10 Reacties

4 maanden geleden

Erg thuis is een groot woord maar wij houden het wel in de gaten. Ons dochtertje houdt het ongeveer 1 uur en een kwartier tot 1,5 uur vol. Vandaag bijvoorbeeld als volgt gegaan: 06.30 voeding 150 + 5 en terug naar bed 08.45 wakker 09.45 voeding 120 + 4 10.00 naar bed 12.30 wakker 13.30 naar bed 14.45 wakker 15.00 voeding 120 + 4 16.15 naar bed 17.15 wakker 18.15 voeding 120+ 4 18.30 naar bed voor de nacht. We geven rond 22.00 nog een droomwoning

4 maanden geleden

Reactie op Simone2205

Erg thuis is een groot woord maar wij houden het wel in de gaten. Ons docht ...
Droomvoeding dus haha

4 maanden geleden

Wij hebben ons er erg aan gehouden bij onze eerste dochter en nu ook weer. Beide kindjes zijn vanaf het begin (denk mede hierdoor) ook goede slapers! Wij volgen de slaapgids van slaaptipsvoorbabys. Ik weet niet wat voor vragen je hebt? Ben geen expert uiteraard 😂

4 maanden geleden

Reactie op shauny1ebaby

Wij hebben ons er erg aan gehouden bij onze eerste dochter en nu ook weer. ...
Bij mijn eerste was het ook echt een eye opener inderdaad! En beiden slapen hier ook prima.

4 maanden geleden

Ik hou me heel erg vast aan wakkertijden. Maar wel de wakkertijden van mijn kind. Mijn kinderen slapen meer dan gemiddeld. En hebben dus ook een kortere wakkertijd dan gemiddeld. Dus kijk naar de wakkertijd van jouw kind en niet dat wat in het boekje staat (of gebruik het als leidraad) en bouw daar je ritme op

4 maanden geleden

Reactie op Wensvoornr2

Ik hou me heel erg vast aan wakkertijden. Maar wel de wakkertijden van mijn ...
Zo doe ik het inderdaad ook. Ik weet wat de wakkertijden van kindjes in de leeftijd van mijn dochter zijn en hou haar slaapsignalen in de gaten, om zo de dag te plannen. Maar, ben wel vrij simpel: moe is slapen en honger is honger. Dus als ze na een uur alweer moe is en har wakkertijd is 1,5 uur, dan gaat ze toch echt na een uur na bed toe.

4 maanden geleden

Reactie op D1908

Zo doe ik het inderdaad ook. Ik weet wat de wakkertijden van kindjes in de ...
Ja, dit inderdaad! Hier ook hoor. Alleen meestal niet later.

4 maanden geleden

Thanks dames! Hoe flexibel zijn jullie met voedingen? Mijn kindje slaapt sochtends dus wel altijd een uurtje in bed. Die laat hij zo duidelijk zien qua signalen. Bijv morgen 7 uur eruit. Rond kwart over 8 weer naar bed. Ligt kwartiertje te koekeloeren en slaapt dan een uurtje. Dus zeg half 10 weee wakker. Dan zou hij 11 uur pas een fles krijgen. Maar dat is al 90 minuten er tussen en hij drinkt best langzaam dus daar gaat het dan eigenljjk al mis. Hoe gaan jullie daarmee om?

4 maanden geleden

Thanks dames! Hoe flexibel zijn jullie met voedingen? Mijn kindje slaapt ...
Ik geef dan tussen 10.30/11.00 de fles en eigenlijk vrij snel na de fles naar bed voor de lange middagslaap. Ik hou een wakkertijd aan van 1u 3 kwartier. En sochtends houdt ze het bijna 2 uur vol. Als ik haar eerder in bed leg koppelt ze de cyclussen niet aan elkaar omdat ze nog niet moe genoeg is.

4 maanden geleden

Reactie op shauny1ebaby

Ik geef dan tussen 10.30/11.00 de fles en eigenlijk vrij snel na de fles na ...
Dank voor je reactie!