68 Reacties

2 maanden geleden

Jeeej hier ook! 1 zoontje van bijna 4 en de ander 2,5! Nu 5.5 en vandaag vroege echo gehad na 2 miskramen ❤️

2 maanden geleden

Hoi! Hier ook net zwanger van ons derde kindje! Al voelt het ook wel beetje als vierde kindje omdat ik hiervoor een late miskraam heb gehad. Heftige tijd gehad dus en nu extra spannend om weer zwanger te zijn…

2 maanden geleden

Hoi! Hier ook zwanger van een 3e. Uitgerekend op 2 april. Heb een dochtertje van 4.5 en een zoon van 3 jaar. ❤️💙

2 maanden geleden

Hier 7.2 weken en vandaag eindelijk de eerste echo. In oktober zijn nummer 1 en 2 jarig. 3 en 1 worden ze. Ik wilde niet grote leeftijdsverschil dus ben dankbaar dat het zo gegaan is. Bij nummer 1 hebben we een lang traject moeten volgen dus dat was pittig. Vertellen jullie het pas met 12 weken aan de kinderen? Of na de eerste goede echo?

2 maanden geleden

Wat leuk! Wij zijn ook in verwachting van ons derde kindje. We hebben een zoontje van bijna 4 en een dochter van bijna 9 maanden. Ik vind het best pittig zwanger zijn met nog een baby. Praktische zaken waar wij nog naar moeten kijken zijn: welke stoeltjes passen op een normale achterbank (2,5zit) of kijken of we het leasecontract kunnen openbreken en een andere auto. En welke kinderwagen? Dochter is t.z.t. 16 maanden en zal ook nog in de kinderwagen moeten, dus waarschijnlijk moeten we over op een duowagen waar een reiswieg en een zitje tegelijk op kunnen. Dus als iemand tips heeft😊

2 maanden geleden

Reactie op Koraaltje

Wat leuk! Wij zijn ook in verwachting van ons derde kindje. We hebben een z ...
Oja en nu 8 weken zwanger

2 maanden geleden

Wij zijn ook in verwachting van een derde. Twee jongens van 3,5 en bijna 2 jaar. Ik voel me gelukkig goed dus momenteel ook nog geen drang om het de jongens (vooral de oudste) te vertellen. Meer voor het door vertellen dan voor als het verkeerd zou gaan. Ook hier het dilemma van een nieuwe auto, wat manlief niet heel erg vind, haha.

2 maanden geleden

Reactie op carla89

Hier 7.2 weken en vandaag eindelijk de eerste echo. In oktober zijn nummer ...
Wij vertellen het na eerste goede echo. Dat zou a.s. woensdag zijn hoop ik! Volgens mijn berekening ben ik dan 8+5. Maar onze ouders & broers en zussen weten het al. Mijn werk ook omdat ik best ziek ben. En het valt onze oudste ook op dat mama zich wéér niet lekker voelt. En waarom staat die emmer daar 😅😆

2 maanden geleden

Reactie op carla89

Hier 7.2 weken en vandaag eindelijk de eerste echo. In oktober zijn nummer ...
Wij vertellen het na 12w ongeveer, oudste kan haar mondje niet dicht houden en we willen het dit keer wat langer voor ons zelf houden 😁

2 maanden geleden

Dit is ook voor ons ons derde kindje. We hebben een zoon van 6.5 en eentje van net 4 jaar. Ik vind het nu wel fijn dat ook de jongste op school zit. Ik heb voor mijn gevoel nu echt alle aandacht voor hem gehad op vrije dagen. We hebben de jongens al betrokken toen we wens uitspraken voor een derde. We wilde weten wat zij hiervan vonden. Toen de test positief was hebben we de jongens dit meteen laten zien. Ze reageerde heel blij. Hoewel het nog heel abstract is. Ouders en broers/zussen hebben we het verteld. Ook een paar goede vrienden. Als de kinderen het zelf vertellen is dat oke. Ze hoeven dit niet geheim te houden. De anderen horen het na de termijnecho (als dan niet al iedereen het weet) haha Ik heb verder niets meer in huis, behalve onze joolz kinderwagen. Die hebben we nog altijd bewaard.

