5 Reacties
4 maanden geleden
Herkenbaar. Mijn man doet wel vaak boodschappen en kookt bijna elke dag. Dus daar ben ik al heel dankbaar voor haha. Ik probeer het maar een beetje los te laten.. als moeder komt er ook gewoon meer op jouw schouders dan als vader. Ik heb zo veel respect gekregen voor alle moeders! Want ja ik vind het soms ook echt pittig.
Ik zou er wel met hem over gaan praten. Precies zoals je het hier in dit topic zegt. Niemand heeft er wat aan als jij echt aan het einde van je Latijn bent en niks meer kan. Eerlijk tegen hem zeggen dat je bang bent dat je het zo niet meer gaat volhouden. Heel veel succes meis!
4 maanden geleden
Ik weet niet of jij ook het huishouden doet, maar anders zou ik dat gewoon even lekker links proberen te laten liggen.
En als hij er iets over te zeuren heeft, geef je gewoon nogmaals aan dat je het zo niet meer trekt en keuzes moet maken wat je wel en niet doet.
Meneer mag dan wel werken, maar het zijn nog steeds jullie kinderen, niet alleen die van jou.
Je man mag zich best gaan realiseren dat moeder zijn een 24/7 baan is, en geen 36uurs baantje zoals hij.