20 Reacties

茅茅n maand geleden

Geen ervaring maar wat een ellende zeg! Heel veel sterkte

茅茅n maand geleden

Honingzalf? Ik heb zelf ringworm gehad tijdens de zwangerschap en mocht geen zalfjes gebruiken. Toen gekozen voor de honingzalf en dat werkte snel en goed tegen de jeuk

茅茅n maand geleden

Het zelfde hier heel vervelend, mijn dochtertje zat helemaal onder krabte zich zelf open, nu lijkt haar jeuk minder te worden maar bij mij zelf en bij me partner juist veel erger. Het is echt een vervelende situatie die schurft. Ik heb ook een nieuw matras gekocht voor me dochtertje en mezelf hebben jullie dat ook gedaan?

茅茅n maand geleden

Wat afschuwelijk. Ik heb het zelf ooit gehad, weet hoe naar het is. Kan me voorstellen dat je je vreselijk voelt en wanhopig. Ik had ook 3/4 rondes nodig. Uiteindelijk een combinatie van de pil en het zalfje werkte. Wat je nog kan overwegen is dit te combineren met een verblijf in een hotel van een paar dagen waar je zeker weet dat het schoon is. Dan zijn jullie in ieder geval schurft vrij. En dan je huis nog.

茅茅n maand geleden

Geef je toevallig borstvoeding? Dat kan ook verkoelend helpen als je er een badje van maakt. Of als je geen borstvoeding geeft misschien dat je iemand kent die het geeft en je wat wil geven?

茅茅n maand geleden

Als je er niet vanaf komt, vraag dan een verwijzing naar de dermatoloog. Hier werkt dat altijd erg goed, zij werken heel nauw samen met de GGD, zeker bij mensen die het maar niet kwijtraken!

茅茅n maand geleden

Oohw wat heftig zeg!! Heel veel liefde in iedergeval鉂わ笍. Geef je toevallig borstvoeding? Dit in het badje werkt vaak verkoelend en heel fijn. En proberen alles heet te blijven wassen en veel verschonen.

茅茅n maand geleden

Hi, ik maak zelf verzorgingsproducten/ reinigingsmiddelen/wasmiddelen etc etc en ken Tea tree heel goed. Tea tree kan erg bijten 茅n het ruikt ontzettend sterk. Mocht je dit willen gebruiken tegen schurft dan zou ik het op z'n minst verdunnen en absoluut niet bij lichaamsopeningen gebruiken dus niet bij de ogen, neus, oren, genitali毛n. Dan gaat te erg branden en is echt zelfs pijnlijk! Daarnaast zou ik het absoluut verdunnen met een draagolie zoals kokosolie of amandelolie. Vaak 1/4 - 3/4 deel. Of met Sheabutter, deze boter werkt verzachtend, ontstekingsremmend! Het wordt daarom ook veel gebruikt bij het verlichten van huidirritaties en huidaandoeningen, zoals eczeem, dermatitis en psoriasis. Neemolie is ook een optie: Neem olie is antibacterieel en ontstekingsremmend. Vanwege deze eigenschappen is het ideaal om huidaandoeningen zoals, eczeem, acne, psoriasis, schurft, nagelschimmel en andere schimmels te behandelen. Alleen echt, verdunnen verdunnen verdunnen. Babyhuidje is zo teer en de natuur( homeopathische geneesmiddelen) blijven geneesmiddelen dus superkrachtig. Liever teveel verdunt dan te sterk 馃檹 Mja liever natuurlijk proberen dan gelijk aan de medicatie/ chemische cr猫mes etc. (Mijn opinie) Sterkte met je kleintje, veel beterschap!

