54 Reacties

één maand geleden

Heeheee Ik ben 22 en ook gepland zwanger, wel ontzettend spannend maar wel leuk. Ik heb ook op mijn nieuwe werk verteld dat ik zwanger ben. Ik moet er zelfs nog in dienst gaan, vond dit ook heel spannend. Maar is allemaal goed gekomen. Je kan dit!!

één maand geleden

Ik vind dit zelf heel raar, dat ze zich er zo over uitspreken 🥲 maar goed, ik vind 27 helemaal niet “jong” om gepland ouders te worden. Als jij en je eventuele partner ouders willen worden, dan is dat voor jullie de goede timing. Ik ben 25 en al 3 maandjes zwanger. Ken genoeg mensen die ook op hun 23e al zwanger zijn geraakt. Dus dat het te jong is, vind ik beetje bullshit 😂 als je er klaar voor bent en je wilt het, gewoon lekker doen! ❤️

één maand geleden

25 hier en trotse moeder van een meisje van 8 maand. Denk dat leeftijd weinig zegt over of je toe bent aan een baby Qua werk snap ik dat je het spannend vindt, succes! Ik heb hier geen ervaring mee

één maand geleden

Ik was 18 van de 1e en nu 22 van de tweede😅 27 is niet zo jong

één maand geleden

Ik heb net mijn einde proeftijd gesprek gehad, ben nu 7 weken… heb het nog niet gezegd, maar dus zwanger geworden in de eerste week van een nieuwe baan… wat een timing, hoe moet je dit vertellen?

één maand geleden

27 is helemaal niet jong, super mooi leeftijd.

één maand geleden

Heel bijzonder dat er tegen je is gezegd dat 27 jong is! Ik ben 28 en zwanger van de 1e. En ik had juist het gevoel laat te zijn, in mijn omgeving zie ik veel jongere met kinderen. Daarnaast zegt leeftijd echt helemaal niks

één maand geleden

Ik was 25 toen de eerste kwam en nu 8 weken van nummer 2. Mensen hebben altijd wat te zeiken

één maand geleden

Ik was bij de eerste 21 bij de tweede 23 bij de 3e 26 bij de vierde 30. Dus vind niet dat je jong ven

één maand geleden