22 Reacties

2 maanden geleden

Heb je alleen in de ochtenden getest? Ik heb er vanochtend een gedaan en die was een stuk lichter dan degene die ik een paar uur later deed. Was echt het verschil tussen een zichtbare lijn en een dikke knaltest!

2 maanden geleden

Reactie op littlething

Heb je alleen in de ochtenden getest? Ik heb er vanochtend een gedaan en di ...
Ja, allemaal in de ochtend idd! Juist omdat ik las dat je dan het meeste Hcg in je urine hebt zitten..

2 maanden geleden

Oh maak je niet druk. Een licht streepje is zwanger en je bent nog zo pril dat je lichaam nog zoveel hormonen aan moet maken. Komt wel.

2 maanden geleden

ALs je thuis bent bloed laten prikken bij de huisarts! Ik ben nu 5+2 en echt wel knal test. Kan zijn dat jou HCG wat minder snel oploopt wat oké is 🤍

2 maanden geleden

Reactie op FrisseEiland720725

Ja, allemaal in de ochtend idd! Juist omdat ik las dat je dan het meeste Hc ...
Daar gaan ze wel vanuit, maar ieder lichaam is anders. Ik lees ook veel dat in de ochtend er veel afvalstoffen in je urine zitten en dat er mensen zijn die richting de middag/avond een hogere HCG spiegel hebben. Je kunt het altijd een proberen.

2 maanden geleden

Ik test wat later op de dag ook wat duidelijker dan ‘s ochtends!

2 maanden geleden

Oké dank jullie - ik ga dan zo een nieuwe test halen en vanavond testen ipv de ochtenden dus. Ben benieuwd 💛

2 maanden geleden

Reactie op Mijsie

Ik test wat later op de dag ook wat duidelijker dan ‘s ochtends!
👍🏻

2 maanden geleden

Reactie op littlething

Daar gaan ze wel vanuit, maar ieder lichaam is anders. Ik lees ook veel dat ...
Dank je 💛

2 maanden geleden

Ik denk dat het idd wisselend is per persoon. Ik had tot van de week geen duidelijke test van de action testen. Pas met 7 weken een hele duidelijke test. Maar van clearblue had ik wel oplopende testen

2 maanden geleden

Helaas net weer een test gedaan en wederom heel heel licht. Ik heb nog voor de zekerheid een ander merk laten kopen, maar dat maakte geen verschil :(

2 maanden geleden

Kan het misschien ook zijn dat je iets minder ver bent dan je denkt? Ik ben blijkbaar ook 1,5 week minder ver dan ik dacht! Ben nu 8 weken en heb zelfs nu nog geen knaltest.

2 maanden geleden

Wanneer was je voor het laatst ongesteld?

2 maanden geleden

Wanneer was je voor het laatst ongesteld?
Mijn eerste menstruatiedag was donderdag 11 juli

2 maanden geleden

Dan zou ik toch even bij de huisarts vragen of je je HCG-waarde mag prikken🍀

2 maanden geleden

En een test van clear blue die op het schermpje aangeeft zwanger en hoeveel weken?

2 maanden geleden

Reactie op FantastischeTijgeroog137754

En een test van clear blue die op het schermpje aangeeft zwanger en hoeveel ...
Zou ik wel willen, maar ik zit in Egypte en die hebben ze hier niet

2 maanden geleden

Reactie op FrisseEiland720725

Zou ik wel willen, maar ik zit in Egypte en die hebben ze hier niet
Btw, ik denk wel dat ik zwanger ben. Alleen maak me zorgen om lage HCG waarden omdat de streepjes steeds heel licht zijn. Vanochtend weer :(

2 maanden geleden

Hoe lang zit je daar nog?

2 maanden geleden

Tot 1 september. Nog 1.5 week dus