54 Reacties

één maand geleden

Heeheee Ik ben 22 en ook gepland zwanger, wel ontzettend spannend maar wel leuk. Ik heb ook op mijn nieuwe werk verteld dat ik zwanger ben. Ik moet er zelfs nog in dienst gaan, vond dit ook heel spannend. Maar is allemaal goed gekomen. Je kan dit!!

één maand geleden

Ik vind dit zelf heel raar, dat ze zich er zo over uitspreken 🥲 maar goed, ik vind 27 helemaal niet “jong” om gepland ouders te worden. Als jij en je eventuele partner ouders willen worden, dan is dat voor jullie de goede timing. Ik ben 25 en al 3 maandjes zwanger. Ken genoeg mensen die ook op hun 23e al zwanger zijn geraakt. Dus dat het te jong is, vind ik beetje bullshit 😂 als je er klaar voor bent en je wilt het, gewoon lekker doen! ❤️

één maand geleden

25 hier en trotse moeder van een meisje van 8 maand. Denk dat leeftijd weinig zegt over of je toe bent aan een baby Qua werk snap ik dat je het spannend vindt, succes! Ik heb hier geen ervaring mee

één maand geleden

Ik was 18 van de 1e en nu 22 van de tweede😅 27 is niet zo jong

één maand geleden

Ik heb net mijn einde proeftijd gesprek gehad, ben nu 7 weken… heb het nog niet gezegd, maar dus zwanger geworden in de eerste week van een nieuwe baan… wat een timing, hoe moet je dit vertellen?

één maand geleden

27 is helemaal niet jong, super mooi leeftijd.

één maand geleden

Heel bijzonder dat er tegen je is gezegd dat 27 jong is! Ik ben 28 en zwanger van de 1e. En ik had juist het gevoel laat te zijn, in mijn omgeving zie ik veel jongere met kinderen. Daarnaast zegt leeftijd echt helemaal niks

één maand geleden

Ik was 25 toen de eerste kwam en nu 8 weken van nummer 2. Mensen hebben altijd wat te zeiken

één maand geleden

Ik was bij de eerste 21 bij de tweede 23 bij de 3e 26 bij de vierde 30. Dus vind niet dat je jong ven

één maand geleden

Ik was 24 en zwanger van de 1e en werkte toen een jaar bij mijn werk. Kreeg tijdens de zwangerschap alsnog een vast contract aangeboden. Nu 28 en zwanger van de tweede. Ik vind het niet jong maar juist een mooie leeftijd en biologisch gezien ook het beste ;-)

één maand geleden

Reactie op Tami e florim

Ik heb net mijn einde proeftijd gesprek gehad, ben nu 7 weken… heb het nog ...
Dit is gewoon het leven en hoort erbij.. je werk zal uitgekeerd krijgen van het UWV en ze zullen er vaker mee te maken hebben gehad!

één maand geleden

Wat een gekke uitspraak van je praktijkondersteuner, vind ik echt niet kunnen.

één maand geleden

Ik ben momenteel 26 en zwanger. Wel van turkse afkomst dus in die cultuur is het normaal om rond deze leeftijd zwanger te zijn. Zelf ben ik van mening dat er niet echt een vaste leeftijd aan verbonden zou moeten zitten. Gaat puur om hoe jou leven er op dit moment uit ziet en of jij het zelf wilt! Lat je niet gek maken door andermans mening!! Werk is eenmaal lastig maar vaak is er ook veel begrip voor. Wees transparant, dat werkt vaak wel goed. Helaas komt het wel voor dat je benadeeld wordt wegens een zwangerschap maar probeer vooral gewoon te genieten en maak je gevoel bespreekbaar!

één maand geleden

Hele vreemde uitspraak, niks van aantrekken! Ik was 24 bij onze eerste en ga net 26 zijn bij ons tweede kindje. Iedereen op zijn eigen tempo. Zelf ben ik ook net begonnen met een nieuwe baan. I.v.m. detacheren en het zoeken van opdrachten direct verteld van de zwangerschap. Dit voelde eerlijk voor mij. Gelukkig erg positief op gereageerd, zelfs met een leuk kaartje thuis. Ik ben pas vanaf oktober officieel in dienst. Voel me erg welkom. Het voelde ook goed om eerlijk te zijn, omdat hun ook heel open waren. Ik weet dat niet elke werkgever zo om gaat met zwangerschap. Begrijpelijk dat je er tegen op ziet, dat blijft spannend! Je zou het toch een keer moeten vertellen uiteindelijk, dus ik zelf denk dan maar dat ze het liever optijd weten en er rekening mee kunnen houden, dan erg laat. De meeste mensen met normale communicatie houden uiteindelijk van eerlijkheid. Zo heeft je leidinggevende ook tijd om evt. een korte vervangende kracht te zoeken. 😊

één maand geleden

Ik vind het vooral raar dat diegene dat zo zegt eigenlijk! Ik vind het totaal af hangen van hoe je leven dan is. Voor hetzelfde geld ben je al een eeuwigheid samen met je partner en wil je heb beide graag, leven op de rit… moet je dan de tijd uitzitten tot je 30 bent ofzo 😂 Lijkt me juist wel fijn hoor!!

één maand geleden

27 vind ik niet echt jong eerlijk gezegd.. vind het een rare uitspraak. Ik was net 21 bij mijn eerste en nu 37 bij mijn 2e

één maand geleden

Hi! Wat leuk, ik ben 26 en gepland zwanger van de 2de! Ik vind jong moeder zijn eigenlijk wel heel positief. Merk wel dat ik mijn oude vrienden minder zie en meer omga met vriendinnen met kinderen, dat vind ik de negatievere kant. Maar het ligt ook aan mijzelf, want wil niet meer elk weekend stappen en mijn kinderloze vriendinnen wel.

één maand geleden

Ik ben ook net begonnen met een nieuwe baan en nu 9 weken zwanger. Vind het ook lastig om te vertellen, maar ze doen het er maar mee! En je moet je natuurlijk niks aan trekken van wat de POH zegt. Zegt waarschijnlijk iets over haar bubbel. In mijn bubbel krijgt iedereen ook pas kinderen bij 30+ , maar dat is biologisch gezien niet optimaal en ook niet gemiddeld voor Nederland. Vertouw op jezelf en jouw keuze!

één maand geleden

Ik ben zelf praktijk ondersteuner/ verpleegkundige en 25 jaar en ondertussen gepland zwanger van de tweede. Vind het echt onzin dat zij zegt dat dit vrij jong is...

één maand geleden

Allereerst je baan; je zal het toch moeten zeggen.. komt vast goed! En dan.. wat een gekke uitspraak. Ik was 25 toen ik gepland zwanger was van de 1e en nu 29 en zwanger van de 3e. Iedereen heeft altijd wel een mening. Maar laat je niet beïnvloeden!