73 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Désirée

Hier exact hetzelfde! Bij de 2 andere zwangerschappen totaal geen last geha ...
Aahh wat vervelend!! Ik had het de vorige zwangerschappen helaas ook, dus was er wel beetje bang voor. En we gaan over 2.5 wk op vakantie 😅

2 maanden geleden

Reactie op Désirée

Hier exact hetzelfde! Bij de 2 andere zwangerschappen totaal geen last geha ...
En wat van van je vriend! Die van mij gelukkig ook als hij thuis is!

2 maanden geleden

Hier ook een 3e kindje! Fijn om even dingen te delen zo met elkaar. Ik zat dus te denken omdat onze 2e nog maar 1,5 is als de kleine er is misschien een duowagen te kopen, maar ik zag ook dat je van die meerijdzitjes/plankjes hebt! Is dit handig en kun je zelf dan wel fatsoenlijk lopen? ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Jazzii

Hier ook een 3e kindje! Fijn om even dingen te delen zo met elkaar. Ik za ...
Ik vond het heel handig! Een duowagen wilde ik liever niet, ze zijn vaak lomp of duur.. en het is maar voor een relatief korte tijd natuurlijk. Ik had een meerijdplankje van kid-sit, dit werkte hier heel goed. Mijn oudste zat hier heel rustig op, nou is hij ook wel een rustig kind :) Je loopt zelf dan wel een beetje schuin achter/naast de wagen, je kunt er niet helemaal recht achter lopen. Zelf vond ik dit geen probleem, je kunt er alsnog flinke wandelingen mee maken!

2 maanden geleden

Reactie op Geurwolkje

Vind het wel pittig nu al. Ben zwaar misselijk🤢, voel me schuldig naar de ...
Ja helaas wel! Ik zit er soms ook wel even doorheen. Dan word je weer wakker en begint er weer zo’n ellendige dag. Ik merk dat de zorg voor de andere 2 ook snel teveel is omdat dit toch best fysiek is nog. Dan wordt ik echt snel een stuk misselijker. De vorige twee keer duurde het bij mij echt tot 16 weken voordat het helemaal weg was 😭

2 maanden geleden

Reactie op Geurwolkje

Vind het wel pittig nu al. Ben zwaar misselijk🤢, voel me schuldig naar de ...
Oh helaas ook zo herkenbaar.. wij hebben de kinderen (4 en 3) verteld dat ik zwanger ben.. en merk dat dat voor hun dan ook beter te begrijpen is.. nu is het "mama ziek omdat er een baby in haar buik groeit". Gelukkig doet mijn man ook erg veel in het huis en met de kinderen. En veel familie die me kan helpen. Merk namelijk als ik zelf veel slaap (11 uur per dag incl. Middagslaap) voel ik me ook stuk beter. Succes. En het wordt straks echt minder (bij mijn andere 2 zwangerschappen in ieder geval wel. Probeer ik me voor te houden haha.)

2 maanden geleden

Hoi, Ik ben 5 weken zwanger van onze derde. We hebben al een jongen van bijna 4 en eentje van 1,5 jaar. We zijn net verhuisd van een appartement naar een eengezinswoning en gelijk ben ik zwanger geworden, wat zeer welkom is maar toch onverwacht! Het was dus even schrikken. Ik ben wel heel dankbaar dat we nu genoeg kamers hebben en later de zolder kunnen aanpakken. Nu maak ik me wat zorgen over hoe we het gaan doen met de auto. We hebben al twee grote, fijne zitjes voor de kinderen. Het zou zonde zijn om een kleiner zitje aan te schaffen, maar we hebben ook niet echt het budget om een grotere auto te kopen.

2 maanden geleden

Hebben jullie al ideetjes (of al uitgevoerd) om de zwangerschap bekend te maken (niet op social media) met behulp van jullie oudste kindjes?

2 maanden geleden

Reactie op Karen37

Hebben jullie al ideetjes (of al uitgevoerd) om de zwangerschap bekend te m ...
Ons idee is om oudste een shirt aan te doen met big sister en jongste middle sister, en dan naar m'n schoonfamilie 😊

2 maanden geleden

Wij hebben het onze (schoon)ouders al verteld. Heb fotolijsten bij de action gehaald met 3 knijpers. Links foto van de oudste, middelste foto van de jongste en rechts een foto van de test. Confetti erin en klaar. Ze vonden het heel leuk.

2 maanden geleden

Reactie op Geurwolkje

Wij hebben het onze (schoon)ouders al verteld. Heb fotolijsten bij de actio ...
Wat leuk! Wij hebben het de opa en oma verteld dmv een boekje met foto’s van alle kleinkinderen (op chronologische volgorde wanneer ze allemaal geboren zijn), en dan op de laatste pagina foto van de echo 😄… ze zagen het niet aankomen. Hier ook zwanger van de derde! We hebben ook nog een grote jonge hond. Hoe ik dat straks ga doen met uitlaten is nog even een uitdaging 😇. Voor de rest met de kamers komt vast goed… baby gaat bij de jongste op de kamer. En auto… die hebben we niet, baby mag mee in de bakfiets 😉

2 maanden geleden

Ik vind dit echt ver uit de zwaarste zwangerschap van de 3.. jullie ook?

2 maanden geleden

Reactie op Emmy35

Ik heb vorige week emasefene gekregen en dit werkt perfect. Dus ik kan nu weer beetje functioneren. Vooralsnog valt het dus mee... Wat zijn jou kwalen?

2 maanden geleden

Reactie op Geurwolkje

Ik heb vorige week emasefene gekregen en dit werkt perfect. Dus ik kan nu w ...
Misselijk en erg moe, emasefene kreeg ik (nog) niet.. moest het doen met suprimal maar daar werd ik nog meer vermoeid van. Ik vind vooral het gebrek aan energie het zwaarst

2 maanden geleden

Reactie op Emmy35

Misselijk en erg moe, emasefene kreeg ik (nog) niet.. moest het doen met su ...
Ja dat had ik ook vorige week, was mega zwak door spugen, niet eten en misselijkheid.. en dan je andere kindjes nog. Misschien zou me emasefene kunnen vragen, want ik ben deze week zelfs weer gaan werken!

2 maanden geleden

Reactie op Geurwolkje

Ja dat had ik ook vorige week, was mega zwak door spugen, niet eten en miss ...
Hoe ver ben jij nu? Ik ben nu 9wkn en hoop eigenlijk het ergste nu een beetje gehad te hebben en dat het snel minder zwaar wordt 😅

2 maanden geleden

Reactie op Emmy35

Hoe ver ben jij nu? Ik ben nu 9wkn en hoop eigenlijk het ergste nu een beet ...
Jaaa ga echt voor je duimen!! Dat scheelt misschien wel. Ik ben (pas) 8+1. Dus hoop ook de piek nu te hebben (wat dus onderdrukt is door de emasefene).

2 maanden geleden

Reactie op Geurwolkje

Wat leuk! Spannend! Ik moet zelf ook een andere auto, bij mijn man past het ...
Mag ik vragen welke auto je man heeft dan?😄🙈

2 maanden geleden

Reactie op Emmy35

Ik ook! Kan me dit niet herinneren van de vorige keren.. Ik dacht een paar dagen dat de kwaaltjes afzwakten, maar vandaag was een inhaaldag denk ik 🫣 Hopen dat het snel zakt 🤞

2 maanden geleden

Reactie op Liesje111

Mag ik vragen welke auto je man heeft dan?😄🙈
Een Ford focus station