16 Reacties

4 maanden geleden

Jaaa dit herken ik ook , ben daardoor terug gegaan naar pampers 🙈

4 maanden geleden

Ja, heel herkenbaar!

4 maanden geleden

Oh, die ervaring heb ik helemaal niet. Ik zweer bij de kruidvat luiers, zijn voor ons echt de beste! Geen bijzonder gekke geur. Natuurlijk ruik je het als er wat in zit, maar dat is gelijk bij andere merken, in ieder geval bij ons...

4 maanden geleden

Ja had ik ook heel erg dus ben overgestapt naar etos woezel en pip! Vind die heel fijn!

4 maanden geleden

Reactie op 92e

Oh, die ervaring heb ik helemaal niet. Ik zweer bij de kruidvat luiers, zij ...
Ik zweer ook bij die van de kruidvat de rest vind ik allemaal zwaar tegenvallen!

4 maanden geleden

Het stinken kan ik niet zeggen maar ons zoontje plast denk ik teveel voor een kruidvat luier. Hij voelde bij kruidvat luiers altijd zeer vochtig aan. Nu de woezel en pip van de etos, voor ons nog beter als de pamper luier

4 maanden geleden

Ik vond juist bij de eerste de pampersluiers ruiken en kruidvat helemaal niet. Nu ook geen problemen mee. Maar sochtends (vanaf 18.30 1 luier) voelt het wel een klein beetje vochtig aan van buiten

4 maanden geleden

Ik gebruik de Pure lijn van kruidvat...geen problemen mee en fijn dat er geen rommel inzit voor mn kleine

4 maanden geleden

Hier juist fan van Kruidvat luiers. In de nacht slechts 2x doorgelekt met een flinkvolle plasluier en zelfs die roken we niet. Qua ontlasting ook zelden buiten de randjes (even afkloppen 😅). We gebruiken ze nu 15 weken.

4 maanden geleden

Ja, hadden wij hier ook . Het leek wel een zure urine luier emmer als we hen vasthielden. Ik ben nu overgestapt naar de etos huismerk luiers. Nu ruiken we het niet meer. En ik vind de Woezel en Pip plaatjes ook veel leuker.

4 maanden geleden

Nee helemaal niet. Vi d het erg fijne luiers

4 maanden geleden

Jaa zit een aparte geur aan, kan niet echt zeggen dat het stinkt maar beetje chemisch ofzo, lastig te omschrijven. Zelf gebruik ik pampers harmnony en daar heb ik dat niet bij, op de opvang geruiken ze kruidvat

4 maanden geleden

Mijn zoon kreeg er echt een ‘stink zakje’ van 😂🫣 Op de opvang gebruiken ze het nog.. wij zijn vanaf dat moment gaan terug switchen naar pampers. Stukken beter!

4 maanden geleden

Ik herken het wel wat je zegt. De plasluiers ruiken vaak gauw naar urine door de kleertjes heen. En ik verschoon echt ruimschoots maar ik moet ook zegen dat ik een eeerg sterke reuk heb haha. Voor de rest vind ik het hele prettige luiers.

4 maanden geleden

Oh ja nu je het zegt, dat klopt wel

4 maanden geleden

Geen last van, wij gebruiken ze nu 10 weken. Ook wel afgewisseld met een pak pampers, maar ook daarin merkten we geen verschillen. Geen vieze luchtjes en ook nog nooit doorgelekt