10 Reacties

één maand geleden

Wij vertellen het de mensen met wie wij heel close zijn, na de 1e echo. De rest van de wereld pas na de uitslag van de nipt en 13 weken echo.

één maand geleden

Wij hebben alleen rechtstreekse familie en beste vriendin verteld na de eerste echo met een kloppend hartje. De rest van de wereld en socialmedia die krijgt het met de termijn echo te horen 10,5 week zwanger ben ik dan mits alles nogsteeds goed is natuurlijk.

één maand geleden

Wij vertellen onze directe familie vanaf week 8, eerste echo. Daarna de rest van de wereld pas met 12 weken en na de nipt.

één maand geleden

Ik heb t na de positieve test al aan iedereen verteld die ik tegenkwam. Vorige keer wat langer gewacht maar ik ben toch echt een open boek en ik vind het fijn als mensen het vroeg weten.

één maand geleden

Reactie op mf92mf

Ik heb t na de positieve test al aan iedereen verteld die ik tegenkwam. Vor ...
Volgens mij ben ik hier een beetje raar in wel haha..

één maand geleden

Reactie op mf92mf

Ik heb t na de positieve test al aan iedereen verteld die ik tegenkwam. Vor ...
Ik ben ook echt een open boek vandaar! En vorige keer met miskraam vond ik het ook opzich wel fijn dat mensen dat ook wisten! Maar ben gewoon nieuwsgierig wat andere mensen doen haha

één maand geleden

Reactie op Aquisha

Ik ben ook echt een open boek vandaar! En vorige keer met miskraam vond ik ...
Ja dat snap ik zo goed! Mijn gevoel zegt ook dat als het toch misgaat ik het fijn vind dat veel mensen het weten. Maar heb ook wel eens gehoord dat mensen het toch raar of ongepast vinden als je het vroeg deelt. Daar probeer ik toch maar lak aan te hebben en te doen wat voor mij goed voelt!

één maand geleden

Familie na de eerste echo. Op werk al wel verteld, omdat ik in mn vorige zwangerschap flauw viel soms en 16 weken ziek was. Nu dacht ik dat het weer zo zou zijn, maar gaat het tot nu toe goed *even afkloppen*. En een paar vriendinnen al verteld. Voor diegene die ik niet perse persoonlijk hoef te spreken, zetten we het na de 13 weken en nipt online

één maand geleden

Twee vriendin weten het al omdat er een situatie omstond waar we het wel moesten vertellen. (Dit was met 5 weken). We willen heel graag wachten tot 20 weken, maar merken al dat dit waarschijnlijk niet mogelijk gaat zijn met mijn werk en het feit dat mijn buik nu al groeit 🙈 Daarom hebben we nu afgesproken dat we het de familie tussen de 10 en 14 weken vertellen. (Na de 13 weken echo) De reden dat wij wachten is omdat het helaas al vaker mis is gegaan. Als jullie de behoefte voelen om het met mensen te delen zou ik het vooral doen. Ik ken ook genoeg mensen die het al met 6/8 weken vertellen. Mocht het dan fout gaan heb je wel steun van anderen als je er behoefte aan hebt🩷

één maand geleden

Mijn directe kring weet het al. Ben nu 7+1 zwanger. Vind het een fijne gedacht ook als het mis zou gaan weten mensen wat er speelt en kunnen er voor je zijn dan