Hoi,
Ik heb 2 kindjes en beide tot week 20 misselijk!!!
Nu voor de 3e keer zwanger (5+5 denk ik). En alleen wat last van borsten en beetje labiel.
Wie herkend dit?
Ik had dit bij de eerste ook. En nu bij de derde sinds een week weer... met ruim 6 weken begon het. Dus hoop voor je dat je het niet krijgt.
Zijn jou eerste kindjes hetzelfde geslacht?
Hier net andersom! Bij de eerste 2 zwangerschappen nergens last van, en nu van de 3e misselijk! Echt verschrikkelijk! Moe, duizelig, bandenpijn, echt alles wat ik niet had bij 2 niet had 🥹
Hier net andersom! Bij de eerste 2 zwangerschappen nergens last van, en nu ...
Gek hè! Hier exact hetzelfde! Ik had het daarom ook niet direct gelinkt, ik dacht dat ik grieperig werd. 😂 En misselijk ben ik bij de eerste twee ook niet geweest, daaraan heb ij het meteen gemerkt aan gevoelige borsten; nu ook totaal niet gehad, tot vanochtend. 🙆🏼♀️
Geniet van je zwangerschap, ondanks de kwaaltjes!
Herkenbaar! Bij de eerste moe en misselijk, bij de tweede extreem misselijk (HG) en nu eigenlijk niet misselijk. Nog geen echo gehad ivm mijn vakantie, hopelijk zit het goed!👶🏼
Hier precies hetzelfde. Bij de vorige twee zwangerschappen heel erg misselijk vanaf het begin tot ongeveer week 12. Nu bij de 3e helemaal nergens last van.. enkel wat vermoeid. Ik ben heel erg benieuwd naar de eerste echo.