste voeding was altijd rond 21.30 a22.00 hij sliep dan al bij ons op de arm of in de box beneden, omdat z'n zusjes boven al slapen De volgende voeding werd vanzelf steeds wat later , best lang 3.00 u zoiets Sinds 3 weken ofzo werd het half 6, en nu sinds paar dagen is het half 7 7 uur Die avondfles laat ik wel erin En dan komen we ongeveer op 6.30 10.30 14.15 17.45 En 21.45 Flessen van 180 gaan niet altijd helemaal op Snachts dacht ik vaak dat hij wakker werd, heb nooit gewacht tot huilen. Ik pakte hem dan bij me in bed /tegen me aan en met speentje werd het duidelijk dat het geen honger was. Hij sliep gewoon verder Hij slaapt in ledikant aan ons bed vastgemaakt als co sleeper zeg maar

3 maanden geleden

Ons ventje slurpt de 23.00 fles zo leeg. De ene nacht heeft hij wel een extra (klein) flesje andere nacht niet. Soms word hij wakker rond 2 uur maar valt tegenwoordig zelf weer in slaap. Extra fles is vaak tussen half 4 en 5 uur hier Kennelijk heeft hij het nog nodig. Ik wacht wel eventjes tot ik zeker weet dat het hem niet lukt terug in slaap te vallen. Dat flesje word overigens wel streeds kleiner om hem af te bouwen