10 Reacties

4 maanden geleden

Geen tips maar ik lees graag mee. Hier precies zelfde verhaal 🫠 wij hebben wel de zazu rocker en als hij al slaapt leg ik hem soms in de kinderwagen en zet ik de rocker aan - soms werkt het maar meestal niet 🥲

4 maanden geleden

Herken veel van wat je schrijft. Ons kindje pakt ook geen speentje. Doet het in de avond en snachts goed. Wil overdag liever zijn bed niet in. Soms lukt dit ineens wel. Hij slaapt veel in een draagzak. Ik plan boodschappen doen bijv zo in dat hij dan bijna moet slapen en dan pas terug naar de auto als hij wakker is geworden. Wandel veel buiten en ook binnen(zingen, wiegen tot hij slaapt) Heb je een draagzak? Als het in bed niet lukt grijp ik daarnaar

4 maanden geleden

Reactie op vanesaasjes

Geen tips maar ik lees graag mee. Hier precies zelfde verhaal 🫠 wij hebben ...
Wij hebben ook zo een rockit op de wagen, inderdaad helpt het soms icm inbakeren, maar nog steeds met veel gehuil! Zo sneu he!

4 maanden geleden

Herken veel van wat je schrijft. Ons kindje pakt ook geen speentje. Doet he ...
Klopt, doe ook veel in draagzak maar dat is echt niet altijd handig vooral niet als ik de peuter er ook bij heb. En met het warme weer is het ook best een opgave he! Zo sneu he!

4 maanden geleden

Ik kom net van de ostheopaat, wij hebben hetzelfde probleem. Het blijkt dat de schedelnaden vast zitten waardoor hij heel druk is in zn koppie en ook prikkels niet goed kan verwerken. Ze heeft dit losgemaakt en moet nog een of twee keer terug. Ben benieuwd of we effect merken.

4 maanden geleden

Reactie op Evaab

Ik kom net van de ostheopaat, wij hebben hetzelfde probleem. Het blijkt dat ...
Ik hoor vaker dat mensen naar een ostheopaat gaan inderdaad. Merk je nu al verschil? Ben erg benieuwd of je verschil gaat merken, ik zou het graag willen lezen als je dat wil:)

3 maanden geleden

Reactie op Marissssss

Ik hoor vaker dat mensen naar een ostheopaat gaan inderdaad. Merk je nu al ...
Ik merk op dit moment nog niet echt verschil. Ik denk zelf dat er meerdere behandelingen nodig zijn. Het kost best wat, maar deels krijg ik terug van zorgverzekering. En als het helpt is het me alles waard. Ik zou zeggen; probeer het. Baad het niet dan schaad het niet. En ze kunnen je bij de eerste behandeling al zeggen of er daadwerkelijk iets is of misschien wel niet. Ik probeer er aan te denken om nog eens een terugkoppeling te geven.

3 maanden geleden

Slaaptipsvoorbabys.nl consult bij Anne!

3 maanden geleden

Reactie op Marissssss

Ik hoor vaker dat mensen naar een ostheopaat gaan inderdaad. Merk je nu al ...
We zijn vandaag nog een keer geweest en we hoeven niet meer terug te komen. Ik merk echt veel verschil inmiddels. Ik moet max 1x terug voor een speentje als ik hem in bed gelegd heb en hij is ook overdag veel vrolijker en tevreden. Ik raad het dus zeker aan 😃 & baad het niet dan schaad het niet 😉

3 maanden geleden

Reactie op Evaab

We zijn vandaag nog een keer geweest en we hoeven niet meer terug te komen. ...
Wat goed! Bedankt voor de terugkoppeling, en fijn dat het helpt!!