13 Reacties

2 maanden geleden

Hier precies het zelfde verhaal

2 maanden geleden

Reactie op AttenteOrchidee093649

Hier precies het zelfde verhaal
Oké.. vind het zo spannend.. En apart

2 maanden geleden

Bij mij precies andersom. Bij de eerste 2 nergens last van en nu bij de 3e met name in de ochtend super misselijk.

2 maanden geleden

Ik had dit bij de eerste ook. En nu bij de derde sinds een week weer... met ruim 6 weken begon het. Dus hoop voor je dat je het niet krijgt. Zijn jou eerste kindjes hetzelfde geslacht?

2 maanden geleden

Hier net andersom! Bij de eerste 2 zwangerschappen nergens last van, en nu van de 3e misselijk! Echt verschrikkelijk! Moe, duizelig, bandenpijn, echt alles wat ik niet had bij 2 niet had 🥹

2 maanden geleden

Ik heb ook precies hetzelfde!

2 maanden geleden

Reactie op Désirée

Hier net andersom! Bij de eerste 2 zwangerschappen nergens last van, en nu ...
Gek hè! Hier exact hetzelfde! Ik had het daarom ook niet direct gelinkt, ik dacht dat ik grieperig werd. 😂 En misselijk ben ik bij de eerste twee ook niet geweest, daaraan heb ij het meteen gemerkt aan gevoelige borsten; nu ook totaal niet gehad, tot vanochtend. 🙆🏼‍♀️ Geniet van je zwangerschap, ondanks de kwaaltjes!

2 maanden geleden

Reactie op Geurwolkje

Ik had dit bij de eerste ook. En nu bij de derde sinds een week weer... met ...
Nee meisje en jongetje 😃

2 maanden geleden

Reactie op Désirée

Och sterkte.. en succes!

2 maanden geleden

Herkenbaar! Bij de eerste moe en misselijk, bij de tweede extreem misselijk (HG) en nu eigenlijk niet misselijk. Nog geen echo gehad ivm mijn vakantie, hopelijk zit het goed!👶🏼

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Bij de vorige twee zwangerschappen heel erg misselijk vanaf het begin tot ongeveer week 12. Nu bij de 3e helemaal nergens last van.. enkel wat vermoeid. Ik ben heel erg benieuwd naar de eerste echo.

2 maanden geleden

Reactie op EJ92

Hier precies hetzelfde. Bij de vorige twee zwangerschappen heel erg misseli ...
Ik zit ook echt te wachten, wanneer wordt ik misselijk hihi

één maand geleden

Reactie op Désirée

Precies het zelfde nu 14.3 weken en nog steeds moe misselijk bandenpijn opgeblazen gevoel en al mega grote buik 😱