33 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op kelly259

Zit nog altijd met een dame die niet wil gaan slapen overdag het is echt ee ...
Ben er achter gekomen dat wij ons meisje elke keer veelste vroeg op bed legde. Ook bij de eerste slaapsignalen dat was rond 1uur en 15min maar ze ging dan echt niet slapen sowieso niet uit haarzelf. Denk echt dat ze het nog niet kan alleen. Haar wakker tijd is nu 1uur 45min tot 2 uur. Binnen 2 uur ligt ze altijd weer op bed wel even in slaap wiegen. Ze gaat dan altijd een minuutje huilen op de arm en valt dan in slaap. Ze maakt haar cyclus af koppelt steeds vaker slaapjes Dus het lijkt te werken ondanks we over de aanbevolen wakkertijd gaan

4 maanden geleden

Super herkenbaar, hier heeft de Moonboon me gered.

4 maanden geleden

Ik herken wat je schrijft. Onze zoon slaapt slecht overdag in bed ook. Wij bieden daarom vaak alternatief aan zoals de draagzak. Hij slaapt maar 3 a 4 x 45 minuten overdag. In de nacht van 20.00 tot 7.00 met droomvoeding tussen 22 en 23. De keren dat het slapen in bed lukt zit hij wel echt ver tegen einde wakkertijd aan al. De ene dag kan ik er makkelijker mee omgaan als de andere dag. Soms ben ik zo moe dan trek ik het gewoon haast niet om weer te moeten gaan lopen met de draagzak. Zou fijn zijn als hij in de ochtend en middag een dutje in bed zou doen standaard.

4 maanden geleden

Reactie op RosaLoes

Wat misschien kan helpen is slapen op je borst (huid op huid of met kleding ...
Als ik gewoon met haar op de bank ga zitten dan wordt ze heel boos dan moet ik eerst ook heel lang wiegen. Wat eigenlijk niet meer vol te houden is. Heb eerder geprobeerd haar in bed te slapen een week lang zonder enige verbetering. Toen er ook voor gekozen om een week lang haar op mij te laten slapen. Dit ging heel goed maar nu lijkt ze nog meer moeite te hebben. Draagzak wordt ze ook ineens heel boos. Kijk nu al op tegen sprong 4

4 maanden geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Ben er achter gekomen dat wij ons meisje elke keer veelste vroeg op bed leg ...
Als ik later probeer dan merk ik dat ze al begint te huilen als ik naar boven loop en dan is ze nog weer moeilijker in slaap te krijgen. Ze lijkt dan over haar vermoeidheid heen. Weet soms niet meer hoe ik het goed kan doen voor haar.

4 maanden geleden

Reactie op MBBB.

Zo duur voor hoe kort ze er nog in kan 🙈 gelukkig hebben ze deze op het kdv wel. Morgen is haar eerste dag. Ben benieuwd hoe moe ze is einde van de dag en of ze slaapt daar.

4 maanden geleden

Ik herken wat je schrijft. Onze zoon slaapt slecht overdag in bed ook. Wij ...
Draagzak was heel lang oke maar ze wordt er nu echt woest in. Als of ze gewoon niet wil slapen. Wandelen gaat ze ook 9 van de 10 keer niet slapen. Liggend wiegen wil ze ook niet. Ik merk dat ik er steeds meer moeite mee krijg om er mee om te gaan. Soms krijg ik het gevoel dat ik niks goed kan doen.

4 maanden geleden

Reactie op kelly259

Draagzak was heel lang oke maar ze wordt er nu echt woest in. Als of ze gew ...
Frustrerend is het he, niet leuk :( Laat je weten hoe het op het kdv ging? ♡

4 maanden geleden

Ik herken dit heel erg! Voor ons werkt echt de wakkertijdeb proberen aan te houden en dan maar op mij slapen.. kost wel veeeel moeite om gen te laten slapen en ook vaak maar 30 min..

4 maanden geleden

Reactie op MBBB.

Fijn ! Heb hem hier al vanaf het begin en mijn zoontje slaapt echt heel goed zelfstandig ondanks de moonboon. Heb zovaak hier op forums gezegd schaf hem aan! Je kan m voor hetzelfde geld weer verkopen.

4 maanden geleden

Hoe is het gegaan op het KDV?

3 maanden geleden

Hoe is het gegaan op het KDV?
De eerst dag ging heel goed. Ze liet meer tijd tussen de voeding en sliep er goed in de moonboon. Tweede dag had ze niet zoveel zin om te slapen maar hadden ze ook iets minder tijd om haar te wiegen. Ze hebben natuurlijk ook andere kindjes. Deze week gaat het voor haar doen ook wel weer goed. Ben vooral blij dat ik nu van om de 2 uur na om de 3 uur voeden ben. Tussen de slaapjes door blijft ze naar iedereen lachen dus dat is ook fijn. In de avond wel echt alle prikkels die er dan nog even uit moeten. Lang drinken aan de borst en Meer huilen.

3 maanden geleden

Reactie op kelly259

De eerst dag ging heel goed. Ze liet meer tijd tussen de voeding en sliep e ...
Klinkt fijn!