54 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op dando

Hoe doen jullie dat met de speen snachts? Gaan jullie dan steeds uit bed om ...
Hier pakt ze overdag geen Speen, we proberen er meerdere want ze lijkt te willen duimen. Maar Speen wipt ze er direct uit. Overdag helpt op haar buik leggen ook beter voor het slapen. De nachten echter slaapt ze op haar rug in haar eigen bed zonder Speen of duim....🤷‍♀️ hoeven er dus niet uit. Is wel pas sinds kort. Eerder kwam ze nog wel eens. Dachten een flesje maar ze dronk max. 20cc en sliep weer dus leek meer een gewoonte. Nu slaapt ze door sinds een week.

3 maanden geleden

Reactie op dando

Ja wij wel. Is meestal maar 1 keer per nacht

3 maanden geleden

Slaapt sinds 6 weken op haar eigen kamer

3 maanden geleden

Onze zoon slaapt sinds twee weken op zijn eigen kamer. Gewoon in een keer gedaan eigenlijk, ging gelijk goed

3 maanden geleden

Reactie op dando

Onze zoon heeft m alleen nodig met inslapen, erna valt hij uit en hoeft hij hem niet meer. We gaan hem dan de speen ook niet geven, dan went hij er alleen maar aan

3 maanden geleden

Ons zoontje van 11 weken slaapt nog bij ons op de kamer. Moet er nog niet aan denken dat hij naar z'n eigen kamer gaat. Slaapt wat mij betreft het liefste zo lang mogelijk bij ons 🥰

3 maanden geleden

Reactie op dando

Vaak alleen nodig met inslapen. Dus als ze 's nachts wakker wordt dan moeten we er wel eens heen. Is gelukkig Vaak maar 1 keer per nacht, zo tussen 3 en 4. Zal nog wel in haar systeem zitten, was ook de tijd van de nacht voeding. Ze valt dan wel gelijk in slaap , dus had geen honger meer.

3 maanden geleden

Ons zoontje is na 2 weken al naar z’n eigen kamertje gegaan, zowel overdag als ‘s nachts en ging eigenlijk meteen goed! Kleine sliep na 6 weken zelfs al door van 10:00 tot 06:00. 🤭

3 maanden geleden

Onze baby slaapt nog bij ons te gezellig vind ik het 🤭

3 maanden geleden

Onze dochter sliep eerst naast mij in een (geleende) co-sleeper, maar probeerden we wel elke dag 1 slaapje op haar eigen kamer in haar eigen bed te laten doen. Dat lukte meestal wel. Na 3 maanden zijn we gaan proberen of ze ook in de nacht naar haar eigen bed kon, en dat ging eigenlijk gelijk goed. Sinds gister ook zonder nachtvoedingen (alleen 2-3x eruit voor de speen).

3 maanden geleden

Vanaf vanacht gestart ging eigelijk best goed mis hem wel naast me😅

3 maanden geleden

Ik lees even mee, ben benieiwd hoe groot het ledikant is wat jullie gebruiken? Wij hebben nu een cosleeper voor de nachr en ledikant is ca 100×70. Voelt.nog wat groot voor baby van 3 maanden? Of gaat dat bij jullie wel goed? Ben ook benieiuwd of dan meer gaan rollen en zo

3 maanden geleden

Bij ons zijn ze meteen naar hun eigen kamer gegaan. De tweeling wieg paste niet op onze kamer.

3 maanden geleden

Het liefst tot een half jaar bij ons op de kamer, in de cosleeper. Daarna wordt het wel te krap denk ik… Het is zo gezellig zo’n kleintje naast mij 😻 we worden niet wakker van elkaar, zijn echte slaapkoppen. Hoe heerlijk is het om wakker te worden en je papa en mama liggen naast je 🥹 hij zal eerst dutjes gaan doen in z’n ledikant en daarna de transitie maken voor de nacht, na 6 maanden

3 maanden geleden

Reactie op njoki24

Ik lees even mee, ben benieiwd hoe groot het ledikant is wat jullie gebruik ...
Onze ledikant is 60x120 gaat prima. Vanaf de geboorte ingelegen. Altijd goed naar onder leggen en onze zoon treffen we nu regelmatig dwars in bedje aan. Hij is van 12 april

3 maanden geleden

Bij ons met 8 weken op eigen kamer. Hij slaapt beter en wij slapen beter. En hij sloeg elke keer tegen de spijlen van de wieg dus het werd ook tijd voor een groter bed.

3 maanden geleden

onze zoon is bijna 15 weken en slaapt nog bij ons op de kamer, ik ben er zelf nog niet klaar voor. Overdag slaapt hij wel regelmatig in zijn eigen kamer.

3 maanden geleden

Zoontje van 14 weken slaapt overdag op zijn eigen kamer in de nacht nog in de cosleeper.

3 maanden geleden

Vandaag geprobeerd om het ochtend slaapje in haar eigen kamer te doen maar was ontroostbaar dus toch maar verplaatst naar de co sleeper. Ging het bij iedereen gelijk goed? Of wel wennen voor de kleine?

3 maanden geleden

Reactie op Karin2377

Vandaag geprobeerd om het ochtend slaapje in haar eigen kamer te doen maar ...
Overdag vindt hij het bij ons minder fijn dan ‘s nachts. ‘s nachts ging direct goed!