30 Reacties

één maand geleden

Jaaa, hier ook! Kan niet wachten om weer zwanger te worden hahaha. Maar mijn man denkt daar nog anders over 😂

één maand geleden

Voor mij wel herkenbaar! Ik weet zeker (en wist ook altijd al) dat is graag twee kindjes zou willen. M’n vriend denkt hier hetzelfde over. Maar als ik nu een zwangere vrouw zie, vind ik dat zo bijzonder! Ook bijna jaloers op het zwanger zijn. Had dit na m’n eerste zwangerschap niet (omdat ik wist dat ik graag nog een keertje zwanger zou worden). Denk niet dat ik toch een derde zou willen, maar vind het zwanger zijn extra bijzonder (wetende dat dat helaas niet meer gaat gebeuren). Zo dubbel allemaal ☺️

één maand geleden

Ik heb dat ook zo sterk! Hebben nu echt onze handen vol met ons eerste temperamentvolle kindje, maar kan nu al niet wachten om weer met zo’n mooie buik rond te lopen en dat getrappel te voelen. 😅

één maand geleden

Jaa zo herkenbaar! Ik dacht ook 2 is genoeg maar ik zou zo graag een derde willen. Alleen mijn vriend niet 🫠

één maand geleden

Haha heel herkenbaar had dit heel sterk na de tweede, leek ook allemaal heel makkelijk te gaan met 2 kids, vond het maar gek wat mensen zo zwaar aan 2 kinderen vonden maar ik kan je garanderen dat ik nu naar nr 3 denk, dit is 100% genoeg, geen twijfel over mogelijk, klaar mee, gate closed haha. Al blijft een ieniemini babytje wel heel schattig, maar goed dat is maar zo kort, maar het zullen vast ook ergens wel hormonen zijn.

één maand geleden

OMG ja ik dacht dat ik de enige was….

één maand geleden

Reactie op Anoukxx

Jaa zo herkenbaar! Ik dacht ook 2 is genoeg maar ik zou zo graag een derde ...
Hier ook idd😂😂

één maand geleden

Hoe oud zijn je oudste 2?

één maand geleden

Ik ook zo erg, alleen bij ons is het de eerste. Mijn verstand zegt nee nog niet doen want dat is kort op elkaar maar mijn hart verlangt zo weer naar een positieve test en getrappel en de mooie dikke buik 🥲

één maand geleden

Hier ook, manlief is niet overtuigd dat een 3e kindje ons gezin meer compleet maakt plus de kosten als je bijv voor 5 man een vliegvakantie oid wil boeken 💸 Ik voel dat ik graag nog een 3e wil, maar denk dat ik bij een 3e ga verlangen naar een 4e en waar houd het dan op? 😅

één maand geleden

Ik hoef geen 3e kindje. Het enige wat ik voel is dat ik een levensfase op ben geschoven als ik een zwangere vrouw zie. Zij staat aan het begin van (opnieuw) moederschap, voor mij is dat al geweest in mijn leven.

één maand geleden

Herkenbaar! Gelukkig is bij mij manlief wel ook overtuigd van nog een kindje, dus ik ben vorige week weer gestopt met de pil 😊 Ik hoop zo dat ik snel dat getrappel weer in mijn buik mag gaan voelen… 🥰

één maand geleden

Herkenbaar! Tijdens slechte nachten denk ik, echt noooooit een 3e, wil ik echt niet. Maar als ik die dag erna denk aan zwangerschapskleren op vinted zetten, vind ik die stap echt te groot 😅

één maand geleden

Hoe oud zijn je oudste 2?
Meisje van bijna 7 maanden en grote broer wordt in januari 4❤️

één maand geleden

Reactie op Aniekee

Herkenbaar! Tijdens slechte nachten denk ik, echt noooooit een 3e, wil ik ...
Same haha 🙈🙈

één maand geleden

Wij weten heel zeker dat we compleet zijn met onze twee kindjes, maar toch vind ik het heel jammer om nooit meer zwanger te zijn. Vond het zo magisch. En onze laatste zwangerschap was helaas niet zorgeloos, zou dat graag nog een keer over doen. Maar nee, we zijn echt compleet. 🥰

één maand geleden

Heel herkenbaar! Al tijdens de zwangerschap tegen iedereen geroeptoeterd dat 1 voor ons echt genoeg is en nu ze er is (en de bevalling helemaal anders is verlopen dan gehoopt) wil ik per se nog een tweede. Enerzijds omdat ik het moederschap zo leuk vind en anderzijds om nog eens een goede bevalling mee te maken, ook al weet ik natuurlijk dondersgoed dat je dat niet voor het zeggen hebt en het totaal geen goede reden is om voor nog een kindje te gaan. Maar naar zwangere vrouwen voel ik dus ook een heel gek gevoel van jaloezie, zo misplaatst ook 😅!

één maand geleden

Hier altijd gezegd dat ik er drie wilde. Helaas veel meegemaakt met ons jongste kindje… dus een derde is uitgesloten. Maar gevoelsmatig zou ik nog graag 1x wel een normale kraamperiode willen ervaren. 1x genieten. Ipv ziekenhuisopnames en postpartum depressie wat het nu is geweest. Wel ben ik heel dankbaar voor de twee die ik heb, maar ergens blijft er een verlangen.

één maand geleden

Ik heb nu 3 kids, 6 jaar, 4 jaar, halfjaar, heerlijk. Maar wij hebben juist altijd het idee gehad om er 4 te willen. Nu wil ik dat denk ik nog steeds wel, maar mijn zwangerschappen worden telkens fysiek lastiger en ik was dus ruim een halfjaar geleden echt een hoopje ellende. Dat is wel een reden dat ik nu twijfel aan een 4e, want ik wil niet 9 maanden uit de running zijn, vooral niet voor mijn 3 lieve kids. Maar aan de andere kant is zwanger zijn gelukkig tijdelijk. Keuzes.. 😅

één maand geleden

Ik heb dit zelfs na de 3e weer, terwijl een 4e echt no-go voor ons is. Waarschijnlijk zou ik het na een 7e nog steeds hebben, dus ik leg me er maar gewoon bij neer 🙈