10 Reacties
4 maanden geleden
Als ze niks willen zien wordt het ook gezegd is mijn mening. Mijn broertje van 21 heeft autisme en heeft onze zoon ook nog niet vastgehouden of aangeraakt. Maar ik stuur regelmatig foto's of filmpjes, zonder reactie. Ik deel ze, omdat ik wil laten zien hoe het gaat of wat voor schattigss mijn zoontje doet of aan heeft. Ik ben trots en deel het daarom. En niet voor de reacties. En als ze het niet willen horen we dat wel.
Mijn tip; bedenk voor jezelf waarom je deelt? En op basis daarvan een keuze maken.
Deel je alleen voor de reacties?? Prima! Maar dan zou ik ze alleen nog privé sturen.
4 maanden geleden
Mijn vader reageert ook altijd één korte zin of enkele woorden, maar ik durf te beweren dat hij nog meer van mijn kinderen houdt dan ik zelf 😅 sommige mannen zijn van weinig woorden, of vinden baby foto’s niet zo boeiend of appen niet graag… zoals de rest zegt: voor jezelf bedenken waarom jij t belangrijk vindt
4 maanden geleden
Heel herkenbaar. In de groepsappen van mijn familie wordt altijd heel enthousiast gereageerd en in die van mijn vriend reageert ook alleen zijn moeder en zijn vader soms. Zijn zussen reageren nooit. Ik heb het hier toevallig gister met mijn vriend over gehad. Ik wil mijn schoonfamilie niet buiten sluiten en zo veel mogelijk proberen het zelfde te behandelen als mijn eigen familie, maar ik heb inmiddels de neiging om hen geen fotos meer te sturen uit mezelf. Mijn vriend snapt me en zei, laten we maar afwachten tot ze er een keer om vragen en naar haar vragen. Dus dat ga ik nu maar doen
4 maanden geleden
Ach dat is het verschil tussen mannen en vrouwen. Zou me er niet zo druk om maken
4 maanden geleden
Als je ze kent en je weet dat ze van je kindje houden en het leuk vinden zou ik het gewoon blijven doen. Daarnaast kan het is van mannen zijn...