13 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb de schommelstoel van de Jysk. Is nu 50% afgeprijsd. Zit echt heerlijk! https://jysk.nl/woonkamer/fauteuils/schommelstoel-nebel-lichtblauw

3 maanden geleden

Ik heb vooral in bed gevoed. In de nacht, dan. Overdag doe je het toch snel beneden. De schommelstoel gebruik ik vooral voor troostmomenten.

3 maanden geleden

Reactie op Naatjex

Ik heb de schommelstoel van de Jysk. Is nu 50% afgeprijsd. Zit echt heerlij ...
Ja die heb ik ook. De kamer is een paar treden op vanaf de woonkamer. We gaan daarom ook geen verschoonstation beneden maken en ik vind het fijn om in alle rust boven te voeden en te wiegen.

3 maanden geleden

Wij hebben een schommelstoel van Kave Home op de kamer van de peuter staan en die gaat straks door naar de babykamer. Echt heel fijn voor voeden en knuffelen en voorlezen. Wij hadden eerst een andere maar die had hele lage armresten en daar zat ik dus enorm scheef in (lang bovenlijf). Wellicht iets om op te letten.

3 maanden geleden

Wij hebben gekozen voor deze stoel met hocker van de leenbakker. Een schommelstoel vind ik niet zo fijn op een kinderkamer. Kinderen worden al snel groter en ik vind het altijd eng met vingertjes en teentjes die eronder kunnen komen. We zijn van plan de stoel ook nog te blijven gebruiken als voorlees stoel. Wat ik zelf belangrijk vond was de hoge rugleuning. Als je zelf moe bent zit dat echt fijner, kan je hoofd tegen iets rusten. Met mijn voeten op de hocker zit ik echt heeeel comfortabel:-) Deze stoel schommelt niet, maar veert een beetje.

3 maanden geleden

Dank voor jullie tips! :)

3 maanden geleden

Ik heb bewust geen schommelstoel gekozen omdat ik merkte dat ik daar zwanger al moeilijk uit kwam, laat staan straks met een baby in m'n armen. Heb uiteindelijk een fauteuil van Ikea gekocht die helaas nu bij de 2e niet meer leverbaar is, anders had ik die opnieuw gekocht.

3 maanden geleden

Bij ons zoontje hebben we de furndaily mama gebruikt. Vond ik erg fijn om in te voeden en we gebruiken m nog steeds om samen te lezen en te knuffelen. Helaas is deze te groot voor op de babykamer wand ik had het liefst weer hetzelfde model besteld. Nu zijn we voor de Chenille Abigray van Sklum gegaan, maar die is helaas nog niet binnen.

3 maanden geleden

Wij hebben de schommelstoel van Petite Amelie!

3 maanden geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Bij ons zoontje hebben we de furndaily mama gebruikt. Vond ik erg fijn om i ...

3 maanden geleden

kun je daar je hoofd op steunen? ik had namelijk voor mijn dochtertje deze: https://www.bol.com/nl/p/milton-oldbrook-schommelstoel-rovin-wit-teddy/9300000143172060?referrer=socialshare_pdp_androidapp maar miste een hoofdsteun

3 maanden geleden

Ja deze is het inderdaad. De arm leuningen zijn laag en lopen een beetje uit ik vond dat ideaal! We hebben er al veel plezier van gehad

één maand geleden

Die van Furndaily (Aemely Mama schommelstoel in Teddystof beige) vandaag in elkaar gezet. Was binnen een week bezorgd. Helemaal blij mee! Hebben hem kunnen ‘proefzitten’ in Oirschot. Erg blij mee 🤗