7 Reacties

één maand geleden

Maak je geen zorgen, de bronnen die daarbij stonden waren absoluut niet betrouwbaar.

één maand geleden

Ik heb dit mijn vorige zwangerschap ook gehad en nu heb ik er ook alweer 2 gehad! Geen zorgen om maken 😊 fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! 🤍

één maand geleden

Nee hoor moet je jezelf helemaal niet druk om maken 🤗 In dat topic was informatie gedeeld van niet betrouwbare bron.

één maand geleden

Geen zorgen!! Echo's zijn niet gevaarlijk voor jou of de baby!

één maand geleden

No worries! Ik liep tijdens mijn vorige zwangerschap in het ziekenhuis en heb denk ik wel 15 a 20 echo’s gehad, toen ik 9 weken zwanger was zat ik al op 5 geloof ik (ik heb een angststoornis en had daardoor veel geruststelling nodig) en alle verloskundigen verzekerden me dat het echt geen kwaad kon. M’n je dochtertje is nu een hartstikke gezonde, blije dreumes van 16 maanden!

één maand geleden

Geen zorgen alsjeblieft! Het andere topic is vanwege foutieve informatie gesloten en de informatie is verwijderd. Ik vind het schandalig dat het gepost is, want het heeft meerdere mama's to be in onnodige onzekerheid gebracht. Mocht je hierdoor niet gerust gesteld worden, neem dan contact op met je vk, die kan jou alles over de echo vertellen en dus ook dat het veilig is. Als het onveilig was, dan zouden er echt niet zoveel echo's aangeboden worden! ❤️

één maand geleden

Bedankt voor de geruststelling meiden! ❤️