68 Reacties

2 maanden geleden

Heii Wat leuk hier ook zwanger van de 3e! We hebben al een jongen van bijna 4 en een meisje van 2,5

2 maanden geleden

Toevallig, hebben wij dezelfde leeftijden thuis rondlopen ☺️ Ook wij hebben 2 dochters, ook eentje van 3,5 en de jongste is bijna 2! Grootste obstakel is straks een andere auto en dan later de zolder verbouwen om iedereen een eigen kamer te geven ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Désirée

Toevallig, hebben wij dezelfde leeftijden thuis rondlopen ☺️ Ook wij hebbe ...
Wat leuk! Spannend! Ik moet zelf ook een andere auto, bij mijn man past het met een beetje puzzelen wel. Onze zolder is nu bijna af 🤣 dus gelukkig kunnen we dat ook bieden. Moeten jullie veel doen?

2 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van de derde heb een zoon van 10 en een zoon van 5 en me partner een dochter van 8 ☺️

2 maanden geleden

Hoi 👋🏻 hier ook zwanger van de 3e. 2 jongens van bijna 5 jr en 1,5 jr. ben benieuwd hoe het gaat zijn met 3 kids, zeker omdat tussen 2 en 3 minder leeftijdsverschil zit zal het wel even pittig zijn denk ik 😅 maar omdat ik “al” 37 jr ben wilde ik niet langer wachten ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Emmy35

Hoi 👋🏻 hier ook zwanger van de 3e. 2 jongens van bijna 5 jr en 1,5 jr. be ...
Gefeliciteerd! Geen zorgen, hier zit tussen nummer 1 en 2 juist 14 maanden. Ik heb er alleen maar veel voordelen van gehad! Tuurlijk wel pittig, maar dat blijft altijd. Komt goed!

2 maanden geleden

Reactie op Geurwolkje

Wat leuk! Spannend! Ik moet zelf ook een andere auto, bij mijn man past het ...
Ja leuk zo! Wat voor auto rijdt je man dat het net moet gaan passen? ☺️ Even inspiratie opdoen! Wat fijn dat bij jullie alles gereed is! Dat scheelt weer wat gestress. Wij gaan nu net een grote verbouwing in (aanbouw, vloeren eruit, nieuwe keuken). En dan is het geld wel echt op, haha! Zolder is oké, maar niet praktisch ingedeeld. Komt later wel ☺️

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben ook bijna 6 weken zwanger van nummer 3😇 Hier is de oudste bijna 5 en de jongste 2,5! Zolder net verbouwd en nu de kamer van de oudste klaar aan het maken zodat er beneden een kamer vrij komt! Fijn dat dat al klaar is dan straks alleen de kamer van de jongste verven en dan de babykamer weer! Als alles goed mag blijven gaan. Spannend ook hoe het met drie zal zijn!

2 maanden geleden

Reactie op Désirée

Ja leuk zo! Wat voor auto rijdt je man dat het net moet gaan passen? ☺️ E ...
Mijn man heeft een ford focus station. De stoel van onze oudste is alleen te breed nu, alleen zij gaat op een zitverhoger dan in het midden. Zal even passen en meten worden, maar komt wel goed. Wat heftig zo'n grote verbouwing nu! Wel een mooi eindresultaat uiteindelijk. Uiteindelijk is inderdaad het geld een keer op.. 🥲

2 maanden geleden

Gezellig, ik lees mee 😊 Ik ben 8 weken zwanger van de 3e. We hebben een meisje van 5 en jongen van 3. Ze spelen gelukkig samen terwijl ik me beroerd voel op de bank. Dankbaar dat mijn man veel overneemt naast zijn werk 🙏 Onze uitdagingen de komende tijd zijn een extra kamer op zolder, 3 kinderkamers opfrissen en de achterbank kwestie in de auto ☺️ maar eerst aftellen naar de eerste echo vrijdag 🍀

