37 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook ongepland zwanger na lange fertiliteits trajecten. Heb een zoontje van net 3 en 4 april bevallen van mijn dochter, die is nu 13 weken en alweer bijna 7 weken zwanger🙈 Mijn dochter zal 10 maanden zijn als dit kindje geboren wordt. Zal wel pittig worden en druk, maar dit kindje is voor mij net zo geliefd als mijn andere 2❤️

3 maanden geleden

Reactie op ElineB1994

Respect hoor dames. Ik ben al gesloopt met alleen mijn dochtertje van 11 we ...
Nou.... dit.... doe het maar eens ♡♡♡♡

3 maanden geleden

Ik ben nog altijd niet ongesteld en heb na het lezen van dit topic-titel toch maar zwangerschapstesten besteld.. 🫣

3 maanden geleden

Reactie op Mamaaa12

Ik ben nog altijd niet ongesteld en heb na het lezen van dit topic-titel to ...
Als je bv geeft is dit heel normaal! Bij kv kan het wat sneller gaan, maar elk lichaam is anders natuurlijk. Mijn menstruaties zien er na de zwangerschap zoveel anders uit dan er voor. Ik verlies minimaal bloed en heb bijna geen pijn. Voor de zwangerschap verloor ik zo veel bloed dat er geen tampon of maandverband tegen op kon. Ook qua pijn lag ik een hele week op bed met elk halfuur een kramp die ik nu wel kan vergelijken met een wee. Hoop eigenlijk dat het zo blijft 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Mamaaa12

Ik ben nog altijd niet ongesteld en heb na het lezen van dit topic-titel to ...
Ik ben ook nog niet ongesteld geweest, geef geen bv maar ook nog geen seks gehad haha dus zwanger zijn hoeft niet!

2 maanden geleden

Reactie op Mamaaa12

Ik ben nog altijd niet ongesteld en heb na het lezen van dit topic-titel to ...
Ja ik had deze angst dus ook, ik had eerst de topic geopend. Na de reacties van meerdere wat heel fijn was, durfde ik pas een test te bestellen maar die was negatief dus ben wel opgelucht 🙈.

2 maanden geleden

Ik was bevallen op 14-4 en nu zwanger. Het verloop is alleen heel gek… 2 weken geleden had ik een positieve test. De dagen die erop volgde werden de testen lichter tot ze negatief werden, maar er kwam niets op gang. Naar de huisarts en eergister hcg geprikt. 371. Hè?! Vanochtend weer geweest en ook roze slijm. Ik zou volgens de 1e dag van m’n laatste menstruatie 6 weken zwanger moeten zijn, maar kan geen verklaring vinden voor de testen. En denk eerder dat ik 4 weken zwanger ben. Ergens bang voor een bbz

2 maanden geleden

Ik ben 10/4 bevallen van een heerlijk zoontje! We willen heel graag snel aan de slag voor nummer 2 en hebben de doorverwijzing voor icsi weer aangevraagd 🥰 zh zegt dat 6mnd er tussen wenselijk is dus nú opstarten van de intakes en alles een goed plan is. Heb nog 3 cryo’s bij het zh, hopelijk hoef ik niet weer te gaan voor een punctie want dat was voor mij een hell… Hopelijk zit zijn broertje of zusje te wachten in de vriezer 🤣

2 maanden geleden

Reactie op charlottes2908

Ik ben 10/4 bevallen van een heerlijk zoontje! We willen heel graag snel aa ...
Hier het zelfde verhaal. Zoontje geboren op 2 april doormiddel van icsi. Wij hebben gelukkig ook nog wat in de vriezer! Wij wachten alleen nog wat langer met terugplaatsen. Maar wat spannend!🥰

2 maanden geleden

Reactie op Joyyyyy

Hier het zelfde verhaal. Zoontje geboren op 2 april doormiddel van icsi. Wi ...
Ja iets in mij zegt heel sterk dat ik nu ervoor moet gaan… werd helemaal emotioneel van geluk net🤷🏼‍♀️ zal wel weer wat worden

2 maanden geleden

Reactie op Yasminnnn

Ik was bevallen op 14-4 en nu zwanger. Het verloop is alleen heel gek… 2 ...
Ik heb 2 bbz's gehad en dan komt je hcg niet overeen met het aantal weken dat je zou moeten zijn. Dus zolang dat wel is, denk ik dat je wel goed zit!

2 maanden geleden

Reactie op charlottes2908

Ik ben 10/4 bevallen van een heerlijk zoontje! We willen heel graag snel aa ...
Ik ben op 4 april bevallen van mijn dochter die is ook doormiddel van icsi gekomen. Hebben nog 7 cryo’s in de vriezer voor het geval we ooit nog een 3e wilden. Maar ik ben wonder boven wonder nu ongepland, maar spontaan zwanger geworden en alweer bijna 9 weken zwanger. Wij waren niet aan het proberen en hadden zoiets van het lukt het toch nooit spontaan( mijn zoontje van 3 is ook via een traject). Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

2 maanden geleden

Reactie op -ohana-

Ik ben op 4 april bevallen van mijn dochter die is ook doormiddel van icsi ...
Dat is toch het mooiste wat je kan overkomen vind ik 🥰 wij hebben dezelfde gedachte in ons achterhoofd van lukt toch niet maar mocht het wel lukken dan alleen maar leuk! Ik heb pcos dus ga liever niet aan de pil en mn partner een lage telling… maar goed, iets meer dan een maand geleden mn eerste pp menstruatie en zou afgelopen maandag in een “normaal “ cyclus weer moeten menstrueren… al heel de week drukkend/krampige gevoel in mn onderbuik maar vanmorgen een negatieve test en beiden toch wel teleurgesteld… dus nu maar doorpakken… wie wet hoe lang of snel het gaat in de volgende ronde..

2 maanden geleden

Reactie op charlottes2908

Ja iets in mij zegt heel sterk dat ik nu ervoor moet gaan… werd helemaal em ...
Als het goed voelt en je bent er klaar voor zou ik het zeker doen wanneer het weer mag! Alleen maar fijn dat dit gevoel zo sterk is.

2 maanden geleden

Reactie op -ohana-

Ik ben op 4 april bevallen van mijn dochter die is ook doormiddel van icsi ...
Wauw wat een mooi nieuws. Van harte gefeliciteerd!🥰

2 maanden geleden

Reactie op Kkraaij

Jep! Hier ook zwanger van 2e geworden ondanks dat we het met een condoom de ...
Mag ik vragen hoe dat is gebeurd? Was het condoom gescheurd?