17 Reacties

4 maanden geleden

Hooi! Ik heb hem 26 juni laten plaatsen. Ook erg bang, maar stelde echt niks voor. 2 min wat krampen maar dat was het dan ook. Ben blij dat ik hem heb (koperspiraal ivm borstvoeding). Maar hoef nergens aan te denken en dat is wel erg fijn met dat moederbrein😂 Komt echt helemaal goed!!!!

4 maanden geleden

Hier hetzelfde plan. Alleen nog niet gebeld. 😅 "Het zal vast niet meer pijn doen als de bevalling. 😇" Denk ik nu bij alles wat ik moet gaan doen.

4 maanden geleden

Ondertussen meer dan 10 jaar geleden dat ik hem heb laten plaatsen en laten verwijderen. Ik was toen nog nooit zwanger geweest/gebaard. Pijn viel echt mee hoor! Je zou een ibuprofen kunnen nemen 1-2 uurtjes vantevoren. 😊

4 maanden geleden

Ik heb hem gisteren gekregen. Heeeeelemaal niets van gevoeld, terwijl ik het de vorige keer mega pijnlijk vond, maar toen had ik nog geen kinderen gehad.

4 maanden geleden

Ik vond het heel erg meevallen. Ik kreeg er naproxen, 1 avond van de tevoren, 1 uur van te voren en 1 na tijd. Maar zonder naproxen was het ook wel te doen geweest. Ontsluiting voelen vond ik erger 🤪

4 maanden geleden

Paar weken geleden had. Plaatsen is vervelend maar niet heel pijnlijk na een bevalling🙃. Hier helaas wel last van bloedverlies.. nog steeds🙃

4 maanden geleden

Ik heb voor mijn zwangerschap een kylena spiraal gehad. Plaatsen was vervelend, maar niet mega pijnlijk. Daarna wel wat krampen gehad en best een poos bloedverlies (maar dat heb ik sowieso snel). Ik heb over een paar weken een afspraak staan om een koperspiraal te plaatsen. Ik hoor dat het plaatsen van een spiraal na een bevalling minder pijnlijk is dan plaatsen voor een bevalling, dus ben benieuwd.

4 maanden geleden

Reactie op Inge MeJ

Hier hetzelfde plan. Alleen nog niet gebeld. 😅 "Het zal vast niet meer pi ...
Precies dit! Ik zeg ook altijd nu ik een kind heb gekregen kan ik alles aan😂

4 maanden geleden

Reactie op Awneksjteer

Ik vond het heel erg meevallen. Ik kreeg er naproxen, 1 avond van de tevore ...
Dat vond ik ook echt rottig idd! En ik denk zo erg als bevallen zal het vast niet zijn.. en dat hebben we ook allemaal gerockt 🙈😂

4 maanden geleden

Paar weken geleden had. Plaatsen is vervelend maar niet heel pijnlijk na ee ...
Ohjee.. ik ben op dit moment ongesteld. Scheen ook weer een “voordeel” te zijn. Ik ga het allemaal wel meemaken hoelang het daarna nog aanhoudt. Ben vooral blij als het achter de rug is🤣

4 maanden geleden

Ik heb het vorige week laten plaatsen. Het viel echt zo erg mee! De eerste keer was het zo pijnlijk dat ik bijna flauwviel.

4 maanden geleden

Viel mij alles mee. Neem wel even een maandverband mee, had ik niet aangedacht en je verliest wel wat bloed

4 maanden geleden

Ik hoorde ook altijd alleen maar horror verhalen, dus vond het heel spannend. Maar viel me alles mee. De eendenbek vond ik vervelend, maar niet pijnlijk. Het plaatsen voelde ik niet eens. Had geen ibuprofen of iets genomen en 2x een keizersnede, dus er is daar beneden nooit ‘iets’ gebeurd en ging gewoon zonder pijn 😊

4 maanden geleden

Ik heb gisteren een spiraal laten plaatsen. Zag er ook tegenop omdat ik strippen heel pijnlijk vond. Maar dit vond ik echt mega meevallen. Komt goed!

4 maanden geleden

De eerste keer voelde ik er helemaal niks van. De tweede keer was het echt vreselijk. Het kan dus alle kanten op 😂 Sowieso van te voren een pijnstiller nemen. Wellicht heeft het er ook mee te maken wie hem zet? Geen idee 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Ik heb een koper spiraal laten zetten. Stelt echt niks voor. Ze zeggen ook als je geen kinderen heb gehad dat die veel pijnlijker is. Ik menstrueerde zelfs nog en belde daar voor op. En zij zetten hem liever ook als je ongesteld bent omdat de baarmoeder mond dan veel meer open staat waardoor ze hem beter kunnen plaatsen

4 maanden geleden

Nou hij zit erin hoor! Echt druk gemaakt om niks haha. Heb er helemaal niks van gevoeld. Dank jullie wel voor alle geruststellende berichtjes🥰