2 maanden geleden

Hoi hoi, hier mogen we hopelijk ook de derde verwelkomen. Tegen die tijd zijn mijn zoon en dochter 6 en 3 jaar oud. Hier moeten we ook gaan puzzelen met de slaapkamers. Er is op zolder nog 1 kamertje, maar we weten nog niet of onze jongste daar naartoe za verhuizen. Onze oudste ligt al op zolder in de grote kamer. We zouden ook onze slaapkamer kunnen opsplitsen zodat er een klein babykamertje ontstaat en dat onze dochter als ze wat ouder is naar zolder verhuist. In de auto gaan we hopelijk er wel uitkomen omdat onze zoon tegen die tijd wel op een stoelverhogertje kan zitten ipv in een autostoel. We hebben een Tesla Y en die zijn best ruim op de achterbank.

2 maanden geleden

Hoi, hier ook zwanger vd 3e! Oudste is 2 en jongste 1, klinkt heftig he😅 oudste wordt volgende week 3 en jongste in april 2 als de baby geboren wordt😉 Hier is de auto ook een ding, niet zo geld voor een nieuwe. Wordt dus 2 stoeltjes en een zitverhoger in het midden. Gelukkig dat dat mag! We hebben nog een slaapkamer over dus die gaan we mooi maken voor onze oudste en dan schuiven ze allemaal 1 kamer op 🙃

2 maanden geleden

Ik weet net 3 uurtjes dat ik zwanger ben van ons derde 😅 Heb een jongen van 9 en een meisje van 3. We zijn net klaar met het verbouwen van het huis…. De offerte voor een dakkapel loopt 😂

2 maanden geleden

Leuk zo’n specifiek topic! Hier ook zwanger van de derde. Morgen 8 weken volgend eigen schatting, woensdag naar de vk voor de eerste echo. Spannend! Wij hebben al een dochter van ruim 3,5 en een zoon van ruim 1,5 jaar. Gelukkig geen verbouwing noodzakelijk maar wss wel even puzzelen hoe we ze in de auto gaan proppen 😂

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal 😘 Hier onverwachts wel gewenst☺️ zwanger 🤰🏼 van kindje nummer 3 👧🏽 Zeer waarschijnlijk uitgerekend op 6 april horen wij meer over met de termijn echo. Hebben al een zoon van 3,5 en een dochter van 1 jaar oud. Voel me goed maar is wel pittig 🥵 met zulke kleintjes 👶🏻 Kan weer opnieuw shoppen gezien de babyspullen de deur uit zijn😍 Vragen die wij nu vooral hebben is; welke auto 🚗 is geschikt en heeft plaats vóór 2 kinderstoelen en indien mogelijk 1 zitverhoger 😂🫣 Spannende en leuke tijd weer!!

2 maanden geleden

Reactie op Dunkindonuts90

Gefeliciteerd allemaal 😘 Hier onverwachts wel gewenst☺️ zwanger 🤰🏼 van k ...
Grappig,ongeveer zelfde situatie!😊 Als het goed is past dat in de meeste auto's wel toch? Je hebt ook van die opblaas verhoger, zijn nog smaller

2 maanden geleden

Wij hebben al drie kinderen, nu in verwachting van de vierde. Dus heb enig ervaring met drie kids en auto achterbanken. Als ik het goed heb, mag je kind vanaf 3,5 in t midden zitten ZONDER zitverhoger. Mits er aan weerszijde twee autostoelen staan. Dit is een soort uitzonderingsregel. Zo hebben wij het heel lang gedaan, in onze Toyota Yarissen (eentje uit 2000 en eentje uit 2012). Nu hebben we een Citroën C4 en daar kunnen we met 7 personen in. Daar kunnen op de achterbank ook drie autostoelen staan aangezien het drie “losse” stoelen zijn.

2 maanden geleden

Hoi hoi, Ik ben ook zwanger van de derde(5weken). Twee dochters van bijna 7 jaar en 5 jaar. Heb afgelopen maand een miskraam (leeg vruchtzakje) gehad met 6 weken dus best spannend nu.

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 3e! Bewust voor gekozen en zeer welkom. Jongen van 8 en een meisje van 4

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 3de. Mijn zoon is 7 en mijn dochter 1,5! 🥰