12 Reacties

één maand geleden

Ik en mijn man zouden eind oktober ook een weekend weggaan, en het werd mij ineens teveel dus doen 1 nachtje. Bij de oudste had ik dit probleem totaal niet zijn toen 2x een lang weekend weggeweest zonder hem, toen hij ongeveer een halfjaar was. Ik miste hem natuurlijk wel heel erg, maar het was niet zo extreem als wat ik nu heb😂😂 het zal waarschijnlijk wel heel erg mee vallen als wij eenmaal weg zijn, deed het toen ook. Ik zou het bespreekbaar maken en het gewoon dan aankijken hoe het voor jou voelt. Denk je na 1 nacht toch Nee wil liever naar huis is dat logisch, maar als je daar denkt he toch wel even fijn ook prima toch?

één maand geleden

Ja.. hier een keer per jaar met vriendinnen. In het begin kost het me heel veel moeite om weg te gaan maar als ik eenmaal weg ben.. HEERLIJK! Baby heeft het goed bij papa thuis en mama is weer helemaal blij als ze thuis komt. Soms moet je je eroverheen zetten en ben je achteraf heel blij!

één maand geleden

Hee, Ik ben al vrij snel een weekendje weggeweest! Het is even wennen maar ook wel lekker om weer iets voor jezelf te doen! Het is mij goed bevallen ik had ook aangegeven dat als ik echt naar huis wou dat ik dan zou gaan. En als papa thuis is hoef je je eigen nergens zorgen over te maken ! Ik zou gewoon aangeven hoe je je eigen voelt erover en als het je niet lekker zit en je kunt niet genieten van je weekend kun je alsnog naar huis gaan! Maar ik zou het altijd proberen

één maand geleden

Ik ben al een paar keer een nachtje(s) weg geweest. Soms bleef mijn vriend thuis met de kids, maar soms gingen we juist ook samen weg en paste opa & oma op. Op het moment ben ik 6 nachten, deels voor werk en deels vakantie. En ondanks dat ik mijn kindjes natuurlijk mis, is het ook zo heerlijk!! De kids hebben het fantastisch met hun papa en komen niets te kort! We bellen elke avond en ik kan niet wachten tot ik ze weer zie, maar deze dagen en de tijd voor mezelf zijn ook heel fijn. Je hoeft nu toch nog geen beslissing te maken? Ik zou aankijken hoe het voor je voelt tijdens het weekend zelf. Je kunt altijd eerder naar huis gaan mocht dat op dat moment beter voelen.

één maand geleden

Wij hadden ook met de vriendinnen een nachtje weg geboekt (zoals elk jaar). Ik ben alleen overdag geweest en aangegeven dat het voor mij nog te vroeg voelde. Doen waar jij je goed bij voelt!

één maand geleden

Er is geen goed of fout. Persoonlijk vond ik het heerlijk om afgelopen weekend 2 nachten even weg te zijn en bij te slapen vooral! Papa heeft zich goed vermaakt met de kindjes. Baby 5.5 maand hier :)

één maand geleden

Ik herken je gevoel wel. Vorig jaar een nachtje weg geweest met vriendinnen toen de oudste nog net geen jaar oud was. En ik was ook zwanger van de tweede. Ik vond het heeerlijk! Even niet zorgen, even gesprekken voeren zonder constant met man of baby bezig te zijn! Een echte aanrader. Dit jaar zouden we weer gaan, en hoe dichter bij het kwam, hoe minder goed het voelde. Papa kan met gemak de 2 kinderen baas maar toch voelde het niet fijn. Dit jaar ben ik dus ook niet mee gegaan. Volg vooral je eigen gevoel, er is geen goed of fout!

één maand geleden

Hi! Ik ben heel graag bij mijn kleintje, maar vind het ook werkelijk prima om soms weg te zijn. Nu ben ik ook vaak dagen weg voor mijn werk dus misschien zit het sowieso meer in mijn systeem. Ik denk dat je er zelf ook alleen maar lekker door uitrust en uiteindelijk alleen maar een leukere mama! Misschien gewoon gaan doen en als het echt niet gaat kan je altijd naar huis? Je hoeft die beslissing niet vooraf te maken!

één maand geleden

Thanks voor de lieve reacties! Ik ga het aankijken 🤗❤️ zorgen dat ik de auto meeheb, zodat ik altijd naar huis kan

één maand geleden

Ik ben toevallig vorig weekend voor het eerst weg geweest! Zag er de hele week tegenop, tranen omdat ik het heel lastig vond om los te laten. Eenmaal op de dag zelf heel veel zin om te gaan. Kleine naar oma gebracht (waar papa haar weer zou ophalen) en vertrokken. Ging heel goed en voelde ook goed. Ben ipv 2 nachten 1 nachtje geweest omdat mijn vriend moest werken. Maar vond het echt heerlijk om even weg te zijn. Ik zou het gewoon proberen! Je bent ook zo weer thuis als je niks is of niet gaat?!

één maand geleden

Ik heb dat met onze eerste ook gedaan toen hij 7 maanden was. Het was heeerlijk. Even genieten. Ook verdrietig want ik miste hem wel, maar ik was met mijn allerbeste vriendinnetje en alle emoties mochten er zijn. We hebben het wel echt heel fijn gehad.

één maand geleden

Ja, vorig weekend. Was heerlijk!! Maar ook wennen zonder kids hoor. Weer eens langer dan 2 uur achter elkaar geslapen, bijgekletst met vriendinnen, omgehangen, heerlijk. Lekker gaan en veel plezier.