15 Reacties

één maand geleden

Heel herkenbaar. Hier ook.. al maanden niet langer dan 2 uur achter elkaar geslapen 😮‍💨. Geef jij bv of flesvoeding?

één maand geleden

Heel herkenbaar. Onze dochter is inmiddels bijna 6 maanden en het lijkt alleen maar erger te worden. Vannacht is ze voor mijn gevoel elke 10 minuten gillend wakker geworden van de krampjes en scheetjes. Ik geef nog steeds volledig borstvoeding. Hierdoor ook huiverig om aan vast voedsel te beginnen, nog meer krampjes zien we niet zitten..

één maand geleden

Ik geef ook volledige bv. Merkte ook altijd veel scheetjes snachts. Dochter wilde nog om de 3uur, soms om de 2uur drinken. In slaap vallen zonder borst kon ze eigenlijk niet. Gezien zij bijna naar de gastouder gaat toch maar deze associatie gaan afbouwen... met lood in mijn schoenen kan ik zeggen. En warempel, ze drinkt nog maar 1x in de nacht rond 3uur en die scheetjes zijn 80% geminderd.

één maand geleden

Hier ook een tijdje gehad. Ik had het idee dat ze snachts meer krampen had wanneer ze later op de dag haar vitamine D druppels kreeg. Wanneer ze die sochtends kreeg was er niet veel aan de hand. Daarnaast wordt onze dochter ook elke 2/3 uur wakker. Uiteindelijk gestopt met direct de borst geven. Is even doorzetten qua troosten, maar nu is alleen een speen teruggeven en een knuffel genoeg.

één maand geleden

Reactie op LittleWish

Heel herkenbaar. Hier ook.. al maanden niet langer dan 2 uur achter elkaar ...
Pittig hè.. Ik geef borstvoeding. En jij?

één maand geleden

Reactie op estherr1993

Heel herkenbaar. Onze dochter is inmiddels bijna 6 maanden en het lijkt all ...
Herkenbaar. Zitten in hetzelfde schuitje. Soms fijn om even te weten dat je niet alleen bent..

één maand geleden

Reactie op Demamavanonbekend

Ik geef ook volledige bv. Merkte ook altijd veel scheetjes snachts. Dochte ...
En hoe doe je het nu dan? :)

één maand geleden

Pittig hè.. Ik geef borstvoeding. En jij?
Ik ook borstvoeding! Beste voeding, maar soms ben ik echt bang dat het aan mij ligt(melk, of toeschietreflex)

één maand geleden

Reactie op Demamavanonbekend

Ik geef ook volledige bv. Merkte ook altijd veel scheetjes snachts. Dochte ...
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe manier!

één maand geleden

Hier een kleine van 6 maanden. Hij krijgt Pure Goat maar ook hier hebben wij heel veel last van lucht in de darmen. We zitten wel in sprong 5 en hij is hierdoor zwz heel onrustig en veel drinken maar die scheetjes hadden we hiervoor eigenlijk nooit in de nachtelijke uren. Ook niet tijdens de borstvoeding🤔

één maand geleden

Hier precies zo, wel sinds we hapjes erbij geven.

één maand geleden

Reactie op Kendil

Hier een kleine van 6 maanden. Hij krijgt Pure Goat maar ook hier hebben wi ...
Wanneer zijn jullie overgestapt naar pure goat?

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Wanneer zijn jullie overgestapt naar pure goat?
Met 4 maanden zijn we combi gaan geven van borst en kv. En sinds 4 weken volledig over.

één maand geleden

Hier ook hoor dames. Het is een fase, denk dat het te maken heeft met het rijpen van de darmen . Gaat vanzelf voorbij. Wij schrikken ons soms kapot van de grote mensen scheten😂 lekker bv blijven geven als dat goed voelt hoor.

één maand geleden

Heeft iemand hier ook een baby met verstopping bij volledig borstvoeding? Ze poepte altijd elke dag/om de dag. Nu is het 10 dagen of langer. Kan dat door de darmrijping komen? We hebben van de huisarts al macrogol (laxeermiddel) gehad, maar lijkt nog niet echt te werken. En krampjes worden alleen maar erger… Ik gun haar (en ons) weer wat betere nachten. Hiervoor ging het namelijk best goed.