7 Reacties
3 maanden geleden
Merk dat hij hier ook veel minder wilt drinken.. (hij is volgende week 4 maanden). Huilt dan heel hard, dus dan denk ik nou je heb nu echt trek.. en dan drinkt hij maar 30cc😅
Merk wel dat als ik er langer tussen laat, hij wel beter drinkt. En idd de laatste fles drinkt hij altijd slapend en die gaat wel bijna op 🙈 zal wel weer een periode zijn denk ik, hij haalt het vast ergens wel weer in. Al vind ik 500ml met dit warme weer wel echt weinig.. heb je al met het cb of de arts besproken hoeveel hij minimaal op een dag binnen moet krijgen?
3 maanden geleden
Mijn dochtertje van 4 maanden ook vaker ruzie om de fles (ze heeft reflux) wat bij ons hielp was haar rechterop te zetten of haar in de volgende houding te plaatsen: ik leg haar in mijn linkerarm op haar buik zodat haar rug vlak tegen mijn buik/borst zit en ze dus eigenlijk op haar zijkant van mij af ligt. En dan pakt ze ineens wel de fles geen idee waarom zo wel maar t werkt dus daar ben ik blij om. Hopelijk heb je hier wat aan ❤️
3 maanden geleden
Wij gebruiken dezelfde fles. Heeft hij last van reflux of darmpjes? Moeite met poepen? Ons zoontje heeft dat wel (al gaat het nu beter). Ik voed hem overdag liggend op een kussen. Het kussen staat iets omhoog waardoor hij niet helemaal plat ligt. Hij vindt dat een heerlijke houding, ook als hij last heeft van krampjes. Snachts voed ik hem wel boven in de stoel en dat gaat goed. Tip dus om andere houding te proberen. En natuurlijk alleen voeden wanneer hij trek heeft. Hopelijk gaat het snel beter!
3 maanden geleden
Mijn dochtertje van 4 maanden ook vaker ruzie om de fles (ze heeft reflux) ...
Oja wij gebruiken trouwens ook dezelfde fles de brede hals dr Brown. Als ik haar de fles geeft als je normaal in m’n armen ligt dan drinkt ze onrustig 3 slokken en zet m op z’n krijsen denk door de reflux dat ze t niet goed weggeslikt krijgt
3 maanden geleden
Ik lees mee! Precies hetzelfde verhaal bij ons zoontje, al weegt hij wel iets minder. Wij weten dat het door verborgen reflux komt, maar de gouden tip heb ik helaas niet… soms probeer ik het na een uur nog eens en dan drinkt hij opeens wel. Of niet. Het is elke keer weer roulette. De kinderarts zei dat zo lang hij goed plast, hij voldoende binnen krijgt
3 maanden geleden
Ik lees mee! Precies hetzelfde verhaal bij ons zoontje, al weegt hij wel ie ...
Hier ook een zoontje met exact hetzelfde verhaal. Eens even kijken of het bij hem dan ook misschien te maken heeft met verborgen reflux.. Heeft jouw kindje al langer dat hij weigert of pas? Hoe kwam je erachter dat hij verborgen reflux had?