63 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de Thule urban glide 2. Dit is een offroad kinderwagen voor op ruwe ondergronden zoals het bos en strand. Je kunt er ook mee hardlopen als je kindje een half jaar is. En hij is om te bouwen tot buggy. Daardoor hoef je maar 1 wagen te kopen voor 2 doeleinden dat sprak ons wel aan. Maar het is vooral kijken naar je wensen en wat je ermee wilt doen. Wij komen heel veel buiten vandaar onze keuze.

één jaar geleden

Reactie op Mommyof3

Het is een topding, ben er altijd super blij mee geweest. Maar we hebben nu ...
Thanks! We moeten nog een nieuwe (tweedehands) auto uitzoeken, dus dat dan maar eerst voordat we de kinderwagen kopen. Als de kofferbak groot genoeg is wordt het de Joolz geo 2/3, en anders moeten we opnieuw op expeditie 😅 Ben benieuwd naar tips voor een fijne wagen ook voor ruwe ondergronden, die iets compacter is als je 'm inklapt!

één jaar geleden

Reactie op PlukHH

Thanks! We moeten nog een nieuwe (tweedehands) auto uitzoeken, dus dat dan ...
Ja precies, ik raad echt een station aan voor de joolz 🤣 dan is het echt een top kinderwagen maar met een kleine kofferbak ga je jezelf helemaal uitschelden elke dag opnieuw

één jaar geleden

Ik lees mee , je hebt er echt zoveeeel

één jaar geleden

Reactie op PlukHH

Thanks! We moeten nog een nieuwe (tweedehands) auto uitzoeken, dus dat dan ...
Wij gaan voor een bugaboo fox 5. Dit is ook een wagen voor alle ondergronden. Wij vonden hem makkelijker inklappen dan de geo 3 en hij is compacter als die ingeklapt is, ook minder zwaar.

één jaar geleden

Wij gaan voor de Jiffle, nieuw design en NL. We vonden m erg handig en kan lekker lang mee.

één jaar geleden

Wij zijn gegaan voor de easywalker harvey5, omdat we vaak met de hond lopen in het bos of op paden waarbij de weg niet optimaal kan zijn. Deze kinderwagen is voor alle terreinen, is mooi compact 😀 dinsdag halen we hem op!

één jaar geleden

Voor iedereen die nog een joolz wilt kopen. Doe het niet ! Super veel geld voor een wagen die niet praktisch en waar je kindje wanneer hij wat groter is niet lekker in zit ivm het kleine zitvlak. je kan dan beter voor een cybex of een bugaboo gaan. Natuurlijk de joolz is mooi maar je koopt het voor je kindje en ik kan uit ervaring zeggen dat het er echt niet comfortabel uit ziet in vergelijking met andere merken. Ik heb in ieder geval spijt (joolz day+)

één jaar geleden

Reactie op Am15

Wij gaan voor een bugaboo fox 5. Dit is ook een wagen voor alle ondergronde ...
Wij gaan ook voor de fox5!

één jaar geleden

Wij hebben een easywalker harvey 3. Gaan hem nu ombouwen naar dubbele wagen. Heel tevreden over! Kijk vooral naar punten die voor jullie belangrijk zijn en ga dan in de winkel orienteren

één jaar geleden

Wij gaan voor de dubatti two: lekker compact en mooi design! Stabiel en handig in gebruik.

één jaar geleden

Reactie op MaMoepie

Wij hadden voor onze zoon een bugaboo fox 3 aangeschaft. Echt een heerlijke ...
Welke kleur is je fox ? Miss heb ik interesse :)

één jaar geleden

Reactie op pippi89

Welke kleur is je fox ? Miss heb ik interesse :)
Onze fox is zwart. Zowel het frame als de bekleding😊

één jaar geleden

Reactie op MaMoepie

Onze fox is zwart. Zowel het frame als de bekleding😊
Vraagprijs ?

één jaar geleden

Reactie op pippi89

Vraagprijs ?
Vraagprijs is €600,- er zitten als extra’s nog een nieuwe high performance regenhoes en adapters bij voor een autostoel groep 0 van het merk Maxi Cosi.

één jaar geleden

Reactie op Suuuziee

Wij hebben al drie jaar een Mutsy, omdat deze niet zo verschrikkelijk duur ...
Wij hebben ook een tweedehands mutsy evo (gekocht voor 150 euro). Super fijne wagen voor stad en bos. Helaas is het Nederlandse bedrijf dat ze maakte failliet.

één jaar geleden

Vandaag toevallig bij babypark wezen kijken en ben er over uit dat het een Dubatti two wordt. Mooi strak design, eenvoudig inklapbaar, stabiel vergeleken met de stokke en mijn man en ik zijn beide lang dus daar past deze wagen top bij!

één jaar geleden

Reactie op 1245nietverwijderd

Voor iedereen die nog een joolz wilt kopen. Doe het niet ! Super veel geld ...
Oh wij hebben nu de joolz day+ en mijn dochter zit er niet graag in inderdaad. Ligt dat aan het zitje denk je? Zou bugaboo beter zijn? Ik wil nu voor een bugaboo duo wagen gaan. Is dat zitje fijner?

één jaar geleden

Wij hebben gisteren de Bugaboo Fox 5 gekocht! Lees daar veel goede ervaringen over en vond hem persoonlijk ook gewoon erg mooi :-).

één jaar geleden

Wij gaan ook voor een fox5! Wat rijdt dat ding lekker soepel.. 🥹