6 Reacties

3 maanden geleden

Als je gevoel zegt: dit is niet de juiste kdv voor ons, luister er vooral naar. Heb je nog veel vakantiedagen over die je op de wendagen kan inzetten of zoiets? Meestal zijn er regels over hoeveel je mee mag nemen naar het nieuwe jaar binnen een bedrijf, dus als je ze toch op moet maken dan is dat een mooie optie.

3 maanden geleden

Wat bedoelen ze met dat het niet ging ? Bleef je kindje maar huilen? Heel vervelend voor jullie beide ! Misschien gaat het een tweede keer beter ? En mocht je gevoel echt niet goed zijn, zou ik toch voor een andere opvang gaan.

3 maanden geleden

Altijd je gevoel volgen. Maar verbaasd me wel een beetje dat ze zo snel al bellen dat het niet gaat, ze zouden toch wel iets gewend moeten zijn lijkt me 🤔

3 maanden geleden

Ik zou switchen denk ik. Als je gevoel zegt dat het niet in orde is EN ze je bellen dat het niet goed ging zie ik geen reden om te hlijven proberen daar. En hoe eerder je wisselt, hoe minder de kans is dat je kindje al beginnende vriendschappen sluit

3 maanden geleden

Heb al contact gehad met m’n leidinggevende met de vraag of ik toch de 9 weken betaald ouderschapsverlof in een keer mag inzetten maar dat lukt niet ivm zomerperiode.. ze belden omdat ik het ook aangaf te bellen als het niet ging en ze belden na een half uur dat hij ontroostbaar was… mn kleine komt sowieso niet in slaap bij iemand anders daar ben ik nu al veel mee bezig, eerlijk ik weet het even niet meer :(

3 maanden geleden

Ik denk dat het om 2 losse dingen gaat: - Als je gevoel bij het kdv echt niet goed is, dan moet je daar naar luisteren en voor een andere plek kiezen, ook als dat betekent dat je langer moet wachten (natuurlijk binnen wat voor jou/jullie mogelijk is). - Wat betreft het wennen en dat je snel gebeld bent: ik werd met m'n eerste kindje ook de eerste periode steeds heel snel gebeld om hem op te halen. Het waren veel prikkels voor hem, kon de slaap daar niet vatten dus het ging niet langer. Na een paar maanden ging het hartstikke goed en hij is nu altijd blij om naar het kdv te gaan! Met 2e kindje heel anders, dat ging vanaf de eerste dag goed en gelijk hele dagen. Het kan zijn dat je kindje gewoon wat langer nodig heeft om te wennen aan de vele prikkels van de opvang.