茅茅n maand geleden

Hi, ik maak zelf verzorgingsproducten/ reinigingsmiddelen/wasmiddelen etc e ...
Dankje voor je reactie 馃┓ wat goed dat je alles zelf maakt! Ik ga zelf ook al een tijdje die kant op! Mag ik je vragen om een succesvol receptje voor wasmiddel 馃檲 tot nu toe heb ik alleen daar nog niks gevonden dat goed werkt. Wat betreft de tea tree...ik ga zeker je advies opvolgen! En idd liever dat dan dat chemische spul dat ik helaas uit wanhoop al heb geprobeerd en nog zonder succes ook...nu zijn onze huidjes super droog. De shea butter heb ik al in huis...hem dagelijks mee ingesmeerd maar mocht niet baten helaas.... hopelijk i.c.m de tea tree komt hij er vanaf!

茅茅n maand geleden

Reactie op MamaDemi

Oohw wat heftig zeg!! Heel veel liefde in iedergeval鉂わ笍. Geef je toevallig b ...
Dankjewel 馃グ. Nou ik gaf borstvoeding...maar moest daar mee stoppen...van de jeuk kon hij niet meer rustig aan de borst liggen...helaas wisten we toen nog niet wat het was en geen arts die het me kon vertellen tot hij weken later onder de plekken zat 馃槶 t arme kind is zolang kapot gegaan van de jeuk...mn hart brak ervan toen ik dat besefte

茅茅n maand geleden

Reactie op sanne2189

Als je er niet vanaf komt, vraag dan een verwijzing naar de dermatoloog. Hi ...
Ja daar lopen we...via hun heb kk die akelige zalf gehad en helaas heeft hij nog altijd last ondanks vele behandelingen en strikt alles opgevolgd te hebben...hij liep er stiekem al zo lang mee 馃槶

茅茅n maand geleden

Reactie op Annebel23

Wat afschuwelijk. Ik heb het zelf ooit gehad, weet hoe naar het is. Kan me ...
Ja heb ik idd ook aangedacht...maar toen las ik dat je het daar juist sneller oploopt...plus ik heb daar nu even de financiele ruimte biet voor...baal er echt van

茅茅n maand geleden

Reactie op jadymonte

Het zelfde hier heel vervelend, mijn dochtertje zat helemaal onder krabte z ...
Ja mijn kleine heeft idd ook een nieuw matras...die van ons was net nieuw voor we het klefgen en zat gelukkig goed in een molton verpakt als we erop sliepen maar t mocht niet baten...heb het idee dat de erge jeuk bij mezelf vooral ook van de zalf komt..de huid droogt zo uit.. en t staat ook in de bijwerkingen erbij dat ook de zalf jeuk en eczeem veroorzaakt...baal er echt van...jullie ook veel sterkte 馃┓ t is echt verschrikkelijk...vooral de gebroken nachten erdoor

茅茅n maand geleden

Reactie op Knuffeldoekje

Geen ervaring maar wat een ellende zeg! Heel veel sterkte
Dankjewel

茅茅n maand geleden

Kun je mn vriendschapsverzoek accepteren?

茅茅n maand geleden

Reactie op Mommy1996x

Kun je mn vriendschapsverzoek accepteren?
Gedaan

茅茅n maand geleden

Reactie op Chanelle7

Ja mijn kleine heeft idd ook een nieuw matras...die van ons was net nieuw v ...
Pf super vervelend, ik heb ook hele erge jeuk sinds ik de behandeling heb gedaan. Ervoor had ik wel jeuk maar niet zo heftig als nu dankjewel hopelijk zijn we er met zijn allen er snel van af 馃ス

茅茅n maand geleden

Reactie op Djuundai03

Honingzalf? Ik heb zelf ringworm gehad tijdens de zwangerschap en mocht gee ...
Hey mag ik vragen hoe die heet en waar je het gekocht heb

茅茅n maand geleden

Reactie op jadymonte

Hey mag ik vragen hoe die heet en waar je het gekocht heb
Vetramil honingzalf, ik koop het altijd bij de welkoop haha.

茅茅n maand geleden

Reactie op Djuundai03

Honingzalf? Ik heb zelf ringworm gehad tijdens de zwangerschap en mocht gee ...
Dankje, ga het probere n