34 Reacties

4 maanden geleden

Ene oor in, andere oor uit

4 maanden geleden

Reactie op Evida1988

Hier een schoonmoeder die serieus iedere dag appt en of belt “heeft hij van ...
Wat vreeeeselijk zeg

4 maanden geleden

Of zeggen: als ik advies wil, dan vraag ik dit wel aan je

4 maanden geleden

Reactie op Evida1988

Dit is net mijn moeder. Ben er zo verdrietig van! Het valt me zo tegen en kom er nu achter hoe kinderachtig ze kan reageren en to-taal niet luistert naar waarom wij bepaalde dingen doen op een bepaalde manier. Ik lig hier echt wakker van. Ze kwetst me iedere dag met opmerkingen o.a. ‘Ja, je moeder weet er niks van hè, oma weet het veel beter’. Dit valt me zo enorm van haar tegen dat ik er gewoon bijna niet meer naar toe wil gaan.

4 maanden geleden

Reactie op CaliR

Dit is net mijn moeder. Ben er zo verdrietig van! Het valt me zo tegen en k ...
Zo rot he die opmerkingen Mijn moeder ook: je laat je bespelen door hem. Je moet hem gewoon laten huilen. Je moet hem niet steeds dragen. Je moet niet met de draagzak binnen gaan lopen. Blabla Ben er kapot van.

4 maanden geleden

Zo rot he die opmerkingen Mijn moeder ook: je laat je bespelen door hem. Je ...
Ongelooflijk hè!! Net alsof een baby’tje van die leeftijd je al kan bespelen!! Niet te begrijpen die denkwijze. En je moet helemaal niets, het is jouw kind!

4 maanden geleden

Reactie op Evida1988

Dit is net mijn moeder die iedere appt: heeft ie al in z’n wiegje geslapen vandaag?

4 maanden geleden

Reactie op PSB93

Super herkenbaar! Ik krijg ook heel veel van die "verborgen" adviezen die n ...
Zo vals!!!! Zo vals om jou indirect te beschuldigen. Als ze nu echt een mening niet voor zich kunnen houden, dan wel graag rechtstreeks en niet via je kind.

4 maanden geleden

Ik denk dat voor alle " adviezen " geldt : gewoon negeren..

4 maanden geleden

Reactie op CaliR

Dit is net mijn moeder die iedere appt: heeft ie al in z’n wiegje geslapen ...
Ja dit dus.. zo vermoeiend. Heb het idee dat die generatie de baby’s alleen maar boven weg hebben gelegd en 24/7 hebben laten slapen 😅. 1 x had hij doorgeslapen (nu voortaan iedere nacht maar dat vertel ik haar niet), en toen zei ze “zie je hij kan het wel!”, alsof hij iets mankeerde dat hij nog niet had doorgeslapen (toen 9 weekjes oud)

4 maanden geleden

Zo rot he die opmerkingen Mijn moeder ook: je laat je bespelen door hem. Je ...
Ja ze vinden de draagzak allemaal maar raar hè, want hoezo wil je je kleine steeds bij je dragen “leg gewoon weg” want “dat moeten ze leren” 😩

4 maanden geleden

Reactie op Evida1988

Ja dit dus.. zo vermoeiend. Heb het idee dat die generatie de baby’s alleen ...
Haha!! Ongelooflijk. Je denkt vaak; ga toch fietsen, maar onbewust krijg je er toch stress van of niet? En ga je je afvragen of je iets verkeerds doet dat dat niet lukt. Onze zoon van 12 weken heeft momenteel helemaal geen ritme meer. Heeft weken doorgeslapen maar komt nu iedere nacht weer. Prima hoor. Komt wel weer.

4 maanden geleden

Reactie op Evida1988

Ja ze vinden de draagzak allemaal maar raar hè, want hoezo wil je je kleine ...
Ja, ‘Leg gewoon weg’. ‘Leg gewoon alleen op een kamertje’. ‘Ze mogen wel even huilen’. ‘Slaapt hij nu nóg bij jullie op de kamer?’