10 Reacties

2 maanden geleden

Hoiii, onze dochter ligt al vanaf 3 maanden in het grotere zitje omdat ze om zich heen wil kijken. We hebben deze dan wel op de platste stand, dus ze ligt nog steeds maar net even iets hoger met haar hoofd. Ik weet niet wat voor autostoeltje je gebruikt, maar wij hebben de newborn inzet van de maxicosi in het stoeltje van de kinderwagen gezet (paste precies met de gordels) zodat ze iets steviger ligt en niet heen en weer gaat door drempels

2 maanden geleden

Onze dochter ligt ook al sinds 4 maanden in het ligzitje helemaal plat🙂 vooral ook zodat mijn oudste ook af en toe even kan zitten indien nodif

2 maanden geleden

Hier ook en gebruik de maxi Cosi ipv de lig bak, haal hem er dan wel regelmatig uit

2 maanden geleden

Wij hebben bij de Quinny een lig/zit gedeelte. Die kan bijna helemaal plat. Ideaal, want onze meid is te lang voor de bak

2 maanden geleden

Ik laat hem gewoon liggen🙈

2 maanden geleden

Ik heb eigenlijk geen idee tot hoeveel kilo onze ligbak mag 🫣 Loedermoeder? Nooit over nagedacht, heb ze altijd in de bak gehad tot het qua lengte niet meer paste en ze konden zitten

2 maanden geleden

Als hij er nog in past, laten liggen. Anders op het stoeltje overgaan, en die op de platste stand. Overigens; ik ben ook zo’n loedermoeder die niet wist dat er max gewicht aan zo’n bak zit. 😅

2 maanden geleden

Met een kilo meer zal ie toch niet ineens afbreken🙈

2 maanden geleden

Ik neem aan dat er wel een marge op zit en 10 kilo ook nog prima gaat. Wij hebben het wel met het consultatiebureau besproken, omdat ons zoontje er bij 4 maanden qua lengte niet meer inpaste. Zij gaven aan dat het volgende zitje prima was als die in een (bijna) ligstand kan. Zolang je je kindje niet recht overeind zet, komt het vast goed!

2 maanden geleden

Je kan die nog gewoon in de bak leggen hoor. Komt niet op een kilo aan!