13 Reacties

11 dagen geleden

Ik heb dit ook. Daarna moet ik vaak even plassen. Vk zei dat het wss mn blaas is. Die wordt flink aan de kant gedrukt

11 dagen geleden

Ik heb het ook. Als ik er lichtjes op druk, voel ik het bewegen naar een andere kant met soms plopjes. Dus ik ga ervan uit dat ik mijn kindje voel.

11 dagen geleden

Ik heb dit nu 2 keer gehad ‘s nachts. Ik weet ook niet wat het precies is, maar het is gelukkig ook niet pijnlijk bij mij.

11 dagen geleden

Ik heb dit ook! De VK bevestigde dat dit de baby is. Ik voel de baby draaien .

10 dagen geleden

Ik heb het ook meestal in de ochtend, en als ik even van de ene op de andere zij draai heb ik een beetje pijn. Na het wc gaan en opstaan trekt alles gelukkig wel weg. Ga het de 20 weken echo vragen over 2 weken. Maar wss wel normaal zijn

10 dagen geleden

Ik had dit al langer en voel sinds een paar dagen dan ook echt de baby, bij mij is die harde bult dus de baby! Heel gezellig om dat zo te voelen 🥰

10 dagen geleden

Stiekem wel blij dat dit topic geopend is! Heb het zelf ook al een paar dagen en ik had zelf al een klein vermoeden dat 't de baby wel eens zou kunnen zijn. Ook meestal het 's ochtends, zo rond een uur of 6, 7. Gisteravond voelde ik wat "gedraai" in mijn buik, nadat ik een tijdje rustig aan tafel zat - Niet meer te verwarren met "is het nu winderigheid of de baby" 😂👌🏻 Succes allemaal! 🩷

10 dagen geleden

Bedankt voor al jullie reacties, en wat jullie omschrijven is herkenbaar. En idd voor mij ook enigszins geruststellend dat ik niet de enige ben! 🙏🏻 Ik ga het vanmiddag nog even navragen en dat laat ik het jullie weten

10 dagen geleden

Hier ook maar altijd aan de linkerkant, soms schuift het wat naar het midden. Baby voel ik eigenlijk heel weinig/niet bewegen, maak me wel wat zorgen.

10 dagen geleden

Reactie op Nathalieprezzy

Hier ook maar altijd aan de linkerkant, soms schuift het wat naar het midde ...
Bij mij is het ook aan de linkerkant

10 dagen geleden

Mijn dochter ervaart precies hetzelfde alleen is het heel duidelijk dat het haar baby is die zich draait soms links dan weer rechts. Er is zelfs een bult te zien op de foto die ze stuurt. Ze is nu 20 weken zwanger van haar eerste kindje.

10 dagen geleden

Hier ook vaak, vooral als de blaas vol raakt (apart weken geleden, nu is het standaard). Soms links, soms rechts. Heel normaal volgensmij hoor, is je kindje/baarmoeder die dan boven het schaambeen uitkomt. De ene keer ligt je kindje dan links, andere keer rechts, of altijd links, maar niks uit volgensmij. Voor mij herkenbaar van de vorige zwangerschap 😊

3 dagen geleden

Reactie op Nathalieprezzy

Hier ook maar altijd aan de linkerkant, soms schuift het wat naar het midde ...
inmiddels voel ik de baby goed bewegen. Op de echo was goed te zien dat de baby ook aan de linkerkant ligt, de Gyn zei dat hij daar naartoe is gegroeid en bij groter worden de buik helemaal gaat opvullen.