11 Reacties

één maand geleden

Ohja, en een kriebelkeel …

één maand geleden

Ja heb momenteel een echte neus verkoudheid. Hele tijd niezen en loopneus

één maand geleden

Ik heb wel vaker last van drogere neusslijmvliezen. Af en toe sochtends mijn neus dicht, maar echt verkouden gelukkig nog niet!

één maand geleden

Ja ik ben lekker verkouden, zere keel en oorontsteking in beide oren😓

één maand geleden

Jaaa heb een enorme verstopte neus, slaap er ook heel slecht door. Heb hier altijd wel last van in het eerste trimester, heb dit bij de vorige zwangerschappen ook gehad. Enorm vervelend, sterkte!

één maand geleden

Hier ook 11 weken en verkouden en zere keel!

één maand geleden

Ik heb mijn vorige zwangerschap de hele zwangerschap last gehad van verkoudheid. Elke keer raakte mijn neus dicht. Het enige wat werkte was neusspray met xylometazoline erin. Dit mag je eigenlijk niet te lang gebruiken maar deed het dan vooral voor het slapen. Na de zwangerschap was het weg 😂

één maand geleden

Hier ook al weken strontverkouden, gisteren grieperig erbij geworden. Testje gedaan en ja hoor corona. Niet dat het wat uitmaakt om dat te weten, maar was nieuwsgierig. Mijn conditie is nu helemaal tot een dieptepunt gezakt.

één maand geleden

Twijfelde of het allergie was of verkoudheid. Mn hooikoortsmeds (gechecked) hielpen wel een beetje dus was toch beiden denk ik. Man wat irritant dit! Zat me in te dneken hoe dit hoogzwanger moet voelen en ik had meteen medelijden met hoogzwangeren die verkouden of grieperig zijn. Niezen met minder longinhoud en die druk op je blaas en alles... Sielug!!

één maand geleden

Reactie op Ractac

Hier ook al weken strontverkouden, gisteren grieperig erbij geworden. Testj ...
Waar kan je nog testen halen tegenwoordig? Misschien toch wel handig om te weten...

één maand geleden

Reactie op TinyTao25

Waar kan je nog testen halen tegenwoordig? Misschien toch wel handig om te ...
Bij de kruidvat of supermarkt verkopen ze dat nog. Wel echt rot die verkoudheid he!