4 Reacties

3 maanden geleden

Ohw lieverd wat goed dat je dit deelt❤️❤️ de slaapcursus "slapen in verbinding" van liefde van een moeder heeft ons heel erg geholpen met de slaapjes overdag. Fijne tips, info en openbaringen iver slaap.

3 maanden geleden

Het komt allemaal goed! En huilen is juist goed, dan kan je alles even eruit gooien! Slapen is vaak lastig bij kleine kids (hier ook) en borstvoeding ook! (Hier ook). Probeer een draagzak of autoritjes voor slaapjes, zitten op een skippybal helpt ook enorm bij onze. Maar ik denk dat je niet eens tips nodig hebt, gewoon erkenning! En dat hebben wij allemaal, je doet het super en relaties zijn in deze fase altijd op scherp. Focus er niet te veel op en neem lekker een bad of wandeling, je hebt het verdient

3 maanden geleden

Het is heel normaal hoe jij je voelt hoor. Hier zit er ook af en toe wat spanning op de relatie en ik moest ook meerdere keren aan mijn man aangeven dat ik na 3 maanden de nachten alleen doen wel echt OP was. Ik weet niet of je bv of kv geeft. Ik geef bv. Maar ik laat mijn man nu in de nacht 1x kv geven, zodat ik kan slapen. Ik ben nu echt veel meer opgeladen en hij snapt nu wat meer hoe zwaar het is, omdat hij ook gebroken nachten nu ervaart. Soms moet je ze even laten zien wat het allemaal is. Succes, het wordt wel makkelijker merk ik🫶🏽

3 maanden geleden

Heel normaal hoor😊 zeker bij een eerste kindje is de verandering al gigantisch en slecht slapen betekent ook weinig oplaadtijd voor jou.. Mijn jongste slaapt momenteel de hele dag korte dutjes, liefst op ons of in de draagdoek en snachts veel wakker. Is vermoeiend maar gaat gelukkig voorbij! Probeer toch met je man te praten en kijk waar hij je kan helpen. Je hebt toch samen een kindje gekregen 😊. Ik geef nu flesvoeding, maar eerste bv gegeven. Het is zwaar, maar voor veel vrouwen wordt het makkelijker! Hormonen zijn ook echte fuckers, dus daar kan je ook echt last van hebben emotioneel. Maar goed, ik denk toch het gesprek aangaan met je man is stap 1. Ruzies horen erbij en moet je uitpraten. Vaak hebben mannen geen idee wat een bevalling, ouderschap en borstvoeding met een vrouw doen. Naast dat ze zelf ook moeten wennen. Communicatie is zo belangrijk! En probeer anders eens te kijken of opa en oma willen oppassen een paar uurtjes? Of iemand anders.