2 maanden geleden

Reactie op Koraaltje

Wat leuk! Wij zijn ook in verwachting van ons derde kindje. We hebben een z ...
Hoi! Hier was het leeftijdsverschil tussen nr1 en nr2 ongeveer 18 maanden. Wij vonden het jammer om voor zo’n korte tijd een dubbele wagen te kopen, ze zijn gewoon duur! Wij hebben uiteindelijk een meerijdplankje gekocht, die bevestig je achter een gewone kinderwagen en je kindje kan hierop staan of zitten. Voor ons werkte dit echt supergoed! Dus misschien heb je er wat aan☺️

2 maanden geleden

Reactie op Liesje111

Hoi! Hier was het leeftijdsverschil tussen nr1 en nr2 ongeveer 18 maanden. ...
Hebben wij ook zo gedaan! Doen we nu met nr 2 en nr3 ook weer :)

2 maanden geleden

Reactie op Liesje111

Hoi! Hier was het leeftijdsverschil tussen nr1 en nr2 ongeveer 18 maanden. ...
Voor ons werkte een meerijdplankje ook perfect! Ik zag mezelf niet lopen de hond uit te laten met een grote duo wagen. En de oudste wilt toch ook graag even rennen. Kid-sit werkte perfect bij ons! Een vriendin van mij had haar kindjes iets dichter op elkaar en zij hadden een extra stoeltje wat ze konden bevestigen op de Joolz.

2 maanden geleden

Hoi, hier ook zwanger vd 3e! Oudste is 2 en jongste 1, klinkt heftig he😅 o ...
Leuk, precies zelfde leeftijdsverschil als hier! Oudste is vandaag 3 geworden en nr 2 wordt volgend jaar maart 2😄

2 maanden geleden

Leuk! Hier 2 jongens van bijna 4, bijna 2 en dus nr 3 onderweg 😊 spannend weer en zo benieuwd!

2 maanden geleden

Wij verwachten ook ons 3e kindje. Onze oudste is 4 en jongste echt net 3! :) En ik ben nu ook pas 5 weken en 2 dagen, dus allemaal erg pril, maar hartstikke blij en zo welkom!

2 maanden geleden

Reactie op Koraaltje

Wat leuk! Wij zijn ook in verwachting van ons derde kindje. We hebben een z ...
Joolz Geo 3 hebben wij. Kan je een duo uitbreidingsset opzetten. Ook op Vinted staan er trouwens veel ;) of marktplaats. Top wagen, makkelijk te vervoeren in de auto en makkelijk sturen etc

2 maanden geleden

Bedank voor de tips! Ik dacht altijd dat zo’n meerijdplankje voor wat oudere kids was. Zit natuurlijk niet heel comfortabel als je lange stukken loopt en met 16 maanden loop je nog niet super snel. Ik ga het allemaal bekijken 😁

2 maanden geleden

Vind het wel pittig nu al. Ben zwaar misselijk🤢, voel me schuldig naar de andere kindjes. Hebben jullie dat ook?

2 maanden geleden

Reactie op Geurwolkje

Vind het wel pittig nu al. Ben zwaar misselijk🤢, voel me schuldig naar de ...
Hier exact hetzelfde! Bij de 2 andere zwangerschappen totaal geen last gehad van misselijkheid en nu constant, echt mega maar. Gelukkig doet mijn vriend van alles met de kindjes, maar baal ontzettend dat ik ziek, zwak en misselijk ben. De kinderen zeggen nu ook steeds; mama ziek 🥺🥺 Hopelijk is dit na 12 weken echt voorbij!