30 Reacties
één maand geleden
Ik heb een zoontje van bijna 2 en mijn dochter is bijna 7 maanden. Ik heb altijd gezegd 3 kinderen te willen maar voorlopig nog niet. Gewoon uit praktische overwegingen. 2 kinderen met 1,5 jaar leeftijdsverschil is toch wel erg pittig dus wilde er pas over na denken als mijn oudste naar school gaat. Toch begint het echt al wel te kriebelen nu om voor een derde te gaan. 😵💫
één maand geleden
Reactie op nada005
Ik heb een zoontje van bijna 2 en mijn dochter is bijna 7 maanden. Ik heb a ...
Mijn 3e is geboren toen mijn oudste 2 allebei naar school gingen. Ik moet zeggen dat ik dat zeeer prettig vind. Vooral omdat de oudste 2 ook echte stuiterballen kunnen zijn en soms nog meer aandacht vragen dan de baby 😂. Ik zie mijn 3e nu ook bewuster opgroeien dan mijn 2e, want daar liep nog een peuter bij rond. Nu heb ik echt redelijk vaak tijd alleen met mn 3e
één maand geleden
Reactie op Paulaispetite
Mijn 3e is geboren toen mijn oudste 2 allebei naar school gingen. Ik moet ...
Ja ik heb dus ook voor mezelf bedacht… kijk even als de jongste 3 is of we er dan nog zin in hebben 😅
één maand geleden
Reactie op Paulaispetite
Mijn 3e is geboren toen mijn oudste 2 allebei naar school gingen. Ik moet ...
Kan me goed voorstellen dat dat een fijn leeftijdsverschil is. Ik dacht zo, als de oudste naar school gaat en de jongste naar de peuterspeelzaal, kan er nog wel een baby bij. Een te groot leeftijdsverschil wil ik ook weer niet want wil ze echt samen zien opgroeien en er ook weer in 1x vanaf zijn nu ik er toch midden in zit 🤭
één maand geleden
Reactie op nada005
Kan me goed voorstellen dat dat een fijn leeftijdsverschil is. Ik dacht zo, ...
Wij hebben dit en het is prima te doen. Ze zijn van Jan 2020, aug 2021 en mei 2024. Dus de oudste is ruim 4,5 , de middelste net 3 en de baby 5 maanden.
De middelste gaat 2 dagen naar de opvang en 1 dag naar oma. Op die dagen ben ik heerlijk alleen met de baby. De dagen met de baby en de middelste zijn ook weer leuk.
Over die gevoelens: die heb ik nu weer, zelfs na de 3e🙃😱. Ik denk dat ik ook maar moet accepteren dat dat wellicht altijd een beetje blijft en ik gewoon heel erg gek ben op newborns. Ik kan dat gevoel niet stillen met oneindig veel baby's🤣. Toch maar een carrière switch dan haha.
één maand geleden
Ooooh wie heeft zin om even te kletsen met mij over wel/geen derde? 😂 stuur maar een verzoek 👍🏼
25 dagen geleden
Reactie op nada005
Kan me goed voorstellen dat dat een fijn leeftijdsverschil is. Ik dacht zo, ...
Precies voor ons de reden dat we de eerste 2 met maar 2 jaar verschil hebben. En omdat we denken aan een 4e willen we die misschien ook weer met maar 2 jaar verschil met de 3e. 2 legjes kort op elkaar 😂.
Ik doe verder niet aan peuterspeelzaal of oppas, zit meer dan full time in de kids. Dus een beetje adem tussen nummer 2 en 3 vond ik best fijn 😇