7 Reacties

3 maanden geleden

Misschien is 90 min nog iets te lang? Ons dochtertje is van 6 april en redt het eigenlijk maar 1 uur en 1 kwartier. Als we haar dan weg leggen , ligt ze op haar gemakje in bed en valt ze in slaap. Niet altijd langer dan 1 slaapcyclus, 45 min, maar soms toch ook wel anderhalf uur.

3 maanden geleden

Reactie op Simone2205

Misschien is 90 min nog iets te lang? Ons dochtertje is van 6 april en redt ...
Overigens laat onze dochter niet altijd slaapsignalen zien, of ik herken ze niet...

3 maanden geleden

Reactie op Simone2205

Overigens laat onze dochter niet altijd slaapsignalen zien, of ik herken ze ...
Ik wilde net vragen over slaapsignalen. Want hier zie ik die ook niet. Heel af en toe komt er uiteindelijk eens een gaap.. misschien is dat dan al te laat? En dan leggen jullie haar wakker weg? Ik denk dat dat hier niet geaccepteerd wordt 😅

3 maanden geleden

Reactie op M202467

Ik wilde net vragen over slaapsignalen. Want hier zie ik die ook niet. Heel ...
Bij ons lukt het 9 van de 10 keer. Maar hier ook al met 5 weken oud mee begonnen en toen flink geoefend. Wel tig keer terug naar boven gelopen om te troosten of speentje in te doen. Maar toen had ik natuurlijk ook verlof en was ik maar 1 dag in de week alleen thuis met ons zoontje van toen 22 maanden en ons dochtertje. Dus veel tijd gehad om te oefenen. Dat betaalt nu wel uit! Het eerste signaal is bij ons vooral onrust. Niet meer in de wipstoel, onder de babygym, in de box of op de arm willen zitten. Ze is dan niet meer op haar gemak. Dan probeer ik haar vaak weg te leggen en dat gaat vaan goed. Soms gaat ze nog een kwartiertje mee naar beneden als ik toch te vroeg was en dan proberen we het nog een keer.

3 maanden geleden

Onze dochter deed dit ook tijdens het in slaap wiegen. Ben gewoon rustig blijven doorgingen. Nu is dat niet meer en hoef ik max 2 liedjes te zingen en ze slaapt. Doe haar nog wel wiegen maar nog heel kort

3 maanden geleden

Mijn zoon van 3 maanden doet dit ook opeens. Ik dacht dat het misschien lag aan een nieuw groeispurtje, hij is enorm hard aan het oefenen om om te rollen..

3 maanden geleden

Mijn zoontje is max 2 uur. Maar eerder zodra ik zie dat hij jengelig word gaan we naar boven. Hij doet ook niet gapen, oogjes wrijven etc. Het is er gewoon ineens. Heel lastig. Sinds kort gaat het hier zonder brullen (tenzij verkeerde tijdstip)