18 Reacties

2 maanden geleden

Ik dacht hier net aan, bij mij namelijk ook. Zeker zo eind van de dag, voel me gewoon dik.

2 maanden geleden

Reactie op Lathyrus

Ik dacht hier net aan, bij mij namelijk ook. Zeker zo eind van de dag, voel ...
Bij mij voornamelijk omdat ik last heb van darmen denk ik

2 maanden geleden

Hoopelijk kan ik donderdag ook hierover mijn mening uite mag donderdag teste na een 5daags embryo tp 🥺🥺🥺

2 maanden geleden

Hier ook! Vorige keer duurde het heel lang. Nu al een buikje en voel me ook dik. Lijkt nu veel sneller uit te zetten, ook al zijn het wss de darmen.

2 maanden geleden

Je lichaam weet de weg al zeggen ze... hier vooral savonds maar was net wat afgevallen dus dat scheelt misschien ook wel

2 maanden geleden

Reactie op Lathyrus

Ik dacht hier net aan, bij mij namelijk ook. Zeker zo eind van de dag, voel ...
Ja dit heb ik dus ook… probeer het te negeren en te denken aan wat we voor moois ervoor terug krijgen.

2 maanden geleden

Hoopelijk kan ik donderdag ook hierover mijn mening uite mag donderdag test ...
☘️❤️

2 maanden geleden

Reactie op Ractac

Hier ook! Vorige keer duurde het heel lang. Nu al een buikje en voel me ook ...
Oke ben gelukkig niet alleen! Aangezien mijn zwangerschap nog een geheimpje is kon ik het niet mensen vragen om me heen met meerdere kinderen

2 maanden geleden

Reactie op Mina Maria

Je lichaam weet de weg al zeggen ze... hier vooral savonds maar was net wat ...
Ja hier ook net 17 kilo afgevallen.. maar dat buikje is nu weer terug🥹

2 maanden geleden

Hier ook...dit wordt lastiger verbergen dan de 1e keer zo 😅 tenminste als dit zo doorzet bij deze zwangerschap. 🫣

2 maanden geleden

Omg! Dacht even dat ik de enige was met dit termijn 😂. Van de week stond iemand letterlijk voor me op in de trein, voelde me echt even dik

2 maanden geleden

Hier ook. Vorige zwangerschap kreeg ik deze buik bij 16 weken pas ofzo 😭

2 maanden geleden

Ja haha. Ben woensdag pas 5 weken en heb t idee dat iedereen het al kan zien. 6e zwangerschap 3e kindje.

2 maanden geleden

Ik wilde net dit topic starten omdat ik me afvroeg of dit herkenbaar is. 2e zwangerschap voor mij en er is al een klein buikje zichtbaar. Ik vraag me af hoelang ik dit kan verbergen🤭

2 maanden geleden

Zelfde hier helaas. Ik wil het toch pas na de 13 weken echo bekend maken dus dat wordt leven in wijde shirtjes/truien 😋

2 maanden geleden

Reactie op Mina00

Ik wilde net dit topic starten omdat ik me afvroeg of dit herkenbaar is. 2e ...
De grootte van de embryo is net een zaadje..Je buik is flink opgeblazen. Ik heb dat ook…Bij de eerste had ik niet echt een opgeblazen buik, nu wel. Wel vervelend, want het is echt een vet-buik 😩

2 maanden geleden

Reactie op Yasminetaar

De grootte van de embryo is net een zaadje..Je buik is flink opgeblazen. Ik ...
Jaa hier ook! Vreselijk is dat! En nu met dit weer is er ook geen mogelijkheid om wijde blazers aan te doen hahah

2 maanden geleden

Hier ook de tweede zwangerschap en heb echt al een buikje. Ik heb gisteravond ook m’n zwangerschapskussen er maar weer bij gepakt 😂